Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Montaż b6 i osłony pod silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Samiec
    A faktore wystawia?
    nie wiem :roll:
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez MisiekWAW
      Zamieszczone przez Samiec
      A faktore wystawia?
      nie wiem :roll:
      Jak bys cos sie znim widzial (montowal :wink lub cos to moglbys sie dowiedzec
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez dede_adam
        i jak mi sie przod podniosł...
        Zielone auto, białe felgi, żółte amory,.... różowe zaciski Adaś Tobie kolory sie pier.... od tych dropsów k
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz


        • #29
          Wczoraj wieczorem ok3 wracam od grypy i moje zdziwione oczy ujrzały działający już
          zestaw wskaźników... :roll: Sam sie naprawił .... 8)

          Komentarz


          • #30
            dede_adam, A oni go dobrze podlaczyli jak cos grzebali w nim??

            karolz, Za 40 to ja ja biore od reki a nawet moge sie zamienic na 2002 rocznik w ktorym nic nie swiszczy i dolozysz mi te 10tys Qrna oni tam naprawde ocipieli do reszty :rofl

            BTW Jakis tydzien temu ojciec poszedl do ASO bo sie klocki skonczyly z tylu. I mowi ze chce kupic klocki hamulcowe do tylu do Octy I combi do diesla itd. A koles :wow przeciez pan ma bebny z tylu w OI nie dawali tarcz do tylu. W koncu koles stwierdzil ze udowodni ojcu ze sie nie zna itd. Poszli do drugiego kolesia a ten wzial dowod patrzy na symbol silnika i powiedzial tamtemu zeby sobie usiadl gdzie siedzial :bigyellow I rozmawiaj tu z takim o swiszczacej turbinie to sie dowiesz ze przeciez twoj silnik nie ma turbo :terefere
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              I rozmawiaj tu z takim o swiszczacej turbinie to sie dowiesz ze przeciez twoj silnik nie ma turbo
              Nie wiem czy pisalem, bo chlopakom na spocie opowiadalem jak przy okazji przegladu chcialem, zeby mi wymienili chlodnice oleju, na ta od 130tki.
              Rozmowa:
              ja: Wymienicie mi przy okazji chlodnice oleju?
              Pan z ASO: Intercooler? A po co ?
              ja: nie intercooler, chlodnice oleju...
              Pan z ASO: Czyli intercooler!
              ja: Nie! Intercooler to chlodnica powietrza!
              Pan z ASO: Noo... chlodzona olejem...
              ja: :shock: eee... chyba w WRCe
              Pan z ASO: eee... niewazne...
              ja: :lol:
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez Purchawa
                Nie wiem czy pisalem, bo chlopakom na spocie opowiadalem jak przy okazji przegladu chcialem, zeby mi wymienili chlodnice oleju, na ta od 130tki.
                widzę, że coś mnie ominęło :rofl
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz


                • #33
                  Nie wiem jak mogli mi podmienić zestaw bo zakurzony jest jak byl....

                  :lol: :lol: :lol:

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez dede_adam
                    Nie wiem jak mogli mi podmienić zestaw bo zakurzony jest jak byl....

                    :lol: :lol: :lol:
                    Ale dziala czy nie.

                    Co do tych dystansow bo w koncu nie wiem z seryjnym zawiasem tez to mozna zalozyc , czy nie bardzo. Bo jak widze te garby z lodu i dziury w koleinach to strach jezdzic. Bo jak w ASO mase problemow maja robic to to sobie sam wloze :?
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #35
                      mozna do serii tez zalozyc. a wskazniki dzialaja....

