Piszczace hamulce.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hardworker
    Classic
    • 2007
    • 3

    Piszczace hamulce.

    Zamieszczone przez misiek^wro
    kazda szkode powyzej tych 500 opyla sie robic z AC :twisted:
    hmmm dzwoniłem do Warty - teraz mam grupę 9 - czyli 50% zniżki

    po wypłaceniu ew. szkody bede miał 20% opłat więcej

    teraz płace rocznie 670 PLN za AC
    zwyżka będzie 120 PLN rocznie przez 2 lata - jutro jade wycenić szkody

    - malowanie dachu
    - zegary
    - ECU
    - centralka IMMO
    + zakodowanie 2 kompletów kluczyków

    nowe ECU w ASO Zasada w Wawie - 5300 PLN

    centralka IMMO - 554 PLN
    zegary - 1000 PLN

    aby kupić Immo i zegary, trzeba zdać stare części...

    co powie ubezpieczyciel na to bo zamienników do ECU to chyba brak

    ciekaw jestem wyceny rzeczoznawcy ?
  • 666
    Classic
    • 2006
    • 32

    #2
    Piszczace hamulce.

    Witam.
    Okrutnie piszcza mi heble. Czy mozliwe ze z powodu przygrzania i zeszklenia sie klockow? Co z tym zrobic ? Trzeba wymieniac czy papier 100 wystarczy ?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Ktore?? Przednie tylne?? A klocki jeszcze masz z przodu??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • -Piotr-
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1018
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        Trudno w ciemno cokolwiek zdiagnozować bez podania przebiegu na danym komplecie tarcz+klocków, oraz co w obecnej chwili jest założone na aucie. Bywa tak, że założony komplet zbytnio nie współpracuje ze sobą. Zrobiło się cieplej więc układ hamulcowy poddany jest cięższym warunkom pracy. Zeszklenie klocków może być powodem "piszczenia" w trakcie hamowania. Na początęk można spóbować depnąc ostro kilka razy gdzieś na bocznej ulicy. Osobiście uznaję teorię montażu markowych klocków hamulowych do np. oryginalnych tarcz to tak po najmniejszej linii oporu bez sugerowania wymiany całości na nowy komplet, który na forum był wielokrotnie poruszany.
        O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
        KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
        O III czarna liftback - reaktywacja

        Komentarz

        • 666
          Classic
          • 2006
          • 32

          #5
          Piszczy przod, na tyle sa bebny. Klockow jest sporo. Tarcze sa oryginalne takie jak na pierwszy montaz. A mozna klocki papierem machnac jak ich jeszcze sporo zostalo ?

          Komentarz

          • Kuvel
            Ambiente
            • 2006
            • 138

            #6
            Klocki można papierem. Ponadto, jak już je będziesz tym papierem, to warto zrobić "fazę", czyli lekko zeszlifować boki. Na krawędziach tarczy, ze względu na jej zużycie, powstają garbki, tzn. tarcza ściera się w miejscu, gdzie styka się z klockiem, a po bokach zostają wybrzuszenia i często właśnie w tym miejscu nam piszczy. Jak przeszlifujesz klocki, to będą lepiej dopasowane do tarczy.
            Na sam początek, tak jak napisał kolega, można kilka razy mocniej przyhamować.
            90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

            Komentarz

            • brandO
              Rider
              • 2006
              • 624

              #7
              u mnie wystepuje ten sam problem co u 666, tyle tylko ze juz probowałem z hamowaniem i nie za bardzo pomogło, chyba że za słabo hamowałem :P a jak nie to bedzie czekała mnie najwyrazniej rozbiorka i czyszczonko :wink: chyba że macie jakis inny pomysł ? :roll:
              auto...ulica... i wyścig z samym sobą...
              Time is up...
              Stop Pijanym Kierowcom!

