Maicroft, daj mi na 3 dni to zejde :P
Spalanie silnika 1.8T?
Zwiń
X
-
U mnie do 3 tyś. przebiegu palił ok. 10l. Potem wymieniłem olej (co podobno jest zalecane) i chyba już się dotarł bo teraz jest ok. 12l. Średnia po mieście to 110-120 km/h a na drodze do Marek 180... Klimę mam ustawioną na auto cały czas. Na wskazania kompa nie patrzę bo to średnia i człowiek się dekoncentruję podczas jazdy. A w trasie nie miałem jeszcze okazji.
Pozdro.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jlupinoAle 6,6 jest niemozliwe podczas jazdy nawet w trasie.Chyba ,ze non stop z góry jechałes.Dla mnie najbardziej wiarygodny jest wynik z przynajmniej jednego baku.
Pozdr,
Bartek
PS a to chyba jubileusz - czy to nie przypadkiem setny wątek dotyczący tego tematu ?? :helm :mod:Może gdzieś to podczepić ??
była mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Dziś w trasie Bielsko-biała - Warszawa ze średnią prędkością 105 km/h spalanie 13,5 l/100km
Normalnie w trasie około 12 l/100km
Miasto około 10 - 11 l/100km
Potwierdzam że wynik 6 l/100km jest do osiągnięcia - zrobiłem go na odcinku około 300km wracając do domu z uszkodzoną pompą olejową któa nie miała wydajności na wyższych obrotach. Prędkość była wtedy nie więcej niż 90km/h na 5 biegu - ciutek szybciej od ciężarówek.
Auto jak w podpisie - 1,8T ARX tyle ze w 4x4 :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jlupinoAle czy to wazne ile pali.Byleby radocha z jazdy była.Cóż zrobić kiedy za wszystkie uciechy za życia trzeba płacić.Ja juz myśle o TFSI lub R32.
Dane wyglądają ładnie 8.4s, piękny /tj. płaski/ przebieg momentu obrotowego?
Ale co z innymi sprawami: dźwięk silnika, odczucia przy wciskaniu, praca skrzyni biegów?
No i jak z kosztami serwisu takiego cacka - w końcu 20v i turbo to nie 8 zaworowy czterosuw.
Cena nowego auta w sumie w miarę /60 kzł/ choć to już stary model i pewno niedługo skończą produkcję.
Sorry za off-topic ale nie mogłem się powstrzymać. Niedawno za taką jechałem.
Bardzo spodobał mi sie napis "20v turbo" :szeroki_usmiech
Choć po stylu jazdy tego nie było widać. Generalnie widzę, że jest ich mało a w mieście są oszczędzane.
Komentarz
-
-
Oczywiscie,ze jest radocha,a i komfort psychiczny na kazdych swiatłach,ze ci prawie nikt nie fiknie.Dźwiek silnika na seryjnym wydechu taki sobie,jest po prostu cicho,ale jak ktos chce to nie ma przeciez problemu z podgłosnieniem przez wymiane koncowego tłumika.Ale wg mnie octavii nie wypada miec jakiejś ogromnej dwururki i nic wiecej,chyba ze idziesz na całosc kompleksowo.W serwisie nie ma tragedii.Ostatnio rozrząd wymieniałem oczywiscie mowie o nieautoryzowanym za 600,pompa wody 250,wymiana oleju w automacie 480 łącznie z filtrem,oprócz tego swiece i filtry w normalnych cenach jak do kazdego wozu podobnej klasy.Jaro
Komentarz
-
-
Jest radocha, bardzo milo sie wyprzedza, bardzo milo sie rusza spod swiatel, przy rownej szybkiej jezdzie nie ma dramatu na stacji paliw (~150km/h wyszlo jakies 7.9l/100km), a przy spokojnej jezdzie nawet mozna sie milo zdziwic (mnie sie udalo zrobic 6.7l/100km przy jechaniu okolo 110km/h - bylo pare chwil szalenstwa, ale staralem sie jechac te 110-120).
Dzwiek silnika jest fajny, w pierwszej chwili jak odebralem z salonu to mialem wrazenie, ze to dieselTaki dosyc "burczacy" byl, ale jest to raczej mily dzwiek i niezbyt natarczywy.
Komentarz
-
-
Tylko pozazdrościć :roll:
Przyjemnie tak niezależnie od prędkości z jaką się jedzie i biegu poczuć mocne przyśpieszenie /płaska krzywa przebiegu momentu obrotowego/. No chyba, że skrzynia haczy.
W końcu się ktoś odezwał. A już myślałem, że na forum rządzą traktorzyści :diabelski_usmiech /nie bijcie, please/.
Ciekawe ile jeszcze będą robić O1.
Komentarz
-
Komentarz