Czesc,
Mam problem ze spadkami mocy - temat wielorotnie walkowany, wiec sie nie rozpisuje. Pojechalem na diagnostyke, sam. podpiety do kompa - werdykt - zawor N75.
Pojechalem do sklepu, zabulgotalem 180 zl i dostalem zawor o numerze 1J0906627A, u mnie jest oryginalnie 1H0906627A. Koles w sklepie twierdzil ze to jest to samo.
Wykrecilem stary zwrow (1H0906627A) i zaczynam przykrecac nowy(1J0906627A) a tu zong - maja zupelnie inne wtyczki !!!
Dodam ze ciezko jest dostac 1H0906627A natomiast 1J0906627A jest powszechnie dostepny.
Mieliscie podobny problem ?
Jak sobie poradziliscie ?
wlasnie tez zauwazylem ta aukcje, tylko sie zastanawiam na ile uzywka wystarczy. Chlopaki na forum pisza ze te zawory lubia padac... nowka zawsze troche dluzej pociagnie .....
Ciekaw jestem czy moze ktos sie spotkal z jakas przesciowka (chodzi o wtyczke) z 1H0906627A na 1J0906627A...
zmień wtyczke w okablowaniu ! nie baw się w żadne przejściówki.
w aso taka wtyczka pewnie nie więcej niż 20,- a piny się przekłada bezproblemowo ;-)
Zakupiłem N75 w ASO Skoda, okazyjnie, tanio. Dokupiłem wtyczkę i wlutowałem ją równolegle do istniejącej. Mam więc dwie wtyczki; następnym razem jak zawór padnie to jaki bym zawór nie kupił i tak będzie pasować
Zakupiłem N75 w ASO Skoda, okazyjnie, tanio. Dokupiłem wtyczkę i wlutowałem ją równolegle do istniejącej. Mam więc dwie wtyczki; następnym razem jak zawór padnie to jaki bym zawór nie kupił i tak będzie pasować
Rozebrales juz istniejaca wtyczke i dolutowales, czy obrales z izolacji kabel i dolutowales (a pozniej zaizolowles tasma)?
Chodzi mi o miejsce w ktorym dolutowales ...
Pozdrawiam,
Maciek
[ Dodano: Czw 15 Mar, 07 16:30 ]
Zakupilem wtyczke w ASO za 29 zl. Jak ktos zamienial wtyczki, to bede wdzieczny za wskazowki - co by czegos nie zlawac na starcie ...
Komentarz