              Komentarz

              • endryu
                RS
                • 2006
                • 3773
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                bez rozbiórki się nie obejdzie. Warto spróbować przeczyszczenie klocków na papierze ściernym rozłożonym na równej, płaskiej powierzchni, najlepszy jest kawałek szyby (równiutka powierzchnia) i jeżeli na zew. obwodzie tarczy jest duża fazka to umiejętnie można się pobawić w polowych warunkach szlifierką kątową.
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz

                • brandO
                  Rider
                  • 2006
                  • 624

                  #9
                  Zamieszczone przez endryu
                  bez rozbiórki się nie obejdzie
                  oł rajt :roll: :szeroki_usmiech
                  auto...ulica... i wyścig z samym sobą...
                  Time is up...
                  Stop Pijanym Kierowcom!

                  Komentarz

                  • 666
                    Classic
                    • 2006
                    • 32

                    #10
                    zauwazylem jeszcze to, ze hamulce piszcza tylko jak sa cieple.

                    Komentarz

                    • marcin_kielce
                      Drive
                      • 2007
                      • 72

                      #11
                      Ja mam tarcze ATE PD + klocki Ferodo Premiere i przy normalnej jeździe piszczą mi przy dohamowywaniu lekkim np. przy światłach...ale jak się pi...dnie w hamulec kilka razy :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech tak od serca to przestają na jakiś czas :szeroki_usmiech
                      Seat Leon TS 4x4

                      Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
                      -------------------------------------------------------
                      www.leonclub.pl
                      www.tdiracing.pl

                      Komentarz

                      • borut
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 299

                        #12
                        A jakie masz klocki ? Ja kiedyś za radą pana ze sklepu zakupiłem wynalazek o nazwie STEINHOF ( Polskie ) niestety piszczały jak diabli i nic nie pomagało. Wymieniłem na inne i po sprawie - problem występował z tyłu.
                        Powered by VSI PRINS

                        Komentarz

                        • 666
                          Classic
                          • 2006
                          • 32

                          #13
                          U mnie sa TRW (lucas). Chyba wrzuce je na papier przy okazji wymiany zwrotnic. Ale pewnie wrzuce nowe bo tarcze tez w wymiane ida.

                          Komentarz

                          • rkb
                            RS
                            • 2008
                            • 2152
                            • Rapid Spaceback (NH1)
                            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                            #14
                            Dzis dopadl mnie ten problem, w nowym aucie 1400 km przelotu a tu mi heble piszcza na kazdych swiatlach jak w starym autobusie :klnie:

                            Nie jezdze jak idiota, staram sie przewidywac sytuacje na drodze i lekko obchodze sie z pedalem hamulca wiec tym moje wieksze zdziwienie. Tak jak kolega pisal wczesniej piszcza tylko przy leciutkim dohamowywaniu przd swtatlami ale za to zajebiscie glosno :|

                            moze faktycznie pare razy ostrzejsze klocowanie zalatwi sprawe ...
                            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                            Komentarz

                            • ruwado
                              RS
                              • 2009
                              • 14885
                              • Octavia IV (NX3)

                              #15
                              Zamieszczone przez Kuvel
                              mocniej przyhamować.
                              to znaczy co najmniej ze 150 km/h do 0 km/h. U mnie nie piszczały, tylko szurały. W ASO tak mi poradzili i chociaż nie za bardzo im zawierzyłem - spróbowałem się rozpędzić i depnąć. Tylko ze dwa trzy razy z przerwami, żeby się tarcze ochłodziły. I nie tak, że przód szura po ziemi, tylko średnio mocno, ale bez popuszczania pedału hamulca, aż do zatrzymania.

                              Może pomoże...
                              pozdrawiam - Darek

                              Komentarz

                              • zeno2000
                                Classic
                                • 2008
                                • 24

                                #16
                                ja miałem podobną sytuację . wymieniłem klocki na nowe i po problemie.

                                Komentarz

                                Pracuję...