Problem z zapalaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • darek_olsztyn
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 2

    Problem z zapalaniem

    To są chyba lampki do drzwi,może oświetlenie podłoża bo jest tam coś napisane o dwóch lub czterech drzwiach
    darek
  • adampal
    Classic
    • 2007
    • 1

    #2
    Problem z zapalaniem

    Witam wszystkich. Jekiś miesiąc temu kupiłem Octavię 1,9 TDI AGR 2002r. przebieg 210.000. Wszystko ok. po za jednym. Ostatnio miałem problem z zapalaniem samochodu. Szukałem na forum ale tematy były inne. Otóż w zeszłym tygodniu przy temp. -1 stopni samochód zapalił idealnie. Pojechałem do sklepu jakieś 5 km. Po powrocie ok. 1 godziny nie szło zapalić. Musiałem chyba z 10 razy kręcić i to długo. W końcu zapaliła. Co może być tego przyczyną. Czy mogą to być świece? Jeszcze nie były podobno zmieniane. Wczoraj również był taki objaw tyle tylko, że zapalił za 2-gim razem (po jeździe ok. 1 km).
    Podsumowując jak samochód jest zimny (stoi po nocy) to zapala super. Również kiedy silnik się nagrzeje to nie ma później problemu z zapalaniem. Ale kiedy silnik nie jest ani ciepły ani zimny to już są problemy. Pomocy!!!

    Komentarz

    • nico21
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 2640
      • Volkswagen

      #3
      Pierwsz zecz to sprawdza sie przewody oraz swiece- jesli wszystko koi to trzeba szukac dalej - nptzw "kąt zapłonu" było juz nie raz pisane na furm - poszukaj
      DACAR.team

      Komentarz

      • daneczek76
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3642
        • Toyota

        #4
        Powodów moze byc wiele tak jak pisałkolega wyżej.Bardzo podobnie było umnie to był Akumulator. Potem za drugim razem cos podobnego był to rozrusznik. Jesli po odpaleniu silnika nierowno chodzi przez pare sekund jak by na 3 a nie na 4 gary moga to być swiece żarowe. Poczytaj na forum Było.
        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

        Komentarz

        • ZYBI68
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 697
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zrob to co pisza a jak dalej bedzie kiepsko pozostaje Ci zmiana dawki ale wtedy juz programik . Piszesz , ze szukales :wink: chyba slabo . Masz to samo co inni czyli na zimnym pali na dotyk a na cieplym trzeba krecic . Poczytaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=zle+pali Mam ten sam silnik i mialem to samo :P Masz nastepny http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=174
          Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

          Komentarz

          • Kuvel
            Ambiente
            • 2006
            • 138

            #6
            ... i ja mam podobny problem. Wymiana aku i regulacja kąta pomogła w 20%. Nadal jednak są przypadki, gdy kręcę 3-4 sek. Dzwoniłem już do Aligatora. Mam nadzieję, że po wizycie w MT moje kłopoty się skończą. Na pewno napiszę, jak już będzie po bólu :diabelski_usmiech .
            90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

            Komentarz

            • WASYL337
              Classic
              S_OCP Member
              • 2007
              • 11

              #7
              Ja także mam podobny problem z rozruchem auta,gdy jużgo odpalę i pozostawię na luzie pływają obroty . Gdy wystartuję auto szarpie i bucha czarnym dymem.Octavia ALH 90KM 2003R 220 000 Przebiegu.Co może być przyczyną?
              wasyl 34

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Od nowosci masz to auto??

                A dymi tylko czasem, czy ciagle. Jak jedziesz powiedzmy 100km/h i dodasz gazu lekko zeby przyspieszyl do 130 to za soba zostawia kleby dymu czy nie.


                Nie swiszczy cos pod maska??

                Rozrzad kiedy robiony i takie glupoty jak filtr powietrza i paliwa
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Zamieszczone przez WASYL337
                  Gdy wystartuję auto szarpie i bucha czarnym dymem.Octavia ALH 90KM 2003R 220 000 Przebiegu.Co może być przyczyną?
                  Może jest problem z zasyfionym EGRem i całym dolotem.
                  Jak dymi na czarno to brakuje świeżego powietrza.
                  Co do złego zapalania na ciepłym to korekcja dawki rozruchowej rozwiązuje problem. Gdyby akumulator był słaby, to nie miał by siły zakręcić zimnym silnikiem gdy olej jest gęsty i silnik daję większe opory przy rozruchu, a jednak na zimnym pali na "dotyk"
                  Pomyślcie, a nie na dzień dobry - akumulator do wymiany....
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • endryu
                    RS
                    • 2006
                    • 3777
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Krzych
                    Jak dymi na czarno to brakuje świeżego powietrza.
                    a to łatwo sprawdzić. Wkrętak krzyżakowy, dwa wkręty i już wiadomo jak wygląda wkład filtra powietrza.
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz

                    • WASYL337
                      Classic
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 11

                      #11
                      Auto mam od nowości.Dymi ciągle ,po rozgrzaniu trochę mniej intensywnie.Rozrząd wymieniony przy 180 000,filtr paliwa i powietrza wymieniony przy 218 000 prelotu.We wtorek był podłączany VAG i zero błędów ,a auto dalej szrpie i dymi! :?
                      wasyl 34

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        A jakie sa dawki paliwa na wtryskach?? Sprawdzane to bylo. Nie ma gdzies dziury w obwodzie intercoolera??
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Krzych
                          Rider
                          • 2005
                          • 671

                          #13
                          Brak błędów nieświadczy, że wszystkie parametry pracy silnika są prawidłowe.
                          Raczej niemożliwe, by wszystkie paramatry były OK a auto dymiło.
                          Cuda są tylko w "Strefie 11" w TVN :wink:

                          Podjedż do fachowca na porządną diagnozę i przyczyna będzie ustalona.
                          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                          www.chiptuning.katowice.pl
                          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                          Komentarz

                          • WASYL337
                            Classic
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 11

                            #14
                            Auto zaczęło dymić po pewnym czasie po wymianie rozrządu.Czy przyczyną dymienia i szarpania może być kąt wtrysku? Nieszczelności w intercoolerze nie mam - hmm ,może tego moje oko nie zauważyło.Panowie nie wiecie gdzie w lubelskim jest dobry warsztat zajmujący się takimi sprawami , bo widzę że u tych mechaniorów co byłem to tego nie załatwię jakbym chciał,ado tego za tydzień znów mam trasę do Dusseldorfu i z powrotem i niechciałbym by mnie moja OCTA zawiodła .Pozdrowionka!!! :?
                            wasyl 34

                            Komentarz

                            • daroo
                              Rider
                              • 2006
                              • 315

                              #15
                              witam a moze wtryski zaczynaja "lac"nie wiem czy mozna to zdiagnozowac VAGiem sterujacy powinno wychwycic :?
                              AGR'00 123KM/264Nm

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Masz oddział Mastersa w Lublinie, z diagnozą nie będzie problemu.

                                Zobacz -> TU
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                • WASYL337
                                  Classic
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 11

                                  #17
                                  DZIĘKI CI KRZYCH ZA ADRES MASTERSA W LUBLINIE - POSTARAM SIĘ PODSKOCZYĆ NA TGODNIU NA DIAGNOZĘ :roll: BYĆ MOŻE RZECZYWIŚCIE LEJĄ WTRYSKI BO Z TEGO CO SPOSTRZEGŁEM TO AUTO PALI PRAWIE LITR WIĘCEJ!!
                                  wasyl 34

                                  Komentarz

                                  Pracuję...