Silnik AGR i N75

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Silnik AGR i N75

    Ja raczej też uważam że te chlapacze to kojarzą się z mega tjunowanymi polonezami... no wiecie płyta cd dynda się pod lusterkiem na siedzeniach "michoły"<tak znajomy określa pokrowce wykonane z puszystych materiałów pochdzenia naturalnnego > szyby i światła przyciemnione farbą w sprayu, ospoilerowaniem z dykty i ogólnie złym stanem technicznym samochodu .....
    Spritmonitor.de
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    Silnik AGR i N75

    Jak w temacie, AGR i jezdzi jakos do bani. Czy z zaworka N75 jak wypnie sie przewod powinno leciec powietrze z podcisnienia czy nie?? Bo zglupialem dzisiaj.
    W moim AHF-ie i nie tylko zawsze jest, bo tak steruje sie gruszka, a tu??
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • neck99
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1326

      #3
      w AGR chyba nie leciało bo tak z tym podcienieniem nie za zbytnio wpnij VAG-a i sprawdz jaki bład wywala. A cyka ci zaworek ? I co znaczy do bani ? przepływke sprawdzałeś ?
      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

      Komentarz

      • maniek TDI
        Drive
        • 2005
        • 71

        #4
        u mnie zaworek raz cyka raz nie, a i tak moim zdaniem zaiwania jak nie AGR 90-cio konny.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Nie wiem czy AGR tak jezdzi, ale tym nie da sie jechac. Depczesz gaz a on sie powoli rozpedza i tak na kazdym biegu

          Przeplywka jest pod pojeciem MAF sensor jak pamietam :?: Na postoju wynik wymagany i wskazywany jest identyczny w czasie jazdy, zaczynaja sie jazdy, bo w pierwszej kolumnie pisze cos miedzy 600-800mg/R a auto ma max 300-350mg/R - chyba ze to nie to patrzylem :lol:

          Oczywiscie przeplywka z AHF-a do AGR-a nie pasuje, jak sadze :twisted:

          [ Dodano: Pon 16 Kwi, 07 20:17 ]
          Aha cykac ma kiedy?? To one w ogóle cykają, ja mojego nigdy nie slyszalem zeby cykal
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Nie wiem czy AGR tak jezdzi, ale tym nie da sie jechac. Depczesz gaz a on sie powoli rozpedza i tak na kazdym biegu
            no to to nie jrt normalne .. AGR jezdzi ładnie w serii tak ze nie moze być aż takiego przeskoku z 110-tki

            Zamieszczone przez Maicroft
            Przeplywka jest pod pojeciem MAF sensor jak pamietam :?: Na postoju wynik wymagany i wskazywany jest identyczny w czasie jazdy, zaczynaja sie jazdy, bo w pierwszej kolumnie pisze cos miedzy 600-800mg/R a auto ma max 300-350mg/R - chyba ze to nie to patrzylem :lol:
            dokładnie MAF... jeśli wartość wymagana jest zawsze wieksza od aktualnej i nie daje rady wiecej jak 300-350mg to masz bankowo zwalona przepływe

            Maicroft, zapnij III bieg jedz na 3000rpm ciagle tak jedz na tych 3000 i sprawdz jak wygląda zalecana a aktualna. Tu musi być identiko !

            Zamieszczone przez Maicroft
            Oczywiscie przeplywka z AHF-a do AGR-a nie pasuje, jak sadze :twisted:
            Paśnie bez problemu ! moze delikatnie kopcić ale spokojnie odczujesz roznice bo bedzie jezdził jak zdrowy AGR-ek ...

            Do it ..
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Przetestuje przy okazji, bo to nie moje i tylko okazjonalnie widzę gościa.

              A jak wsiadlem do siebie, to az kierownice z rak wyrywa :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #8
                ewidentnie zpingolona przepływa dam głowe. Na szybkiego weś odepnij gościowi przepływke sam kabel i zobacz czy jezdzi tak samo. Wtedy komp ustawi domyślną wartość ok 520mg jak sie nie myle i już wszytko bedziesz wiedział :wink:
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz

                • daneczek76
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 3642
                  • Toyota

                  #9
                  Zamieszczone przez neck99
                  ewidentnie zpingolona przepływa dam głowe. Na szybkiego weś odepnij gościowi przepływke sam kabel i zobacz czy jezdzi tak samo.
                  Popieram cię w całej rozciąglości.
                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                  Komentarz

                  Pracuję...