musisz mieć pierścienie bo inaczej będą Ci biły koła jakby były nie wyważone. AKL to O2 ? w każdym bądż razie mają identyczny otwór centralny tak więc jak masz pierścienie od golfa IV to będzie ok'.
śruba powinna wkręcać się w gwint piast przynajmniej 6mm , poza tym masz dwa typy osadzenia śruby - stożek i kula . tak czy tak najprawdopodobniej czeka Cię jeszcze zakup śrub niestety. w zasadzie tylko w przypadku felg oryginalnych stosuje się te same śruby.
[ Dodano: Pon 04 Cze, 07 14:51 ]
co się tyczy wzoru - może bez rewelacji ale jeżeli są proste , nieporysowane i niemalowane , masz do nich przynajmniej pierścienie to 6.5 stówki to cena w porządku , bo jak nie to pierścienie około 150 , śruby około 100 i się zrobi 900 a za 120 możesz kupić nowe o wzorze jaki Ci pasuje w zasadzie
śruba powinna wkręcać się w gwint piast przynajmniej 6mm , poza tym masz dwa typy osadzenia śruby - stożek i kula . tak czy tak najprawdopodobniej czeka Cię jeszcze zakup śrub niestety. w zasadzie tylko w przypadku felg oryginalnych stosuje się te same śruby.
[ Dodano: Pon 04 Cze, 07 14:51 ]
co się tyczy wzoru - może bez rewelacji ale jeżeli są proste , nieporysowane i niemalowane , masz do nich przynajmniej pierścienie to 6.5 stówki to cena w porządku , bo jak nie to pierścienie około 150 , śruby około 100 i się zrobi 900 a za 120 możesz kupić nowe o wzorze jaki Ci pasuje w zasadzie
Komentarz