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez Purchawa
                        I rozmawiaj tu z takim o swiszczacej turbinie to sie dowiesz ze przeciez twoj silnik nie ma turbo
                        Nie wiem czy pisalem, bo chlopakom na spocie opowiadalem jak przy okazji przegladu chcialem, zeby mi wymienili chlodnice oleju, na ta od 130tki.
                        Rozmowa:
                        ja: Wymienicie mi przy okazji chlodnice oleju?
                        Pan z ASO: Intercooler? A po co ?
                        ja: nie intercooler, chlodnice oleju...
                        Pan z ASO: Czyli intercooler!
                        ja: Nie! Intercooler to chlodnica powietrza!
                        Pan z ASO: Noo... chlodzona olejem...
                        ja: :shock: eee... chyba w WRCe
                        Pan z ASO: eee... niewazne...
                        ja: :lol:

                        buhahahaaaa

                        i My mamy jezdzic do ASO na przeglady
                        tak sie nie da !!

                        ASO :zastrzelic

                        Komentarz


                        • #37
                          nie wiem o któreym ASO piszecie ale ja po moich przebojach z ASO we wszystko uwierzę - mówie o wyobrazni i umiejętnościch nad interpetacji tych ludzi.
                          Uki
                          Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                          S-maxD
                          V 50

                          325ic

                          Komentarz


                          • #38
                            Ale z drugiej strony to ja sie nie dziwie. Sprzedawca nie musi wiedziec wszystkiego od tego jest jakis techniczny w salonie i to on powinien tym sie martwic. Druga sprawa nie wiem jaka jest rotacja tych pracownikow w ASO, ale jesli ktos wie ze bedzie pracowac 3 miesiace lub pol roku to ma to w dupie i byle odbebnic te 8 godzin za 700zl. Czesto jest tez tak ze ten co stoi za kasa okazuje sie ze ma sprzedawac auta po godzinie czesci a po poludniu jest od przyjmowania aut do serwisu, wiec tak naprawde na niczym nie moze sie skupic. W kazdym ASO zeby pogadac tak naprawde z klientem o szczegolach technicznych musialby by byc ktos kto pasjonuje sie dana marka i swoj czas wolny poswieca na powiekszanie swojej wiedzy, a takich ludzi ze swieca szukac.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez dede_adam
                              [...] Obejmowała tulejki dystansowe podnoszace auto ~2cm [...]
                              Czy moglbys rozwinac co to sa te tulejki gdzie sie je montuje ile kosztuja i od czego sa, bo jak rozmaiwalem w pobliskich ASO to jedyna metoda podniesienia zawieszenia w Octavii 1 Ambiente jest wymiana kompletnego zawieszenia na zawiszenie z wersji na bezdroza za cene ~3kzl :|
                              Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

                              Komentarz


                              • #40
                                Czy moglbys rozwinac co to sa te tulejki gdzie sie je montuje ile kosztuja i od czego sa, bo jak rozmaiwalem w pobliskich ASO to jedyna metoda podniesienia zawieszenia w Octavii 1 Ambiente jest wymiana kompletnego zawieszenia na zawiszenie z wersji na bezdroza za cene ~3kzl


                                nie widzialem ich z bliska wiec wiem tyle ile napisalem - tulejki dystansowe na przednie amortyzaotory podnoszace zawieszenie ok 2cm... jedna sztunia 30zl kosztuje...
                                zreszta CI co widzieli moje auto wiedza ze wyglada jak na szczudlech :wink: a ja bez problemu moge po kazdej drodze teraz jezdzic... (raz nawet ktos spytal czy ona jest na pneumatyce :lol: )....

                                a skoro w ASO pieprza CI takie gupoty to zmien ASO... :roll:

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez dede_adam

                                  nie widzialem ich z bliska wiec wiem tyle ile napisalem - tulejki dystansowe na przednie amortyzaotory podnoszace zawieszenie ok 2cm... jedna sztunia 30zl kosztuje...
                                  zreszta CI co widzieli moje auto wiedza ze wyglada jak na szczudlech :wink: a ja bez problemu moge po kazdej drodze teraz jezdzic... (raz nawet ktos spytal czy ona jest na pneumatyce :lol: )....

                                  a skoro w ASO pieprza CI takie gupoty to zmien ASO... :roll:
                                  a to jest produkt skody czy wytwor jakiegos pana kazia?

                                  moze mi ktos numer katlogowy podac? i jak tego szukac? od jakiego to auta?



