EWA Ja jestem nowy co prawda, ale z tego co mi wiadomo (czytając wcześniejsze posty) to trzeba się pojawić na spocie...a co dalej to się okaże (bo ja też jeszcze nie mam wlepy).No i wiem że SIGMA_74 ma ich troszkę.Wiem też (śledząc forum) że ma w posiadaniu czarne i 1 (JEDNĄ) srebrną....No i nie ukrywam ze na tą właśnie srebrną poluję JA...ale czy ją dostane...hmm się okaże... :diabelski_usmiech
znaczny wzrost spalania po serwisie w OII 1,9TDI BJB
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
booyak
znaczny wzrost spalania po serwisie w OII 1,9TDI BJB
Witam, chciałem prosić o pomoc. Podczas ostatniego przymusowego seriwsu mojej o2 (przebieg 24kkm) spowodowanego problemami z odpalaniem i akumulatorem (okazało się, że zepsuty był czujnik STOP), zmieniono kąt ustawienia wtrsku (podobno było -1, a teraz jest +1, zbytnio się na tym nie znam, ale tak mi to nakreślono w serwisie). Po całej tej operacji auto wydaje się żwawsze, natomiast bardzo wzrosło zużycie paliwa, które w mieście gdzie głownie jeżdżę wynosiło nie więcej niż 7l/100km i max. 0,5l/godz, natomiast teraz ciężko (przy bardzo delikatnej jeździe) jest zamknąć się w 8/9l/100km. Moje pytanie brzmi: czy wspomniana zmiana kąta wtrysku mogła mieć na to jakiś wpływ i jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za pomoc.
-
booyak
-
booyak
-
booyak
Wlepka dobra sprawa, chociaż jeszcze takowej nie posiadam. Natomiast moja skodzianka ma jeszcze trochę gwarancji więc póki co zniżki nie są na szczęście potrzebne. Co do gwarancji to ta niebawem się kończy i właśnie szukam na forum o czym jeszcze warto wspomnieć w ASO, a lista robi się coraz dłuższa - NIESTETY!
Pozdrawiam....
Komentarz
-
booyak
-
Re: znaczny wzrost spalania po serwisie w OII 1,9TDI BJB
Zamieszczone przez booyak.... zmieniono kąt ustawienia wtrsku (podobno było -1, a teraz jest +1, zbytnio się na tym nie znam, ale tak mi to nakreślono w serwisie). Po całej tej operacji auto wydaje się żwawsze, natomiast bardzo wzrosło zużycie paliwa, które w mieście gdzie głownie jeżdżę wynosiło nie więcej niż 7l/100km i max. 0,5l/godz, natomiast teraz ciężko (przy bardzo delikatnej jeździe) jest zamknąć się w 8/9l/100km. Moje pytanie brzmi: czy wspomniana zmiana kąta wtrysku mogła mieć na to jakiś wpływ i jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za pomoc.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
booyak
Problem wydaje się być rozwiązany, tj. powrócono do stanu wcześniejszego z kątem wtrysku. Auto nie jest już takie żwawe , ale spalanie jest jak dawniej. Najdziwniejsze jest to, że ASO stwierdził, że kąt przy którym spalanie było duuuużo większe był zgodny z katalogowym.............
[ Dodano: Wto 10 Kwi, 07 18:50 ]
Teraz przy odrobinie szczęścia (w ramach reklamacji), czeka mnie wizyta w lakierni, ponieważ fabryczny bagażnik dachowy (ALU) zrobił już po raz kolejny mnóstwo spustoszenia na dachu. Katastrofa! Zakupiony razem z samochodem, przykręcony w ASO i po ok. 6 m-cach przykra niespodzianka po zdemontowaniu :cry: Konsultacja ASO z Poznaniem i lakierowanie 1/4 auta - później wymiana bagażnika i jak się wczoraj okazało nic to nie dało.... LIPA!
Komentarz
Komentarz