Serwisowanie klimatyzacji i czyszczenie parownika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • adaś
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2006
    • 876
    • Volkswagen

    #26
    rytcher,

    Musiałbyś zapytać o ten manometr, bo przy standardowym automacie może nie być takiej możliwości. Mi powiedzieli, że po podłączeniu maszyny trzeba wykonać całą sekwencję. Robiąc Lupo dostałem kwit jak na zdjęciu. Widać na nim jak ta sekwencja wygląda.
    Załączone pliki
    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

    Komentarz

    • paulob1
      Rider
      • 2008
      • 470
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #27
      Bo automat jest dobry dla dyletantów. Profesjonaliści sprawdzają najpierw ciśnieniowo.
      Jak widać na fotkach, automat najpierw odsysa czynnik mierząc jego ilość, potem olej i robi próżnię i czeka 600 sekund. Jeśli próżnia w tym czasie jest zachowana, robi dokładnie odwrotną kolejność przy napełnianiu, z tym, że olej daje nowy lub filtrowany. Radzę sprawdzić lub zapytać, czy to pierwsze, czy drugie, bo lepiej jak olej jest wymieniony a nie przefiltrowany przez kombajn. Kilkadziesiąt ml to nie są jakieś ogromne koszty.

      Komentarz

      • stuff1000
        Drive
        • 2014
        • 45

        #28
        Witam
        Wczoraj byłem na nabiciu klimy (żony opel meriva), i co mnie zdziwiło to na wydruku mam ze weszło tylko 10 g oleju, na moje pytanie dlaczego tak mało facet odpowiedział że maszyna sama dobrała sobie olej i dolała do tego co już był ... Czy to możliwe ??
        Brak...

        Komentarz

        • adaś
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2006
          • 876
          • Volkswagen

          #29
          Czy to możliwe ??
          Musi tak być. Ogólna zawartość oleju w układzie jest znacznie większa.
          Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
          a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
          Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
          O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

          Komentarz

          Pracuję...