Dzis zadzwonie po silnik i zobaczymy jak to bedzie...jedno jest pewne ze to nie rozrzad poszedl..rzeczoznawca stwierdził ,że to zawór sie skrzywił i to było przyczyną rozwalenia głowicy..
...zawory same sie nie krzywia, tylko po bliskim spotkaniu z tlokiem
czego przyczyna moze byc rozjechany lub zle ustawiony rozrzad.
Wymieniłem 2 tygodnie temu turbinę w ahf, wszystko było ok. Z tym ze podczas jazdy przy przyspieszaniu słychac delikatny świst z turbiny... czy to jest normalne
i jeszecze jedno... wczoraj jadąc ok 100 km/h przy przyspieszaniu przegieło rurę plastikową która idzie od dołu w stonę zaworu recylkulacji powietrza wpadła na koło pompy wspomagania i spowodowało dziurę. dalej oczywioście nie mozna było jechac... dlaczego wywaliło tą rurę?? za duze cisnienie poczło do turba ??
wczoraj jadąc ok 100 km/h przy przyspieszaniu przegieło rurę plastikową
jak to przegieło, rure plastykową :shock: :?:
czy chodzi ci o rure łączącą intercooler z rurą gumową wychodzącą od turbiny :?:
Zamieszczone przez skalmar99
dlaczego wywaliło tą rurę?
bardzo niejasno piszesz, co znaczy wywaliło?
Zamieszczone przez skalmar99
za duze cisnienie poczło do turba ??
do turbiny nie idzie żadne ciśnienie :wink:
może poprostu jest to kwestia montażu, może ktoś zapomniał założyć opaski
Raczej przy przepompowaniu takim które spowoduje "rozpadnięcie" dolotu powinieneś złapać notlaufa
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
nie znam sie na kwestiach technicznych..... napiszę tak... rura platikowa łącząca intercooler z rurą gumową wychodzącą od turbiny. to własnie tą rurę wepchało na rolkę pompy wspomagania i ją trochę zmieliło. nie wiem jak to sie stało
nie znam sie na kwestiach technicznych..... napiszę tak... rura platikowa łącząca intercooler z rurą gumową wychodzącą od turbiny. to własnie tą rurę wepchało na rolkę pompy wspomagania i ją trochę zmieliło. nie wiem jak to sie stało
Z tego co napisałeś wydumałem tylko że:
to co słyszałeś że niby turbina świszcze to pewnie była nieszczęlność właśnie w tym miejscu gdzie się rozpiął dolot,
ewidentnie wina montażu, poza tym to przecież między tą rurą plastykową a silnikiem powinna być osłona :shock: oryginalnie :!:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz