Przy okazji sluzbowej wizyty w okolicach Salonu Skody w oczy rzucilo mnie sie cos co nie powinno tam jeszcze teoretycznie stac:
Niestety strasznie upierdliwie padajacy, mokry snieg uniemozliwil mi dokladne przygladniecie sie CO2 ( CO2 - czyli Octavia II w wersji kombi - dla niewtajemniczonych), moge jednak smialo stwierdzic, ze wyglada ono zdecydowanie lepiej na zywca niz na fotkach.
Moje obawy o wyglad tylu, ktory uwazalem, ze nie jest w moim stylu rozwialy sie i nie przeszkadza mi juz jego "aerodeckowosc":
Wg. niektorych opinii CO2 z tylu jest zbyt podobna do Fabii kombi, no i rzeczywiscie tak troche jest. Jednak nie jest tak jajowata.
Widac to na ponizszym zdjeciu:
Zrobilem jeszcze zdjecie felgi 16":
Na wiecej zdjec nie pozwolily mi warunki atmosferyczne... :evil:
Podsumowujac, auto zrobilo na mnie bardzo pozytywne wrazenie. Zdecydowanie lepsze niz sie spodziewalem.
IMHO dopiero w budzie kombi wyglada tak jak powinno, bo przyznam sie szczerze, ze w O2 zwyklej czegos mi brakuje w wygladzie.
BTW: Rowniez obok stala Octavia Tour kombi w tym samym kolorze i z przykroscia stwierdzam, ze wyglada ona przy OII jak ubogi krewny... :lol:
Zreszta - spodziewalem sie tego.
Aha - jak juz bylo pisane - cena bedzie wyzsza o 4300 i mozna skladac juz zamowienia. Niestety nadal nie ma oficjalnych info co do wzoru Lisaka - trzeba czekac jeszcze tydzien.
Tablica calkiem normalna: skonczyly sie juz te z litera na poczatku w drugiej czesci po kodzie powiatu, potem byly te z dwoma literami na koncu a teraz takie. Tak samo te zwykle typu WX 0000A maja na koncu ta literke ktore juz w niektorych miastach sie koncza.
Sama Octa nawet calkiem fajna, wzor lisaka na 4 osob bedzie spelniony przy ladownosci 629kg co juz teraz nie jest problemem, a na 5 osob 697kg. Jednym z minusow O2 combi jest jednak brak DSG w 2.0TDi, moze kiedys sie to zmieni jak pojawi sie 2.0 T FSI.
Piekna Jest :!: :!:
Moim skromny zdaniem, tak jak Mikrus wspomniał to na fotkch podchodziła mi tak po japońsku "jako tako" ale na fotkach robionych przez Mikrusa wygląda zupełnie inaczej :roll:
Może to przez te naturalne warunki atmosferyczne.
Nice Car :wink:
pozdrawiam
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Mi sie podoba
Tylko nie ten kolor np.czarny ,albo srebrny
No i najlepiej 2,0 TDI i jak by jeszce 4x4 to juz auto do mojej starosci , jesli by tyle wytrzymalo :wink:
u mnie w salonach są od stycznia, namacałem się do woli
nowa Octa ma super rozwiązaną roletę, ale szkoda, że ten próg załadunku taki wysoki, no i, że z siedzeniami nic nie zrobili i jest krawędź a nie płaska podłoga, jak chcesz mieć w miare płasko to trzeba kupić specjalne drugie podniesione dno, beznadzieja, marzy mi się rozwiązanie z Tempry SW, mogli postarać sie i chociaż przekombinować tylną kanapę...poszli chyba po kosztach...
A ja mam takie pytanie. Czy wszystkie silniki FSI (glownie ten 2.0) musza jezdzic na benzynie 98 oktanowej. Przy 95 jest gwiazdka taka sama jak przy silniku 1.4 gdzie pisze ze mozna jezdzic na 91, co ja rozumuje ze w ostatecznosci tak, ale powinno sie na tej lepszej. Bo zastanawia mnie kiedy zwroci sie roznica miedzy 2.0 FSI/TDi.
Widze, ze jednak dodali DSG do 2.0TDi, a tego w Niemczech na poczatku tez nie bylo - teraz widze ze juz tez jest tam.
W sumie bagaznik w wersji liftback/combi rozni sie o 20l. W dobie likwidacji kratek wyzszosc combi nad liftbackiem nie ma juz zadnego uzasadnienia(mozna bylo ladowac po dach wiecej).
Cena 4x4 z opcjami juz nie jest taka niska jak wersja bazowa 4x4.
Grunt ze juz jest, trzeba poogladac w salonie jak teraz wyglada na zywo :P
Jestem ciekaw ile bedzie w takim razie kosztowac silnik 2.0 T FSI zwykla oska oraz 4x4 i kiedy pojawi sie brat Golf combi i ile on bedzie kosztowac, bo jak to niektorzy mawiaja 100tys a to dalej tylko Skoda.
Komentarz