[O1] problemy z odpalaniem 1.9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • danielpoz
    Classic
    • 2008
    • 8

    [O1] problemy z odpalaniem 1.9 tdi

    Odgrzewane, ale cotam

    Wymieniłem przepływomierz na nowy - oryginał BOSHa i samochód od razu przestał krzyczeć że go coś boli - (helikopterek zgasł sam po kilku sekundach pracy silnika) - jak narazie jestem happy i polecam zakup przepływomierzy jedynie oryginalnych bo to jest mój już drugi przepływomierz kupiony - na poprzednim chciałem zaoszczędzić i przejechałem 500km i silnik tak czkał że wróciłem do oryginała z dużym przebiegiem.

    Tak czy owak jestem już umówiony na wirusowanie - zobaczymy co będzie
  • norbi172
    Classic
    • 2007
    • 4

    #2
    [O1] problemy z odpalaniem 1.9 tdi

    witam wszystkich urzytkowników forum jestem właścicielem OI 1.9tdi 2000r 170000 na budziku i jak pewnie sie domyślacie mam problem............. z odpalaniem silnika .vag mówi że nie ma problemu a problem jest, każdego poranka wsiadając do samochodu zastanawiam sie czy przypadkiem nie będe musiał iść na piechote, ale do żeczy objaw jest taki jak przy spalonej świecy żarowej czyli po odpaleniu przez kilka sekund silnik pracuje nie równo a świece dobre ale to nie wszystko, zanim odpali troche musi sie namęczyć a wygląda to tak jakby silnik sie rozbiegał.Na ciepłym odpala bez problemu i co ciekawe raz od muśnięcia kluczykiem a niekiedy ze dwa obroty musi zrobić ale ogólnie na ciepło jest ok. do tego wszystkiego zadymia troche na siwo.silnik oleju nie bierze ,czujnik temperatury silnika wymieniony i żadnej poprawy do tego wszystkiego nie ma w okolicy mądrego fachowca który umiałby obsługiwać vag-a.prosze o podpowiedzi bo już sam niewiem co mam robić.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Swiece sprawdzales wykrecajac kazda i potem czy przekaznik je uruchamia?? Rozrzad kiedy robiony i czy skontrolowany kat wtrysku. I czy rano jest paliwo w tych dwoch rurkach co ida do pompy od filtra (kiedy on zmieniany).
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8162
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        U mnie jest coś takiego: jak postoi na mrozie to pali za 2 - max 3 razem. I wydaje mi sie że to chyba świece żarowe. Po za pierwszym jak chcem odpalić to odrazu gaśnie, i jak jeszcze raz podgrzeje to juz pali.
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • Kuvel
          Ambiente
          • 2006
          • 138

          #5
          Również miałem z tym problem. Historia choroby:
          1. Dwie świece do wymiany (ale zmieniłem komplet) - było lepiej, lecz nie do końca;
          2. Regulacja kąta wtrysku - był lekko opóźniony.
          Teraz jest o niebo lepiej, ale czasem złapie dopiero za drugim razem. Na szczęście zdarza się to na tyle rzadko, że nie ma sensu z tym walczyć.
          90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

          Komentarz

          • Adrian
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 662
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Też mam problem z zapaleniem, jak jest -10 to pali z dotyku a jak już temp jest powyżej 0 to musi zakręcić ze 4 razy zanim zapali. O co może chodzić??
            PerfectService by DGW
            Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
            Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
            Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

            Komentarz

            • piotrek_os
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8162
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              I dziś znów! Postał na mrozie- za pierwszym razem odrazu zgasł, za drugim dopiero odpalił. Świece sprawdziłem (kabelkiem do pluska i iskrzyły).
              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

              Komentarz


              • #8
                sprawdź kąt wtrysku.

                Komentarz

                • ProSzeK
                  Drive
                  • 2006
                  • 43

                  #9
                  jak narazei 140 tys km na zegarze i 1.9 TDI w Fabi pali za pierwszem strzałem
                  SKODA FABIA
                  1.9 TDI 101 PS

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    cerzam, Ale jak juz zapalil to powinien chodzic, diesel to nie benzyna. Jak juz zaskoczy to bedzie chodzic na 3 cylindry, ale bedzie

                    Sprawdz przekaznik swiec czy po przekreceniu pojawia sie napiecie na swiecach.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • norbi172
                      Classic
                      • 2007
                      • 4

                      #11
                      wasze opinie sa dosyć ciekawe i napewno każdą sprawdze i najpierw wymiana paska rozrządu i odrazu pytam jakiego paska mam nie kupywać czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?.znalazłem kilka firm i niewiem którą wybrać

                      Komentarz

                      Pracuję...