no to zonk, niestety nie bedzie mnie, jade w poniedzialek na wakacje na 2 tyg. no ale trudno - udanego spotkania winuszje!! :roll:
Różnica pomiedzy 1H0906627A a 1J0906627A - zawor N75
Zwiń
X
-
Różnica pomiedzy 1H0906627A a 1J0906627A - zawor N75
Czesc,
Ten temat byl juz poruszany ale chyba nikt nie udzielil jednozacznej odpowiedzi. Zwracam sie do osob ktore mialy problem z zaworem N75 i zamienily 1H0906627A (ktory wystepuje oryginalnie w starszych octach) na 1J0906627A (wystepujacy w nowyszych). Czy jest jakas roznica w funkcjonowaniu auta ? Roznica w cenie jest - 300 zl a modyfikacja polega na zmianie wtyczki.
Pozdrawiam,
MaciekOctavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
-
-
maciek1, witam- o ile sobie przypominam to 1H0906627A lub 1J0906627A nie jest to N-75, ale przetwornik ciśnienia N 18, zawór ograniczający ciśnienie doładowana N 75 występuje o numerach 028 906 283 N , lub 028 906 283 J , koszt N-75 jest około 200 pln, no morze troszeczkę więcej, ale nie więcej jak 230 złociszy.mając poduchy...nie zapominaj o pasach
Komentarz
-
-
Zbychu 028906283N --> Zawór odcinający paliwa Oct 1,9TDI (AGR).
1H0906627A kosztuje w ASO krakow 480 zl, poza ASO nie do dostatnia w okolicach krakowa.
1J0906627A kosztuje w ASO krakow 140 zl, poza ASO bez problemu do dostatnia w okolicach krakowa.
Podobno sa to te same zawory ale roznia sie tylko wtyczka. Nie chce jednak eksperymentowac zeby nie wtopic dlatego pytam ludzi ktorzy mieli problem z N75. Przeciez jakos go rozwiazali, nie wszyscy przeciez maja auta mlodsze niz 7 lat a skoro tak to staneli przed tym samym problemem co ja teraz podczas wymiany N75.
Pozdrawiam,
MaciekOctavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
Komentarz
-
-
"1J0" jest spotykane podobno w nowszych octach (po 2001 r.), nie mam mozliwosci tego sprawdzic .... ja mam z 99' i mam 1H0. Roznica w cenie jest 300 zl, ale z drugiej strony nie chcialbym zalozyc czegos co ma inna charakterystyke pracy .....
..w sumie dziwne (sadzac po ilosci postow a formum na temat N75) ze nikt nie mial takiego problemu przy wymianie .....Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
Komentarz
-
-
witam
dzisiaj byłem w ASO i poparzyłem sobie na zaworki N-75, wygląda to tak:
do silnika AGR stosowano N-75 o nr 028 906 283 N, lub w zależności od racznika nr 028 906 283 J, koszt 218 pln,
do silnika ASV i AHF stosuje się N-75 o nr 1J0906627A lub 1H0906627A w zależności od rocznika niczym się nie różnią poza wtyczką iiiii ceną,
a dalej tak jest jak napisał:
Zamieszczone przez marekzuto bedzie zapewne spowodowane tym ze 1H0 - to oznaczenie golfa 3 , 1J0 golfa 4 - octe zaczeli produkowac w jak byly N75 z trojki , potem przeszli na czworke - pewnie sie tylko wiazka zmienilamając poduchy...nie zapominaj o pasach
Komentarz
-
-
kupilem dzis w ASO oryginal 1HO0906627A i wymienilem ale auto jest dalej mulowate. Jutro jade do mechanika na wykasowanie bledow... ciekaw jestem czy bledy zapisane w kompie moga powodowac mulowacosc ...?
Zrobilem eksperyment i wypialem wtyczke od przeplywomierza i nie bylo roznicy ... auto jak bylo mulowate tak pozostalo po wypieciu wtyczki....
Takze moze to byc przeplywka ... a jak tak to 450 zl psu w d.....Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
Komentarz
-
-
Lapalem notlaufy, pojechalem do mechanika, podpial do kompa i odczytal blad. Mechanik stwierdzil ze to bedzie najpewniej od tego czujnika (N75) - wiec go kupilem i zmienilem.
Testu dynamicznego nie robilem, nie mam VAGa (ale widze ze trzeba bedzie chyba kupic) a mechanik ma soft na zwyklym PC .
Nie wiem ale w sumie moglo sie tak zdarzyc ze N75 padl i przeplywka pada ....Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
Komentarz
-
Komentarz