Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2 1.9 czy 2.0

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Zoltar
    Wyposażenie Ambiente wcale nie jest takie słabe... Elegance ma dodatkowo kurtyny, climatronica, tempomat, wyświetlacz maxi-dot, felgi 16', aktywne zagłowki, szybę z przyciemnionym paskiem, 8 głośników i radio na cd, duperele typu siatka w bagażniku, schowek na okulary :wink:

    Przydatny z tego jest/może być tempomat, kurtyny i siatka w bagażniku ? Radio ? :roll: (Dla mnie)
    Pozdro.
    Dla mnie w wyposażeniu Ambiente brakłoby tylko climatronica, maxi-DOTa +ew. kurtyn. Całą resztę raczej wytłumaczyłbym sobie że to gadżety i duperele. Alusy można dokręcić zawsze, siatkę dokupić, głośniki + radio jest i tak "takie se", czujniki z przodu też niekonieczne, z tyłu przecież i tak są a bez tempomatu też da się przecież jeździć
    ...chociaż teraz fabryczny w Elegance pakiet skórzany, nie powiem, milszy byłby, ale to też w sumie bajer.
    Przy okazji - bardzo kiepskie opinie mają fabrycznie montowane opony Bridgestone ER30, więc gdyby się one potwierdziły - i tak zmiana laczków

    --
    E
    --
    sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Rnest
      Przy okazji - bardzo kiepskie opinie mają fabrycznie montowane opony Bridgestone ER30, więc gdyby się one potwierdziły - i tak zmiana laczków
      skąd wziąłeś ta opinię :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: Mam takie i do tej pory złego słowa nie dam na nie powiedzieć :idea: :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #28
        i co do opon to w jedynce bylo tak ze różne partie na różnych oponach przychodzily...
        continentale matadory goodyear....
        a mach w II ce chyba ma matadory... :roll:

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez MisiekWAW
          Zamieszczone przez Rnest
          Przy okazji - bardzo kiepskie opinie mają fabrycznie montowane opony Bridgestone ER30, więc gdyby się one potwierdziły - i tak zmiana laczków
          skąd wziąłeś ta opinię :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: Mam takie i do tej pory złego słowa nie dam na nie powiedzieć :idea: :roll:
          znalazłem tutaj:
          Testy opon i opinie użytkowników. Testy opon ADAC. Opony.com.pl

          dziwne, bo pierwsze w kolejności opinie są niezłe a ostatnie tragiczne

          --
          E
          --
          sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Rnest
            znalazłem tutaj:
            Testy opon i opinie użytkowników. Testy opon ADAC. Opony.com.pl

            dziwne, bo pierwsze w kolejności opinie są niezłe a ostatnie tragiczne
            Tymi opiniami bym sie nie przejmował :roll: kiedyś spedziłem pół dnia na czytaniu ich i to co tam ludzie wypisują to o pomste do nieba woła :?

            ER30 sa montowane między innymi w Cayenne z tego co widziałem, więc taki dramat to to nie może być :roll:

            nevermind, ja jestem zadowolony k
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez dede_adam
              i co do opon to w jedynce bylo tak ze różne partie na różnych oponach przychodzily...
              continentale matadory goodyear....
              a mach w II ce chyba ma matadory... :roll:
              Letnie mam bridgestone turanza er30 czyli to co Misiek a na zime dostalem Matadory.
              Te matadory jakieby nie byly mam za darmo ale nawet sie sprawdzaja w taka pogode.. kierunkowy bierznik, geste lamelki i co wazne wysokie klocki wiec na taka breje posniegowa jak teraz mamy to sie w zupelnosci sprawdzaja.
              O letnich Bridgestone-ach nic nie moge powiedziec... leza jeszcze nowki :wink:
              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

              Komentarz


              • #32
                No więc pojeździłem dzisiaj trochę 2.0TDI... W moim odczuciu ciszej i sympatyczniej dla ucha chodzi silnik, nie ma czegoś na kształt dudnień w kabinie. Jest też jakby mniej warkotliwy. Wprawdzie auto było podkręcone (ponoć w okolice 170KM) więc osiągi i odczucia mało miarodajne w porównaniu do serii, ale po prostu szok! Po wdepnięciu na niskich biegach można z przeciążenia niemal stracić przytomność :wink:
                Generalnie trudno nim jechać zgodnie z przepisami, prowokuje do szybkiej i dynamicznej jazdy, chwilę po wdepnięciu na piątce ze 110 robi się 160... Zamiast wyprzedzać - łyka sie wprost kolejne pojazdy. Co więcej - prędkości się niemal nie czuje ale np. udręką jest jechać 70km/h. Teraz sam już nie wiem czy taki power to na pewno zaleta

                --
                E
                --
                sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

                Komentarz


                • #33
                  Jak masz kase to bierz 2.0 ,w jedynce wziolem 110 zamiast 130 i teraz zaluje
                  A tak z ciekawosci co jest jeszcze inne w 2.0 od 1,9tdi? bo w O I byla skrzynia szostka ,wieksze tarcze hamulcowe...
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz


