Różnica pomiedzy 1H0906627A a 1J0906627A - zawor N75

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Trawis
    Classic
    • 2007
    • 25

    Różnica pomiedzy 1H0906627A a 1J0906627A - zawor N75

    no to zonk, niestety nie bedzie mnie, jade w poniedzialek na wakacje na 2 tyg. no ale trudno - udanego spotkania winuszje!! :roll:
  • maciek1
    Ambiente
    • 2006
    • 155

    #2
    Różnica pomiedzy 1H0906627A a 1J0906627A - zawor N75

    Czesc,
    Ten temat byl juz poruszany ale chyba nikt nie udzielil jednozacznej odpowiedzi. Zwracam sie do osob ktore mialy problem z zaworem N75 i zamienily 1H0906627A (ktory wystepuje oryginalnie w starszych octach) na 1J0906627A (wystepujacy w nowyszych). Czy jest jakas roznica w funkcjonowaniu auta ? Roznica w cenie jest - 300 zl a modyfikacja polega na zmianie wtyczki.

    Pozdrawiam,
    Maciek
    Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

    Komentarz

    • zbychu
      Ambiente
      • 2007
      • 180

      #3
      maciek1, witam- o ile sobie przypominam to 1H0906627A lub 1J0906627A nie jest to N-75, ale przetwornik ciśnienia N 18, zawór ograniczający ciśnienie doładowana N 75 występuje o numerach 028 906 283 N , lub 028 906 283 J , koszt N-75 jest około 200 pln, no morze troszeczkę więcej, ale nie więcej jak 230 złociszy.
      mając poduchy...nie zapominaj o pasach

      Komentarz

      • maciek1
        Ambiente
        • 2006
        • 155

        #4
        Zbychu 028906283N --> Zawór odcinający paliwa Oct 1,9TDI (AGR).

        1H0906627A kosztuje w ASO krakow 480 zl, poza ASO nie do dostatnia w okolicach krakowa.

        1J0906627A kosztuje w ASO krakow 140 zl, poza ASO bez problemu do dostatnia w okolicach krakowa.

        Podobno sa to te same zawory ale roznia sie tylko wtyczka. Nie chce jednak eksperymentowac zeby nie wtopic dlatego pytam ludzi ktorzy mieli problem z N75. Przeciez jakos go rozwiazali, nie wszyscy przeciez maja auta mlodsze niz 7 lat a skoro tak to staneli przed tym samym problemem co ja teraz podczas wymiany N75.

        Pozdrawiam,
        Maciek
        Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          wg mojego doswiadczenia - trzy pierwsze znaki to wyznacznik marki/modelu - to zapewne jest to samo tylko z innymi wtyczkami -
          przed Octavia mialem Fabie - tam tak to dzialalo - nie wiem czy przypadkiem 1J0 to nie jest oznaczenia golfa 4 po prostu

          Komentarz

          • maciek1
            Ambiente
            • 2006
            • 155

            #6
            "1J0" jest spotykane podobno w nowszych octach (po 2001 r.), nie mam mozliwosci tego sprawdzic .... ja mam z 99' i mam 1H0. Roznica w cenie jest 300 zl, ale z drugiej strony nie chcialbym zalozyc czegos co ma inna charakterystyke pracy .....
            ..w sumie dziwne (sadzac po ilosci postow a formum na temat N75) ze nikt nie mial takiego problemu przy wymianie .....
            Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

            Komentarz

            • marekzu
              L&K
              • 2007
              • 1412
              • Superb II combi (3V5)

              #7
              to bedzie zapewne spowodowane tym ze 1H0 - to oznaczenie golfa 3 , 1J0 golfa 4 - octe zaczeli produkowac w jak byly N75 z trojki , potem przeszli na czworke - pewnie sie tylko wiazka zmienila - popytam sie

              Komentarz

              • maciek1
                Ambiente
                • 2006
                • 155

                #8
                Bedzie wdzieczny za wszelkie informacje ... nie chce kupic czegos co pozniej okaze sie nie przydatne
                Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  dobra - takie sa roznice - wtyczka i miejsce wykonania 1HO - made in Germany 1J0 - made in EU - reszta bez roznic

                  Komentarz

                  • zbychu
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 180

                    #10
                    witam
                    dzisiaj byłem w ASO i poparzyłem sobie na zaworki N-75, wygląda to tak:
                    do silnika AGR stosowano N-75 o nr 028 906 283 N, lub w zależności od racznika nr 028 906 283 J, koszt 218 pln,
                    do silnika ASV i AHF stosuje się N-75 o nr 1J0906627A lub 1H0906627A w zależności od rocznika niczym się nie różnią poza wtyczką iiiii ceną,
                    a dalej tak jest jak napisał:

                    Zamieszczone przez marekzu
                    to bedzie zapewne spowodowane tym ze 1H0 - to oznaczenie golfa 3 , 1J0 golfa 4 - octe zaczeli produkowac w jak byly N75 z trojki , potem przeszli na czworke - pewnie sie tylko wiazka zmienila
                    więc nie pozostaje ci nic innego jak kupić oryginał w ASO, poza ASO nie do dostania, lub zmodernizować wtyczke. --pozdrawiam
                    mając poduchy...nie zapominaj o pasach

                    Komentarz

                    • maciek1
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 155

                      #11
                      kupilem dzis w ASO oryginal 1HO0906627A i wymienilem ale auto jest dalej mulowate. Jutro jade do mechanika na wykasowanie bledow... ciekaw jestem czy bledy zapisane w kompie moga powodowac mulowacosc ...?
                      Zrobilem eksperyment i wypialem wtyczke od przeplywomierza i nie bylo roznicy ... auto jak bylo mulowate tak pozostalo po wypieciu wtyczki....
                      Takze moze to byc przeplywka ... a jak tak to 450 zl psu w d.....
                      Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                      Komentarz

                      • marekzu
                        L&K
                        • 2007
                        • 1412
                        • Superb II combi (3V5)

                        #12
                        a byl zrobiny test dynamiczny z Vagiem?? czy wyminiales tak na oko??

                        Komentarz

                        • zbychu
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 180

                          #13
                          maciek1, przed wymianą N-75 nie diagnozowałeś, jeżeli niema różnicy, to w ciemno wymieniłeś N-75, WAG-COM powinien wskazać czy to była awaria N-75, czy przepływka,
                          mając poduchy...nie zapominaj o pasach

                          Komentarz

                          • maciek1
                            Ambiente
                            • 2006
                            • 155

                            #14
                            Lapalem notlaufy, pojechalem do mechanika, podpial do kompa i odczytal blad. Mechanik stwierdzil ze to bedzie najpewniej od tego czujnika (N75) - wiec go kupilem i zmienilem.
                            Testu dynamicznego nie robilem, nie mam VAGa (ale widze ze trzeba bedzie chyba kupic) a mechanik ma soft na zwyklym PC .
                            Nie wiem ale w sumie moglo sie tak zdarzyc ze N75 padl i przeplywka pada ....
                            Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                            Komentarz

                            Pracuję...