Zwariował central zamek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • herman
    Rider
    • 2005
    • 456

    Zwariował central zamek

    Masmo, jak zwal tak zwal. Innej niz autostrada.....

    masz jakies konkretne pomiary wraz z temp. otoczenia ? najlepiej w te upaly ? w te wakacje czekaja mnie alpy wiec musze zdazyc zapezpieczyc autko.... :roll:
    --------------
  • Masmo
    L&K
    • 2005
    • 1145

    #2
    Zwariował central zamek

    Po wyładowaniu akumatora do zera (przez zostawienie elektrycznej dwuchawki) ześwirował mi moduł komfortu:
    1. Auta nie da się otworzyć pilotem od alarmu.
    2. Alarm zamyka auto normalnie.
    3. Po odpaleniu silnika central się zamyka.
    3. Następneg dnia po utracie napięca zdażało się central zamkał i otwierał auto i ni z tego ni z owego otworzył wszystkie szyby.
    Nie bardzo mam pomył gdzie szukać przyczyny. :roll: Jak macie jakiś pomysł to proszę podpowiedźcie coś.
    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

    Komentarz

    • Kejup
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 533

      #3
      Mój znajomy miał podobny problem., tzn. wychodzi rano do auta a tu wszyskie szyby otwarte (centralny zostawał zamknięty). Spytam go jak on to usunął ale z tego co się orientuję to chyba był gdzieś u elektronika. Wiem że to mała pomoc dla Ciebie ale jak tylko dowiem się coś więcej to dam Ci znać. Pozdro!!!
      Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
      Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #4
        Zamieszczone przez Michał Dorobisz
        .... ale jak tylko dowiem się coś więcej to dam Ci znać. Pozdro!!!
        Byłbym wdzięczny.
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        • Kejup
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 533

          #5
          Hej! rozmawiałem z tym kumplem, mówi że nigdzie nie był a problem sam zniknął. U Ciebie wygląda to troszkę poważniej więc jeżeli nic się nie poprawi to chyba zostaje Ci wizyta u elektronika. Przepraszam że nie pomogłem Ci w tej kwestii i życzę szybkiego usunięcia usterki!!! ops:
          Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
          Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!

          Komentarz

          • rezon
            RS
            • 2006
            • 1894
            • Volvo
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            na początek odłącz obydwie klemy na min. 5 minut może pomoże.

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              Masmo, zrób tak jak kolega rezon, napisał trzeba odłączyć aku na chwile i powinno wrócić do normy ja mam tak raz w tygodniu jak nie jeżdże 2-3dni

              Komentarz

              • rezon
                RS
                • 2006
                • 1894
                • Volvo
                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez djczas
                ja mam tak raz w tygodniu jak nie jeżdże 2-3dni
                to pewnie masz jakiegoś postojowego zjadacza prądu albo bateryjka już od dawna woła zamień mnie zamień mnie.... 8)

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  rezon, bateryjka new mam zjadacza i nie chce mi sie szukać bo auto prawie non stop jeździ

                  Komentarz

                  • rezon
                    RS
                    • 2006
                    • 1894
                    • Volvo
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    miernik za 20 zł z pomiarem prądu do 10A, ustaw na pomiar prądu i po kolei wyjmuj bezpieczniki i na ich miejsce podpinaj miernik. godzina pracy.

                    Komentarz

                    • daneczek76
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 3642
                      • Toyota

                      #11
                      Bezpiecznik od komfortu sprawdz ale bardziej prawdo podobne w łączeniu drzwi z budą auta w gumie moze byc przerwany przeód i tak mi sie działo u kolegi jak u ciebie, dotykał masy przerwany przewód i szyby w dół. PZDR
                      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                      Komentarz

                      • rezon
                        RS
                        • 2006
                        • 1894
                        • Volvo
                        • AKL 1.6 MPI 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Masmo
                        Po wyładowaniu akumatora do zera
                        to jest raczej przyczyna Masmo - elektronika nie lubi zbyt niskich napięć. Resztę poszukiwań odłóż na później

                        Komentarz

                        • Masmo
                          L&K
                          • 2005
                          • 1145

                          #13
                          Zamieszczone przez rezon
                          Zamieszczone przez Masmo
                          Po wyładowaniu akumatora do zera
                          to jest raczej przyczyna Masmo - elektronika nie lubi zbyt niskich napięć. Resztę poszukiwań odłóż na później
                          Nie szukam przyczyny tylko rozwiązania problemu :idea:
                          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                          Komentarz

                          • djczas
                            RS
                            • 2005
                            • 9612

                            #14
                            Masmo, a zrobiułes jak ci pisaliśmy odłączyłeś aku na chwile

                            Komentarz

                            • rezon
                              RS
                              • 2006
                              • 1894
                              • Volvo
                              • AKL 1.6 MPI 101 KM
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Masmo
                              Nie szukam przyczyny tylko rozwiązania problemu
                              jak nie znajdziesz przyczyny problemu, to jak chcesz go rozwiązać? to tak jakbyś zapalenie płuc leczył tabletkami przeciwbólowymi bo głowa boli.
                              Zamieszczone przez djczas
                              zrobiułes jak ci pisaliśmy odłączyłeś aku na chwile
                              nic nie piszesz na ten temat

                              Komentarz

                              • djczas
                                RS
                                • 2005
                                • 9612

                                #16
                                rezon, popatrz w góre
                                Masmo, zrób tak jak kolega rezon, napisał trzeba odłączyć aku na chwile i powinno wrócić do normy ja mam tak raz w tygodniu jak nie jeżdże 2-3dni

                                Komentarz

                                • rezon
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 1894
                                  • Volvo
                                  • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez rezon
                                  nic nie piszesz na ten temat
                                  Sorry djczas nie napisałem, że to nie do Ciebie miało być tylko do Masmo, bo to on miał problem

                                  Komentarz

                                  • Masmo
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1145

                                    #18
                                    Zamieszczone przez djczas
                                    Masmo, a zrobiułes jak ci pisaliśmy odłączyłeś aku na chwile
                                    Wczoraj odłaczylem aku na kilka minut. Niestety stan bez zmian :cry: .
                                    Zastawiam się czy przyczyną jest moduł komfortu czy shitowy alarm jaki mi zamontował dealer :roll:
                                    Ktoś może wie jakie wartości powinny być w poszczególnych kanałach modułu komfortu??

                                    [ Dodano: Wto 17 Lip, 07 12:29 ]
                                    Problem w końcu rozwiązny. Przyczyna tkwiła w alarmie. Badziewny alarm swego czasu zalecany przez SAP. Producent Polski. Nazywał sie DOG firmy Dest. Były z nim problemy od początku. Cieszę się że w końcu go wyrwałem.
                                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                    Komentarz

                                    Pracuję...