                  • #34
                    Ja także radzę...tylko 2.0 TDi. To jest o generację nowocześniejszy silnik.

                    pozdr
                    Pogromca mitów...o pieknych koniach

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez Rnest
                      No więc pojeździłem dzisiaj trochę 2.0TDI... W moim odczuciu ciszej i sympatyczniej dla ucha chodzi silnik, nie ma czegoś na kształt dudnień w kabinie. Jest też jakby mniej warkotliwy.
                      to zasluga m.in 16v

                      Zamieszczone przez Rnest
                      Wprawdzie auto było podkręcone (ponoć w okolice 170KM) więc osiągi i odczucia mało miarodajne w porównaniu do serii, ale po prostu szok! Po wdepnięciu na niskich biegach można z przeciążenia niemal stracić przytomność :wink:
                      Seria tez potrafi byc bardzo ladna (zobacz moj wykres serii w topicu "Wykresy")

                      Z tym tracenim przytomnosci to nie przesadaj.. bierz 2.0 TDI i dopiero zaobaczysz po programie ;-)
                      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez Mach
                        Z tym tracenim przytomnosci to nie przesadaj.. bierz 2.0 TDI i dopiero zaobaczysz po programie ;-)
                        przecież napisał, że auto było po programie :roll:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                          Zamieszczone przez Mach
                          Z tym tracenim przytomnosci to nie przesadaj.. bierz 2.0 TDI i dopiero zaobaczysz po programie ;-)
                          przecież napisał, że auto było po programie :roll:
                          wiem, ale mialem na mysli ze program na ~170KM to nie jest jeszcze ostatnie slowo z tego motorku i moze byc jeszcze fajniej :wink:
                          A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                          Komentarz


                          • #38
                            heh, głód mocy W zasadzie naprawdę nie potrzebuję jej aż tyle, żeby kręcić 140 jakoś mocno w górę, chociaż to niemal grzech byłoby jej jednak nie chipować. Ale sklarowało mi się przynajmniej stanowisko w sprawie wyboru
                            Zatem na razie dam czas jakiemuś dopływowi kasy albo szansę SAPowi, bądź któremuś dealerowi, na zrobienie ciekawych promocji Silnik 2.0TDI bardziej mi leży również ze względu na "brzmienie". W ostateczności będzie to doposażona 2.0 ambiente o maxiDOT i Climatronic. Bez całej reszty fabrycznych dodatków raczej się obejdę. Co do istotniejszych:
                            - alusy - i tak niespecjalnie mi się widzą, no i je zawsze można dokupić.
                            - audio - za te pieniądze to chyba można lepsze nagłośnienie, może gorzej będzie wyglądało, ale ono jest nie od patrzenia tylko do słuchania.
                            - czujniki z przodu IMHO totalny zbytek
                            - tempomat - jak dla mnie bez różnicy czy trzymam stopę na pedale gazu czy obok
                            - skóra - jedynie na kierownicy byłoby mi jej brak, ale widziałem jak ładnie obszywają później.
                            - spryskiwacze reflektorów - chyba tylko po to, żeby je zwilżyć zanim się podejdzie ze szmatką i ręcznie przetrze.
                            - jasnej tapicerki, choć to wyłącznie przywilej elegance'a i tak nie zamierzałem brać

                            ...chociaż różnie jeszcze może być, jako że moja piękna raczej optuje ze wersją wyposażenia na "E" i 1.9 + ewentualnie chip na 140 wałachów gdybym się miał upierać.

                            --
                            E
                            --
                            sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

                            Komentarz


                            • #39
                              pomysl jeszcze o xenonach :idea:
                              to na prawde zupelnie inna jazda w nocy... ale tego przekonania nabiera sie dopiero jak sie zacznie jazdzic autem z xenonami 8)

                              z tego co pamietam kosztuja 2800zl
                              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez Mach
                                pomysl jeszcze o xenonach :idea:
                                to na prawde zupelnie inna jazda w nocy... ale tego przekonania nabiera sie dopiero jak sie zacznie jazdzic autem z xenonami 8)

                                z tego co pamietam kosztuja 2800zl
                                Myślałem już o nich, ale z tego co się dowiedziałem - nie są "bi" i postanowiłem poczekać aż np. Hella wypuści takie i wtedy rozważyć zmianę. Gdyby były "bi" i za tą kasę, nie wahałbym się ani chwili.

                                --
                                E
                                --
                                sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez Rnest
                                  - czujniki z przodu IMHO totalny zbytek
                                  Niby tak, ale o tylnym tez tak sie mowi, a do tylnego bardzo latwo sie przekonac wystarczy pojezdzic troche po miescie gdzie potrafia parkowac zderzak w zderzak i wtedy okaze sie co jest fajne a co nie.

                                  Zwykle spryskiwacze chyba nie sa wysokocisnieniowe, a wiec one moga zwilzyc szybe to fakt. Te z xenonem to na pewno wysokocisnieniowe i te cos tam potrafia splukac, a szczegolnie wysysac plyn ze zbiorniczka :twisted: . Xenon zwykly czy bi i tak sie przydaje. Przejedz sie z kims zwykla wersja a taka z xenonem zauwazysz roznice.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Nawet same xenony do swaitel mijania sa warte wydatku... zdecydowanie rzadziej uzywam dlugich, po porstu nie ma takiej potrzeby.
                                    Poza tym uwazam ze zawsze lepiej miec fabryczny zestaw niz jakis dokladany. Wydaje mi sie ze jak Hella wypusci zestaw bi do octy to bedzie to kosztowalo zdecydowanie drozej niz fabryczna doplata 2800.
                                    Zestawy bi do innych marek Helli z systemem poziomowania potrafia kosztowac ~1000 EUR
                                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zastanawialem sie dosc dlugo nad wzieciem ksenonow do O2, dobra widocznosc to podstawa bezpieczenstwa. Jednak znalazlem test zrobiony przez Auto Bild:

                                      AUTOBILD.DE - Testberichte - Automarkt - Autokauf

                                      i uznalem ze nie warto wydawac 3K PLN przy niezbyt imponujacej przewadze fabrycznych ksenonow (szczegolnie biorac pod uwage ich kiepskie wyniki w kategorii oslepiania jadacych z przeciwka).

                                      Pytalem tez kilku sprzedawcow w salonach ("kontrolnie") - przewazala opinia ze w Superbie to ma sens, bo dostaje sie biksenony - jednak w O2 nie ma az tak wielkiej roznicy.

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Witaj na forum :wink:

                                        Najwyrazniej sprzedawca nigdy nie uzywal xenonow.
                                        Dziwi mnie takie podejscie spradawcy... na tej zasadzie to w ogole lepiej moze wziac "prawdziwa rodzinna limuzyne" Fabie w sedanie najlepiej jeszcze HT(T)P :lol:
                                        Tez jezdzi i swieci... a jesli nie widac roznicy to po co przeplacac :evil:

                                        Jesli nie widzisz roznicy podczas jazdy w glebokiej nocy przez waska, kreta wiejska droge na xenonach i na zwyklych halogenach to jestem w :shock: :shock: :shock:
                                        A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          W ostateczności będzie to doposażona 2.0 ambiente o maxiDOT i Climatronic.
                                          dokładnie, ewentualnie + xenony

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - alusy - no i je zawsze można dokupić.
                                          dokładnie tym bardziej że sam je sobie wybierzesz

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - audio - za te pieniądze to chyba można lepsze nagłośnienie
                                          zgadzam sie

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - czujniki z przodu IMHO totalny zbytek
                                          dokładnie

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - tempomat - jak dla mnie bez różnicy czy trzymam stopę na pedale gazu czy obok
                                          - si senior

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - skóra - jedynie na kierownicy byłoby mi jej brak, ale widziałem jak ładnie obszywają później.
                                          ja mam obszytą średnio ładnie za 250 zł ale jak sie poszuka - znajdzie sie dobrych fachowców od igły i nici

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - spryskiwacze reflektorów
                                          jedynie co one fajnie robią to:
                                          - wyglądają k
                                          - upierdzielają cały umyty samochód
                                          - zmuszają buractwo co nie potrafi ustąpić na trasie szybszemu do wyczyszczenia swojej szyby po moim strzale :szeroki_usmiech . Pienkna chmurka leci za auto

                                          Zamieszczone przez Rnest
                                          - jasnej tapicerki, choć to wyłącznie przywilej elegance'a i tak nie zamierzałem brać
                                          - widziałem tapicerke w okolicach pedałów w L&K po 30kkm - syf.

                                          Różnica między Ambiente a Elegance jest bodajże koło 9000 PLN - niby nie tak dużo ale IMO z drugiej strony wiele za to potrzbenych rzeczy nie dają
                                          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                          czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Różnica między Ambiente a Elegance to rowne 7800. To sie troche pozmienialo, bo jak ja odbieralem moja O2 to roznica wynosila 5500 a 140-konny Ambiente byl o 2500 drozszy od 105-konnego Elegance (teraz tylko 200).

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez misiek_rd
                                              Różnica między Ambiente a Elegance to rowne 7800. To sie troche pozmienialo, bo jak ja odbieralem moja O2 to roznica wynosila 5500 a 140-konny Ambiente byl o 2500 drozszy od 105-konnego Elegance (teraz tylko 200).
                                              Dokładnie. Dodane zostały w Ambiente: czujniki tył i wycieraczka tylnej szyby. W Elegance to samo plus pakiet skórzany i czujniki przód. Ceny wzrosły odpowiednio: A + 700zł natomiast E + 3000zł.

                                              --
                                              E
                                              --
                                              sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                W niemczech oferuja ostatnio pakiet "PLUS" do Ambiente za 290 EUR w ktorego sklad wchodza:
                                                1. schowek na okulary,
                                                2. czujnik deszczu,
                                                3. automatycznie sciemniajace sie lusterko wsteczne,
                                                4. Light Assistant,
                                                5. Maxi-DOT,
                                                Ciekawe, czy cos takiego pojawi sie tez u nas.

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X