Niskie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zibi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 491

    #51
    Zamieszczone przez jaro4444
    A swoją drogą chcecie podkładać jakieś tulejki by podnieść wozy - nie będzie porządniej zastosować sprężyny z samochodów opartych o płytę golfa IV ale do innych kategorii wagowych z przodu
    Podstawowy problem to roznica w cenie - komplet sprezyn 4x4 przod kosztuje w ASO jakies 400-450 zl. Ja u siebie wymienialem i jest ok.
    Auto przestalo tak bujac
    Ostatnio znalazlem ciekawe info w tym temacie


    Pozdrawiam
    Zibi

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #52
      Zamieszczone przez jaro4444
      zrobię dokumentację zdjęciową co i jak.
      No wlasnie przydal by sie do poradnika dobry opis i jakies fotki jak wymienic amorki/sprezyny/dolozyc tulejki.
      Bez sciskacza sprezyny nie ma co walczyc z wyjeciem przednich amorkow? :roll:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #53
        Samiec, Jak chcesz miec talerzyk wbity w glowe, to mozesz walczyc


        Nie da sie tego inaczej rozlozyc, bo nawet jak rozkrecisz, to potem nie skrecisz, mozna by bawic sie w jakies sciski stolarskie, ale to i tak jest slabe.

        Foto relacja malo da, bo tyle samo mozna napisac i bedzie wiecej wiadomo. Tam nie ma wielkiej filozofii, problem jest tylko jak trzeba cos zaczac kombinowac bo nie idzie
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • 20omega
          Ambiente
          • 2006
          • 105

          #54
          Panowie doradźcie ,mam sprężyny EIBAH 4 szt do octy. Chciałbym obniżyć swe cacko, czy coś jeszcze będzie mi potrzebne przy wymianie. Z tyłu mam amorki KONI a przód to chyba seria. Po ostatnim badaniu amorki mają jeszcze ok 80% sprawności. Wiem że bez ściągaczy do sprężyn się nie obejdzie ale interesuje mnie czy nie są potrzebne jeszcze jakieś inne części tuleje lub co innego..??????

          [ Dodano: Pią 27 Kwi, 07 18:55 ]
          Jeszcze jedno pytanko czy jak sądzicie czy takie ściągacze sobie poradzą ze sprężynami???
          ściągacz do mcperson
          ----- Złota L&K by MASTERS ---
          __uuufffff cóż to była za maszyna____

          Komentarz

          • lubie.skode.pl
            Classic
            • 2007
            • 34
            • Octavia I (1U2)
            • AGN 1.8 20V 125 KM

            #55
            Re: Niskie zawieszenie

            Zamieszczone przez ElBocheno
            Ludzie!!
            Już 6 razy przytarłem o krawężnik, studzienkę, zaspę śnieżną lub inne g. przodem!
            Jak i gdzie można podnieść przód o kilka cm? Dostałem wprawdzie namiar na zakład gdzie to robią ale nie mogę się tam dodzwonić.
            A czy trzeba też podnieść tył kiedy się podniesie przód?
            Serwisanci mnie straszą, że mnie będzie podwiewać jak się podniosę i stracę stabilność :roll:
            Co (i gdzie) robić??
            Też przycierałem. Miałem juz dosyć poprawiania i wymieniania plastikowych osłonek. Przy okazji wymiany amortyzatorów (po 130kkm) kupiłem tulejki dystansowe amortyzatora (część nr 1J0412311) i jest wygodniej. Wygodniej nie tylko jeździc po naszych niezwykle równych drogach, ale wsiadać i wysiadać też wygodniej. Te tulejki są tylko na przód. Wkłada się po dwie sztuki, dzięki czemu dziób unosi się niewiele, ale wystarczająco. Tyłu nie podnosiłem.
            Polecam, tulejki kosztuja niewiele. Powinni je montować seryjnie w Polsce.
            --
            Pozdrawiam Paweł
            Mój 19 letni AGN pali mniej niż żony nowy 90TCe
            Ktoś wie gdzie sie podziało 19 lat rozwoju silników ze spalaniem wewnetrznm?

            Komentarz

            Pracuję...