[O1] Skok mieszka przy GT1749V

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    [O1] Skok mieszka przy GT1749V

    leszekmw, co oznacza aha czy to oznacza ze dobrze rozpoznalem parownik?
    Spritmonitor.de
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    [O1] Skok mieszka przy GT1749V

    Krotkie pytanie i jak bede znal odpowiedz, to wkrótce pojawi sie kilka fotek, które pewnie sie komus przydadza


    Jaki ma byc skok mieszka przy turbinie GT1749V. Jak mieszek jest zdjety, to taka dzwigienka ktora steruje kierownicami, chodzi w pelnym zakresie, az do nakretki koktrujacej. Jak zapne mieszek i recznie chce przesunac to zatrzymuje sie gdzies jakis 0,5-1cm przed nia, ale w dalszym ciagu jako tako chodzi.


    BTW. W ktorym kanale w VAG-u pokazuje cisnienie doladowania, bo wiem ze ma byc 0,95bar na full + cisnienie atmosferyczne kolo 1.
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • handzol
      Ambiente
      • 2006
      • 212

      #3
      Sam mieszek wymontowany ok 2 cm.Skok dzwigni w turbinie między położeniem górnym a dolnym 11mm.Dzwignia po wymontowaniu mieszka musi chodzić w paluszkach leciutko,a po zamontowaniu mieszka chodzi ciężej.Jak masz turbo założone,to sam siłownik podłacz pod przewód podcisnieniai zobacz jaki wtedy ma skok.
      Załączone pliki

      Komentarz

      • rob555
        Rider
        • 2006
        • 748

        #4
        jezeli nie dochodzi do sruby zabezpieczajacej to wyreguluj na kontrze na mieszku
        pozdrawiam

        Diagnostyka i tuning
        hybrydowe wtryski i turbiny
        programy na ulice jak i do sportu

        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
        www.tune-up.pl

        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Jak mieszek jest odpiety, to chodzi w paluszkach, bo wyczyscilem srodek, ze jest jak nowka. Tylko, ze wtedy nie mozna bylo tym ruszyc i stad nie wiem ile ma byc po zalozeniu mieszka do tej sruby, w tej chwili dochodzi jakies 0,5cm mniej niz sruba, a ja spokojnie mozna podregulowac bo zakres ma duzy. Zalozone dopiero bede mial, ale sam mieszek podlaczalem do siebie i chodzi bez problemow, przy zapaleniu wykonuje ruch i potem tez chodzi, wiec z nim wszystko dobrze. W srodku bylo zabite na amen i dlatego nie chodzilo
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • handzol
            Ambiente
            • 2006
            • 212

            #6
            Czyściłeś mieszek czy kierownice?bo nie kumam.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Kierownice, turbina byla rozebrana, wszystko bylo wyczyszczone.

              A mieszek zostawilem w spokoju bo sie rusza, a kiedys nie bylo ruchu mieszka, bo nie mogl pociagnac tej wajchy od kierowniczek i teraz dopiero widze, ze jak na max sie pociagnie za mieszek, to cieglo tak jakby nie chodzilo w pelnym zakresie. No nic pobawie sie jeszcze
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • handzol
                Ambiente
                • 2006
                • 212

                #8
                Ja przerabiałem ten problem dwa razy.Po czyszczeniu kierownice stanely po tygodniu.Rozebrałem turbine drugi raz i po dokładnych oględzinach okazało się ze jedna z kierownic zacina się.Wygladało na to,że jest lekko skrzywiona albo się kantuje.

                Komentarz

                Pracuję...