a napewno dobrze wpisałes VIN? Ostatnie 6 cyfr to zawsze numer produkcyjny nadwozia...
"Luźna" maglownica!!!
Zwiń
X
-
"Luźna" maglownica!!!
Witam, dawno nie pisałem, ale niestety nie mam skody jeszcze roku, a kłopotów tysiace. Aktualnie mam problem ze stukami przy kręceniu kierownicą, zwłaszcza na postoju (przy szarpnięciach prawo/lewo). Będąc w kanale słychać je ze środka, czyli w połowie pomiędzy kołami. z tego co sie zorinetowałem to maglownica. Czy może mi Ktoś coś poradzi, np. garść informacji o regeneracji tj. gdzie, jak i za ile? Znalazłem w necie firmę z Gd. Siedlce Nagengast, czy Ktoś cos wie o niej?Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
-
-
Ruszająca sie maglownica!!!
Okazało się, że chodzi cała maglownica, a nie jak podejrzewałem coś jest wyrobione tj. że jest konieczna regeneracja. Dzwoniłem do ASO, powiedzieli mi, że maglownica jest przykręcana 4 śrubami, ale oni jeszcze nie mieli takiego przypadku, żeby to się poluzowało. Przed chwilą wróciłem ze stacji diagnostycznej, gdzie faktycznie potwierdzili, że maglownica się "rusza", że brak jest 1 śruby?!?. Mam kupić jakieś 4 tulejki oraz tą śrubę i w piątek to zrobią. Czy Ktoś słyszał o takim przypadku?Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
To akurat nie, ale autko ma 305 kkm, niestety było serwisowane przez kowala bo mój poprzednik ma duże gospodarstwo rolne, a w nim warsztatem. Ja w niej wymieniłem juz tyle rzeczy, że szkoda sprzedawać: nówki opony, aku, wymieniona pompa wtryskowa, świeczki, klima po przeglądzie, mechanizm wycieraczek, przekaźni N109, kostka stacyjki, zregenerowany rozrusznik, wymieniony rozrząd, pompa wodna, a reszty grzechów nie pamietam. Silnik chodzi podobno ładnie, chociaż w serwisie coś mówli o dwumasie. Do zrobienia jeszcze mam eliminacje drgań w zakresie 60-70 km/h. Tak, żę muszę ją mieć 4-5 lat, ale klimat wnętrza, zwłaszcza skóry (złoty onyks) jest zajeb...!!!Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Myslałem , że jestem osamotniony w inwestowaniu w używaną Octavkę ale nieja w mojej kupionek rok temu we Wrocku od pana , który handluje oknami w pobliżu dworca kolejowego wymieniłem: amory przód-tył, kompletny rozrząd TDI AGR, napinacz paska alternatora, przepływkę, pompe wtryskową, turbinę, połowę zawiechy, czujnik ABS, mechanizm wycieraczek, koło pasowe i łożyska alternatora, klocki, tarcze i szczęki hamulcowe, zregenerowałem maglownice, podnośnik elektryczny tylnej szyby, wentylator chłodnicy i nagrzewnicy.Koszt z robocizną około 6000 zł :evil:
pozdrawiam i też będe jeżdził 4-5 lat :Psven 128 KM
Komentarz
-
-
To ja też bym chciał się wypłakać. W koncu lutego kupiłem 1,9TDI sprowadzoną z Anglii po przekładce. Zrobiłem rozrząd, wymieniłem wszystkie filtry,nabiłem klimę, wymieniłem: pedał sprzęgła- bo się zacinał po przekładce, listwę podszybia, jedno ramię wycierzczki, kupiłem pokrowce na siedzenia, dywaniki gumowe czeka mnie regeneracja maglownicy, i turba, bo się zacinają kierownice. A na dodatek na parkingu przed Tesco jakaś k..wa zahaczyła mi zderzak, zdarła lakier i nawiałaTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
Komentarz