GRUBER, o AC dowiedz się w PZU w zeszłym roku mieli promocję jeśli nie miałeś
wcześniej AC to dawali 30% zniżki, może to zostało. Ja z tego skorzystałem.
Hmm V6 [około 210 koni i 300Nm] to była chyba jedna z najlepszych jednostek napędowych jakie tam montowano, trwała, mocna lekka, mozna nawet powiedzieć ze niezawodna i wmiare ekonomiczna... Spalanie jak na V6 niezłe a dostęp do cześci jest spory.. W zasadzie dobry stan niedziwi bo Frontery wybieraja zreguły ludzie bogatsi... Na zdjęciu widac ochronno-ozdobne listwy, progi i ramy co dobrze swidczy o wlascicielu...
Autko z tym silnkiem ma całkiem niezłe walory jezdne.. Powinien miec reduktor i blokade więc można wyjechac z niezbyt trudny teren bez specjalnego modyfikowania auta. Jak to model po 2001 to dołaczenie napędu guziczkiem... Chyba jedyna głupota w aucie bo reduktor nadal obsługuje sie dodatkowym lewarkim :roll: Dodam jeszcze ze Frontera jest jedna z najtańszych w utrzymaniu terenówek...
No i Frontera to nie SUV Co do automatu... czterobiegowy jak pamietam... Ponoc niezły a czy to wada czy zaleta no cóz trudno zdiagnozowac... Ma 3 tryby pracy co jest przydatne.
IMHO jeżeli jest to naprawde dobra oferta w porównaniu do innych to można brac.
pzdr
EIT: Teamt chyba bardziej do offtopic bo co Opel ma do Skody to nie wiem :roll:
Na zdjęciu widac ochronno-ozdobne listwy, progi i ramy co dobrze swidczy o wlascicielu...
Zdjęcie jest z internetu... dlatego opis, że tylko poglądowe....
Samochód wizualnie w zasadzie nie odbiega od tego na fotce (ma jeszcze szyberdach elektryczny). Chyba to był jakiś pakiet wyposażenia (plastikowy kangoor, halogeny i progi). Według osoby która to sprowadziła i sprzedaje jest to max co było dawane do Frontery z tego okresu.
Cena... wywoławcza 35k...ale za 32k do oddania zapewne.
Rama i sztywny tylni most... tarczówki wentylowane na wszystkich kołach. Z tyłu niema juz jednak resorów piórowych tylko drązki prowadzace i spręzyny a na froncie podwójne wachacze poprzeczne... Ma to swoje wady i zalety... Zawieszeni jest bardziej komfortowe niż kiedyś a skok kół jest wiekszy niz gdy były piórowe resory z tyłu... Wada? Szybkie złuzycie zawieszenia w terenie [naszczesacie ewentualna napraw jest dosc tania] oraz hamulców bowiem auto jest dośc cięzkie:/ Jeżeli ma hak holowniczy to muisz oblukac wyglad tarcz bo te moga wymagac wymiany i upewnic sie że auto nie było katowane w terenie w co watpie
Jak moje A8... Szwajcaria. Ma 140k przebiegu i ma hak...
Wszystkie Frontery miały tak badziewnie wyglądający panel od klimy (jak by z lat 80-tych) i jakoś licho wykonaną kierownice (jej środek). ?
140tys... Powinien byc juz dawno po wymianie rozrządu i świec [wymiana prz 120]... Ma hak to pewnie ciągał przyczepy... i to pewnie pod górke... Czyli głównie mogły byc katowane tarcze ale to była czesta przypadłosc modeli od 1995 bodajże. Ale świadczy to też o tym że kupiona była pewnie z myślą o ciąganiu przyczepy [jak wiekszośc tych aut] a ie szaleni po terenie. Co do wnetrza to od momentu wprowadzenia Frontery II w 1998 to nic niezmieniali już jak dobrze pamietam. I tak jest lepiej niz przed 98... Znacznie ciszej takze
Co do karoserii to jeżeli auto nie zagłębiało sie w teren to Frontera drugiej generacji miała naprawde solidna blachare i lakier więc wad raczej sie niespotykało. Ale jak poprzednik napisał dobrze przyjżeć sie nadkola i jeżeli mozna to chwycic i sprawdzic czy nic się nie kruszy.
pzdr
b707 tarcze, klocki, płyny i zapewne też amory pojdą do wyminay o ile się zdecyduję na kupienie jej....
Rozrząd wymieniany był co jest zapisane w książce serwisowej. W czasie jazdy skrzynia działała bez najmniejszego zarzutu....
Komentarz