karmel, na maila czekam
Mam 2 komplet ori klockow przod / tył czy 140tys na tarcze
Zwiń
X
-
Mam 2 komplet ori klockow przod / tył czy 140tys na tarcze
Teraz ma przebieg ok 106tys km i klocki bardzo grube i tak sie zastanawiam czy dojade komplet do końca czy wczesniej tarcze nie schudną za bardzo?
Chcialem sie tylko zorientowac czy ktos dojzdzil 2 komplety klockow do konca na jednym komplecie tarcz? Chodzi mi o przod i tyl na ori o sprzecie.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
-
-
Wszysko zależy m.in. od grubości tarczy hamulcowej. Jeśli tarcze nie biją i mieszczą się w granicach swojej grubości, nie widzę przeszkody aby przejechały więcej niż jeden kpl. klocków hamulcowych na jednych tarczach.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Nie biją naszczescie .
Tarcze ciezko mi zmierzyć właśnie dlatego tak rozpytuje.
Licze właśnie na przejechanie 2 komplteów . W sumie jak ktos przejechał 2 komplety na tarczach to mógł by coś podpowiedzieć . Nie chciał bym przeprowadzać wymiany ale też niechciał bym ,zeby coś się stało z tarczami. Ważna by była opinie kogoś kto przejechał na 2 kompletach klocków 1 tarcze.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Dwa komplety spokojnie, ja pierwszy raz zmieniałem klocki przy ok. 80kkm a teraz mam 100kkm i teraz przy zmianie opon sprawdzałem grubość tarcz i jeszcze jest całkiem ok.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo dwa komplety mozna lekko przejechac, jeden wymienia sie przy 50-60kkm, drugi przy 100-110kkm I przy tym tarcze generalnie mozna juz tez zmienic.
A jak ktos na pierwszych klockach przejechal 90kkm, to tarcze zazwyczaj nie sa tez jeszcze lizniete
jak wy jezdzicie :shock:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMisiekWAW, To chyba pojde do naszego forumowego kolegi i zrobie zdjecie Pierwsze klocki i tarcze 90kkm nawet do polowy nie zeszly
Zamieszczone przez MaicroftNo ale to trzeba umiec jezdzic, ze pali 10l mniej niz WRX :twisted:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Kurde... czyzbym nie umial jezdzic ?
wlasnie bede zmienial klocki przod i tyl bo prawie nie mam juz okladzin... Co gorsze tarcze z przodu sa zuzyte w stopniu gdy mozna zaczac zastanawiac sie czy nie wymieniac... :shock: przebieg - 25 tysiecy :lol: po miescie....
Czy ktos wie jaka jest dopuszczalna minimalna grubosc tarcz ?pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
No to ja się nie wypowiadam, klocki co 30 kkm, tarcze co 70 kkm, tylne wiecej, wszystko zalezy od jazdy :twisted: :twisted: :twisted:"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
Komentarz