djczas, wiesz wykręcę tą flaszkę dzisiaj o zgrozo :cry:
Alarm DOG
Zwiń
X
-
Alarm DOG
Witam, posiadam w swojej octaviance alarm DOG, z tego co już zdążyłem wyszukać i poczytać, to skoda zaufała temu modelowi i wciskają ją każdemu, poprzedniemu właścicielowi skody też
Ale do rzeczy, mój pilot 'łapie' tylko bardzo bardzo blisko samochodu (odbiornik jest przy lusterku wewnętrznym - a ja muszę stac dosłownie przy samiutkiej szybie bocznej). Wymieniłem baterię w pilotach i troszkę się poprawiło (tzn. dalej trzeba stać przy szybie, ale szybciej załapuje), ale to nie jest to czego bym oczekiwał. A może moje oczekiwania są za duże. Jak to się sprawuje w waszych autach. U mnie otworzenie auta z odległości 2-3 metrów jest nie możliwe. Czy TTTM ?? czy może jednak coś jest nie tak, co proponujecie?
-
-
To nie jest takie znowu złe. Przez to że stoisz bardzo blisko być może wydzielasz słabiutki sygnał. Tym trudniej dla złodzieja go zeskanować. A może to nie pilot radiowy a na podczerwień? Tak jak w Renaultach Megankach (poprzedni model). Odbiornik był przy lusterku wstecznym i tam trzeba było nakierować pilota, bo inaczej nie działało.Pozdrawiam, Dezet
Komentarz
-
-
Ja też w Fabii użytkowałem DOGa i podobnież jak rafalus - moglem otworzyć auto na parkingu z II piętra domu i przez ulicę szeroką jak rzeka ;-) .. więc spory kawałek.
Poza tym- co do kosztów - to ja dałem za DOGa z opcją PN i PU - ok 1 kzł.
Damian ...skoda zaufała temu modelowi i wciskają ją każdemu, poprzedniemu właścicielowi skody też - hmmm jak kupiłem w 2006 O1 i jakoś nie dali mi DOGa tylko inny ... choć załuję bo był niezły.nawigację mam - ram pa pa pa pam
Komentarz
-
-
Te alarmy są robione w Łodzi http://www.dest.com.pl/skoda.htm
Możesz zadzwonić do tej firmy i dowiedzieć się czy wszystko jest OK. Dogi ładują do całej grupy VW. Miałem DOGa w VW i tak jak piszą koledzy działał z drugiego piętra
do tego miał jakąś fukcję zdalnego włączania syreny alarmu ( co zresztą raz mi się przydało - uratowałem lusterka). To co opisujesz pasuje do alarmu załączanego na podczerwień, ale nie wiem czy DOGi to mają ... Z drugiej strony skoro ASO rozdają je tak chętnie w gratisach to pewnie są najtańsze na rynku :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez damianAle do rzeczy, mój pilot 'łapie' tylko bardzo bardzo blisko samochodu (odbiornik jest przy lusterku wewnętrznym - a ja muszę stac dosłownie przy samiutkiej szybie bocznej).
ale mam ten sam problem, od momentu wyczeprania baterii w obydwu pilotach i nawet po ich zmianie nadal auto mogę otworzyć z bliska, podobno antenta jest w słupku przednim......
Dodatkowo miałem problemu z pilotami (pisałem o tym na forum) po naprawie nic się nei poprawiło.....
W ASO nie wiedzą co może być (sugerują zajrzeć do anteny w słupku), także narazie pozostało mi z tym żyć :lol:
Komentarz
-
-
damian, a czy ty masz na pewno ten alarm DOG bo ja w octavce z 2000 roku miałem coś amerykanckiego ponoć WatchDog czy GuardDog, objawy takie same jak u ciebie a w niektórych miejscach w kraju np: na dachu Galerii Łódzkiej albo koło Ministerstwa Gospodarki w Wawie skakałem dość nieźle żeby zaskoczył.
On miał pilota takiego podłużnego - dość obłego - był czarny i miał dwa przyciski gumowe, szary i czarny, które szybko się pokruszyły i ziała dziura :lol:
jak kiedyś rozmawiałem z takim gościem od alarmów poleconym przez ASO powiedział że w tamtych czasach Skoda się w takie coś wpakowała i potem jeżeli były problemy to po cichu refundowali chyba ze 200 zł przy zakupie alarmu u tego gościa właśnie jak kosztował 500 alarm nowy to płaciło się 300 a reszte dawało mu aso w czewie
Nie wiem na ile to było prawdą ale mówiło mi o tym pare osbób, nie skorzystałem jednak wiec nie wiem na pewno.