                                  niebardzo mam jakiekolwiek pole manewru jesli chodzi o ASO :/
                                  Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez Antoine
                                    a to jest produkt skody czy wytwor jakiegos pana kazia?

                                    moze mi ktos numer katlogowy podac? i jak tego szukac? od jakiego to auta?
                                    hmmm... od Octavii :?: :roll: :szeroki_usmiech :P


                                    Zamieszczone przez Antoine
                                    niebardzo mam jakiekolwiek pole manewru jesli chodzi o ASO :/
                                    nie przesadzaj :roll:
                                    Załączone pliki
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                                      nie przesadzaj :roll:
                                      slucham propozycji.



                                      to to cale zawieszenie z wersji na bezdroza rozni sie tylko ta tulejaka?? gdzie sie to montuje? bo niemoge sobie tego wyobrazic z tego rysunku.
                                      Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        to to cale zawieszenie z wersji na bezdroza rozni sie tylko ta tulejaka??
                                        podobno sa inne sprezyny - twardsze i dluzsze, to info z ASO
                                        te tuleje sa tylko na przod - to tez info z ASO :roll:
                                        NajtFukinPatrol North-West

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez Antoine
                                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                                          nie przesadzaj :roll:
                                          slucham propozycji.
                                          nie rób scen :? http://www.skoda.pl/dealerzy_serwis/serwis/ :P

                                          Zamieszczone przez Antoine
                                          to to cale zawieszenie z wersji na bezdroza rozni sie tylko ta tulejaka?? gdzie sie to montuje? bo niemoge sobie tego wyobrazic z tego rysunku.
                                          według ETKI wszystko się różni, bo również i amortyzator i sprężyna sa wymienione w wersji "dla pojazdów z wyposażeniem do jazdy po złych drogach" 11 typów sprężyn :shock: , 2 typy amortyzatorów i 2 typy odbojników amortyzatora :roll:
                                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                          http://www.disi-tune.pl
                                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                          Był WRX
                                          Była Octa

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez karolz
                                            to to cale zawieszenie z wersji na bezdroza rozni sie tylko ta tulejaka??
                                            podobno sa inne sprezyny - twardsze i dluzsze, to info z ASO

                                            te tuleje sa tylko na przod - to tez info z ASO :roll:
                                            a amorki takie same sa? mozna zalozyc tamte sprezyny do amiorkow zwyklych?
                                            w ASO twierdzili ze sie bedzie zle prowadzila.

                                            a te tulejki to jak sie zaklada? bez problemu podchodza do seryjnych amorkow i auto jest 2cm wyzej?
                                            Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez dede_adam
                                              tulejki dystansowe na przednie amortyzaotory podnoszace zawieszenie ok 2cm... jedna sztunia 30zl kosztuje...
                                              Hm...to podniosles tylko przod? :roll: myslalem ze i tyl. Masz moze fotkie calego auta z boku ? ciekawi mnie jak to teraz wyglada
                                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Zamieszczone przez Samiec
                                                ciekawi mnie jak to teraz wyglada
                                                hmm...jak Ci to opisac.... jak wyszedlem z Cafe Route 66 to zrobilem BUAHAHAHA... do tego co ma Dropsik to trzeba miec 16 calowe kolka, bo inaczej pozal sie boze... albo i jeszcze gorzej.
                                                bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                                Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                                Perfect service by DobryGrzesWawa

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  No to kola juz mam zima i lato 205/55/16" teraz czy ktos jest pewny w 100% czy na seryjny amor to bedzie pasowac. Bo widze ze to sie montuje nad kielichem sprezyny czy jak to sie tam nazywa i na sile moze by to nawet z gory zalozyl. Cena jest smieszna, a bezpieczenstwo miski olejowej duzo wieksze.
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    pytałem o to w Opolu, bo już jedną miskę rozp.... i powiedzieli że wszystkie octavie przedstawicieli Brassa podnosili tą podkładką i zmieniali sprężyny na twardsze
                                                    COMBI ELEGANCE'03 ASV

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X