[O1] Skad wziasc napiecie 5V ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Skad wziasc napiecie 5V ?

    alles gutes mein friend :diabelski_usmiech

  • #2
    [O1] Skad wziasc napiecie 5V ?

    jak w temacie. Gdzie w auciej najlepiej dojsc do napiecia 5V ? klimatronic odpada - glupieje z powodu zmian obciazenia

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Do palma to potrzbujesz?? Czy cos innego.

      Ja to zrobilem wykorzystujac takie cos na USB i po sprawie, wtykam w zapalniczke kiedy trzeba. Zawsze mozna to gdzies ladnie ukryc i tylko guziczek zrobic ON/OFF
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        nie, do poziomowania xenonów

        Komentarz

        • pwgajda
          Drive
          • 2005
          • 90

          #5
          Jeżeli potrzebujesz 5V (prąd do 1A) kup stabilizator LM7805. Koszt 2-3 zl w każdym elektronicznym sklepie. Podłączasz na wejście 12V na wyjsciu masz 5V. Ma on trzy nóżki, patrząc od lewej 1. +12V wejście, 2. masa we/wy, 3. +5V wyjście. Prosto i tanio Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            pwgajda, rozwazam taka opcje, to zawsze za soba pociaga ew. przegrzewania sie i przepalenia stabilizatora. Jesli jest opcja pobierac gdzies "fabryczne" napiecie to wolalbym z fabryki.

            Podobno sterownik xenonow jest zasilany 5V, tylko wtedy chyba ASO by o tym wiedzialo....

            Komentarz

            • hsurim
              Elegance
              • 2006
              • 788
              • Kia
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Musisz do stabilizatorka dokręcić radiator - smarując powierzchnię styku np. pastą silikonową.
              To rozwiązanie wydaje się być najprostszym.
              Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

              Komentarz

              • -Piotr-
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1018
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                Układ LM7805 ma obciążenie ok. 1A. Czy wystarczy do sterowania silniczkami?
                O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
                KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
                O III czarna liftback - reaktywacja

                Komentarz

                • roberta
                  Rider
                  • 2006
                  • 413
                  • Superb III (3V3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #9
                  Dla większego prądu, układ LM78H05 ma obciążenie 5A
                  pozdrawiam
                  roberta

                  Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

                  http://chomikuj.pl/Roberta9

                  Komentarz

                  Pracuję...