U mnie ten alarm chodził jak nieszczęście pod względem działania pilota...
Komentarz
-
-
Ja też mam Dog-a i jest na podczerwień i właśnie trzeba stanąć przy samej szybie żeby otworzyć auto bo czujka do zbierania fal znajduje się nad lusterkim wstecznym. W tej czujce są też czujniki ruchu.
U mnie jest siwy pilot w kształcie prostokąta z jednym przyciskiem.Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
Re: Alarm DOG
Zamieszczone przez damianWitam, posiadam w swojej octaviance alarm DOG, z tego co już zdążyłem wyszukać i poczytać, to skoda zaufała temu modelowi i wciskają ją każdemu, poprzedniemu właścicielowi skody też
Ale do rzeczy, mój pilot 'łapie' tylko bardzo bardzo blisko samochodu (odbiornik jest przy lusterku wewnętrznym - a ja muszę stac dosłownie przy samiutkiej szybie bocznej). Wymieniłem baterię w pilotach i troszkę się poprawiło (tzn. dalej trzeba stać przy szybie, ale szybciej załapuje), ale to nie jest to czego bym oczekiwał. A może moje oczekiwania są za duże. Jak to się sprawuje w waszych autach. U mnie otworzenie auta z odległości 2-3 metrów jest nie możliwe. Czy TTTM ?? czy może jednak coś jest nie tak, co proponujecie?
Prawdopodobnie to Cię spotkało (piszesz że wymieniłeś baterie w PILOTACH - wiec jeśli się rozstroiło to w centralce a nie w pilocie). Niektóre piloty mają w środku układ strojenia z dostępnym trymerem antenki (regulowany kondensator). "Rozstrojenie" mogło nastąpić od temperatury albo po prostu od upływu czasu. Mógłbyś (precyzyjnie!) zaznaczyć położenie tego trymera i delikatnie przekręcać w jedną albo drugą stronę oraz obserwując efekty poprawy/pogorszenia zasięgu dobrać położenie optymalne. Jakby co - zawsze możesz wrócić do zaznaczonego położenia. Kilka razy miałem okazję sprawdzić skuteczność tej prostej metody (zarówno w pilotach do bram jak i alarmów). Jeśli nie masz trymera albo nie uda się, wówczas IMO powinieneś wymontować centralkę (z antenką) i razem z pilotami odesłać do serwisu producenta.
Innym problemem jest ekranowanie anteny przez blachy samochodu. Na szczęście Octa nie stwarza większych problemów. Antenka w słupku prawie w dowolnym miejscu daje zasięg dziesiątków metrów. Montowałem kiedyś koledze alarm w Mercu taki sam jaki mam w Oct. Uzyskaliśmy zasięg maksimum 1-2 m. Pojechaliśmy do sklepu, wymieniliśmy egzemplarz na inny i ciągle tak samo. Regulując położeniem centralki uzyskaliśmy max 3m. W końcu w akcie desperacji przełożyliśmy na próbę moją centralkę do jego Merola. I "mój" zasięg 50m zredukował się w jego aucie do 3m! Piszę to po to żeby pokazać że aż tyle może niekorzystny układ blach!!! Być może nie jest to tylko kwestia dopasowania alarmu do auta (w sensie blach) ale także wzajemnej odporności na zakłócenia generowane przez elektronikę centralki alarmowej i np komputera pokładowego. Ale skoro koledzy piszą że na tym dogu uzyskują zasięg ponad drogą szeroką jak rzeka to chyba nie jest to ten problem.Romek
PS:Pozdravki od mojej Octavki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez damiankurka wodna, no nic, tak jak już powiedziałem forki prześlę popołudniu (za jakieś 2-3 godz.) Może i ja mam podczerwień. I tak jak mroko ma czujnik ruchu
Może wystarczy zsynchronizować pilota jeszcze raz z centralką?
Komentarz
-
-
no to dzięki, wszystko wskazuje na to że dziłą to w miarę prawidłowo. Ja otwieram / zamykam* auto z odległości nie większej niż 1/2 metra od samochodu.
Ale np. stojąc już za samochodem, to już tylko czasmi uda mi sie go otworzyć.
No trudno / super*, jest taki to niech będzie
* nie potrzebne skreślić
Dzięki za roszyfrowanie sprawy
Komentarz
-
Komentarz