Jesli masz kabel i program Vag to mozesz sobie sam adaptowac :
cyt.
Po kolei.
10 ( dopasowanie)
kanał 00
gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q
Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane"
Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej.
po tym
04 ( przejście do nastaw podstawowych)
kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo)
pokaże w 4 okienku "adaptacja trwa", jak ją wykona pokaże "adaptacja OK"
W czasie tego powinien wachlowac klapką, będzie słychac bzyczenie.
Gotowe.
Ale wskazana kontrola na nieszczelnośc od przepustnicy w dół-uszczelki i szlauciki.
Czujnik wspomagania rzeczywiście podniesie bieg jałowy, wystarczy zdjąc wtyczkę z niego.
Może byś jeszcze problem w silniczku nastawczym,
sprawdzic go w funkcji 03 i wysterowac V60
cyt.
Po kolei.
10 ( dopasowanie)
kanał 00
gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q
Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane"
Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej.
po tym
04 ( przejście do nastaw podstawowych)
kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo)
pokaże w 4 okienku "adaptacja trwa", jak ją wykona pokaże "adaptacja OK"
W czasie tego powinien wachlowac klapką, będzie słychac bzyczenie.
Gotowe.
Ale wskazana kontrola na nieszczelnośc od przepustnicy w dół-uszczelki i szlauciki.
Czujnik wspomagania rzeczywiście podniesie bieg jałowy, wystarczy zdjąc wtyczkę z niego.
Może byś jeszcze problem w silniczku nastawczym,
sprawdzic go w funkcji 03 i wysterowac V60
Komentarz