A wiec jak w temacie, z czego to jest zacisk. Jak odszyfrowac numery na nim z tymi z ETKI, bo ja tego nie rozumie :x
Drugie pytanie jak wyjac czujnik ABS-u ze zwrotnicy. Odkrecilem, polalem WD 40 i ani mysli wyjsc w tej osi jak jest wsadzony, czy to sie jakos przekreca czy jak :?:
Inaczej, ja sam nie wiem z czego to jest, ale krag zainteresowanych moge zmniejszyc do Golf/Octavia/A3/Leon/TT/Toledo i chyba tyle.
Mam takich kilka i chce wybrac te lepsze(wg niektorych) mimo ze wszystkie wygladaja tak samo, a byly w tych lepszych i tych gorszych hamulcach :twisted:
A ta reszta, wie ktos jak porownac napisy na zacisku z tym co ETKA podpisuje. Jest tam jakis numerek 7285, ale do niczego to nie pasuje w numerach ktore znam, to 732 moze byc od tego co jest prawa i lewa strona, bo jeden ma taki inny o 1 rozny. Inny komplet ma 636 numer. Taki wlasnie wisial z heblami 312mm
czesc
co do czujnika ABS to niestety trzeba najpierw zdjac zacisk i tarcze a potem wybic go za zwrotnicy najpierw odkrecajac srobke mocujaca go.
niestety nie da sie go uratowac jest to tak pomyslane ze trzeba go zniszczyc przy wybijaniu to przawdopodobnie ze wzgledow bezpieczenstwa
jezeli ci padl czujnik to musisz zamontowac nowy.
pozdrawiam
BYŁA O1 NISTETY ZOSTAŁA ROZBITA
JEST OPEL ZAFIRA 2.0 DTI COMFORT
niestety nie da sie go uratowac jest to tak pomyslane ze trzeba go zniszczyc przy wybijaniu to przawdopodobnie ze wzgledow bezpieczenstwa
jezeli ci padl czujnik to musisz zamontowac nowy.
dokładnie to samo przerabiałem w moim byłym-Vectra.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
niestety nie da sie go uratowac jest to tak pomyslane ze trzeba go zniszczyc przy wybijaniu to przawdopodobnie ze wzgledow bezpieczenstwa
jezeli ci padl czujnik to musisz zamontowac nowy.
pozdrawiam
da się, wiele razy to przerabiałem, tylko trzeba cierpliwości, czasu i dużo płynów
WD40 i powolutku wyjdzie, tylko cierpliwości i rozwagi a wszystko się uda!!
powodzenia
da się, wiele razy to przerabiałem, tylko trzeba cierpliwości, czasu i dużo płynów
WD40 i powolutku wyjdzie, tylko cierpliwości i rozwagi a wszystko się uda!!
powodzenia
tylko po co nam niesprawny czujnik :?: i tyle przy nim zachodu :?:
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz