Zamieszczone przez zsolpyw
Turbo ATD - jakie numery
Zwiń
X
-
chlorek,
(1A) 038253019N
exhaust manifold with turbo- charger / F 1U-1-430 014>> 1U-3-634 881 / F 1U-18430 004>> 1U-38569 351 GARRETT / ATD;
(1A) 038253019NX
exhaust manifold with turbo- charger / F 1U-1-430 014>> 1U-3-634 881 / F 1U-18430 004>> 1U-38569 351
GARRETT / ATD;
(1A) 038253016L
exhaust manifold with turbo- charger / F 1U-3-634 882>> / F 1U-38569 352>>
KKK / ATD
to są ori pod ATD,ale jeśli masz w planie wirusa to możesz włożyć od ASZ-ta bądź ARL-a .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Były dwa rodzaje starsza i nowsza. Różnica najważniejsza to mocowanie dolne muszli turbo. Starsze miały oczko równolegle do ośki turbo nowsze poprzecznie. Turba te pasują zamiennie tylko trzeba mieć blaszkę mocowania dolnego do jest inna a w przypadku nowszej turbiny jest różnica między 4x4 a 2x4. Bez podparcia muszli gorącej turbo radzę nie jeździć bo lubi się urwać na łączeniu muszli z kolektorem. Tylko strasznie ciężko odkręcić śruby mocowania dolnego bo przeszkadza półoś i dostawka skrzyni na wał do tyłu.
Komentarz
-
Komentarz