OI 150 KM?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarod
    Classic
    • 2008
    • 3

    OI 150 KM?

    Zamieszczone przez Maicroft
    Dosc szybko pojawila sie wersja 4.0.1 podobno wprowadzono tam drobne poprawki
    No wlasnie slyszalem, ze jakies glupoty sie zdarzaly przy wyznaczaniu dluzszych tras.
    W tej wersji na razie tego nie zauwazylem.

    Co do Europy, to wlasnie sporobowalem sciagnac, zeby sprawdzic, ale wyskakuje error, czyli domyslam sie, ze trzeba wykupic inną licencje.


    EDIT: Wlasnie widze, ze Europa kosztuje 850 PLN, wiec wszystko jasne...
  • mariusz_p
    Classic
    • 2007
    • 7

    #2
    OI 150 KM?

    Witam

    To moje kolejne podejście do zakupu octavii.
    W lokalnych anonsach znalazlem ogloszenie:

    Octavia 02/03 1,9 TDI 150 KM, ELEGANCE, 94 000 km, ABS, AL, ASR, ESP, IMM, 4x PP, RM, AK, xenony, 2 kpl. kół, garaż, serwis, salon, pełna dokum.

    Cena wstępna 40000.

    Z tego co znalazłem na forum to takie silniki nie były seryjnie montowane w OI.
    Co o tym myśleć?

    Zdjęć nie mam. Jutro będę widział to auto.
    Na co zwrócić uwagę?

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      mariusz_p, nnie było 150 konnych serii w o1

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Zcipowana 130KM najpewniej.


        Co do reszty, poszukaj na forum. Dzien jest dlugi, a forum ma duzo ciekawych informacji.
        W ostatnim czasie wiele osob szukalo auta i jest tam duzo wskazowek
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          w TDi w O1 były :
          90 konna, 110 konna i 130 konna na pompo wtryskiwaczach

          kazda inna moc to zmodyfikowana

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Sigma_74, I jeszcze jedna 101KM ATD/AXR z TDI oczywiscie
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez mariusz_p
              Na co zwrócić uwagę?
              na stan turbiny głownie
              na to czy była bita czy nie, sprawdz na warsztacie diagnostycznym zawieszenie i układ jezdny i poproś chłopaków z lublina zeby którys wzioł Vaga i sprawdzili silnik co w nim siedzi.

              Komentarz

              • karmel
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1363

                #8
                może ktos silnik przełożył
                TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                Zobacz fotoblog

                Komentarz

                • -Piotr-
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1018
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  Najlepiej sprawdzić po oznaczeniach silnika co siedzi w tej Octavii.
                  O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
                  KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
                  O III czarna liftback - reaktywacja

                  Komentarz

                  • mariusz_p
                    Classic
                    • 2007
                    • 7

                    #10
                    Witam ponownie.

                    Jestem po oglezinach tej octavii.
                    Człowiek który chce ją sprzedać mówi że to fabryczny silnik 110 KM nie chipowany.
                    Zmienil w nim natomiat intercooler, turbo i byc moze cos jeszcze (nie znam sie na silnkach). W każdym razie w porówaniu ze standardowym 110 KM wrażenia z jazdy są niesamowite. Te 150 KM na hamowni mu wyszlo.
                    Wyposażenie jak wyżej + lekki tuning optyczny. Przedni zderzk z wersji usportowionej.

                    Octa jest z 2002 rejestrwana w 2003.
                    Goscio chce 40000 ja zaproponowalem 37000.
                    Pchać sie w to dalej?

                    Komentarz

                    • karmel
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 1363

                      #11
                      zmiana turbiny i intercoolera bez zmiany softu podejrzane
                      TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                      Zobacz fotoblog

                      Komentarz

                      • mariusz_p
                        Classic
                        • 2007
                        • 7

                        #12
                        A moze i cos mowil o chipe, ale że indywidualnie strojony i że w warzawie , bo w lublinie to partacze.

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          #13
                          Zamieszczone przez mariusz_p
                          A moze i cos mowil o chipe, ale że indywidualnie strojony i że w warzawie , bo w lublinie to partacze.
                          albo Ty krecisz (niejasno przekazujesz) albo on
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • marekzu
                            L&K
                            • 2007
                            • 1412
                            • Superb II combi (3V5)

                            #14
                            Zamieszczone przez mariusz_p
                            Witam ponownie.

                            Jestem po oglezinach tej octavii.
                            Człowiek który chce ją sprzedać mówi że to fabryczny silnik 110 KM nie chipowany.
                            Zmienil w nim natomiat intercooler, turbo i byc moze cos jeszcze (nie znam sie na silnkach). W każdym razie w porówaniu ze standardowym 110 KM wrażenia z jazdy są niesamowite. Te 150 KM na hamowni mu wyszlo.
                            Wyposażenie jak wyżej + lekki tuning optyczny. Przedni zderzk z wersji usportowionej.

                            Octa jest z 2002 rejestrwana w 2003.
                            Goscio chce 40000 ja zaproponowalem 37000.
                            Pchać sie w to dalej?
                            dzis na gieldzie w Gliwicach byla 2004 za 38,000 , co prawda 90km ale za ta cene bym podziekowal - ja za koncowke 2002 dalem 32kpln

                            Komentarz

                            • leszekmw
                              RS
                              • 2005
                              • 5356

                              #15
                              podjedż z nim do Alana Sagana niech Ci go obejrzy . telefon do niego 602669936. możliwe że mój klient bedzie sprzedawał swoją 110, rok chyba 2004 ,przebieg około 120tyś . jak chcesz to dzwoń do mnie 601923053
                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                              GVI 1.4TSI
                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                              Komentarz

                              Pracuję...