[O1] Niby AGR a jednak ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur gaska
    Classic
    • 2008
    • 10

    [O1] Niby AGR a jednak ALH

    Zamieszczone przez djczas
    tyle ci mogę powiedzieć nic więcej
    coś Staszku ukrywasz.... :twisted: czyżbyś wiedział jak ominąć?? 8)
  • Rapist
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 99

    #2
    [O1] Niby AGR a jednak ALH

    Czołem!!

    Miesiąc temu zakupiłem OI('99/00 SLX) z Niemiec od kolesia, który sprowadza auta. No i po prostu przyjąłem do wiadomości, że mam silnik ALH. Nieco się zdziwiłem jakiś czas temu, gdy ETKA pokazała, że powinienem mieć AGR, ale w sumie zapomniałem o tym. Wczoraj grzebałem w bagażniku i patrzę - a tu na naklejce AGR. No i oczywiste pytanie - jak to możliwe Chyba nie pomylili się w fabryce? Zakładam, że silnik był wymieniany - być może na gwarancji..? Macie jakieś pomysły o co chodzi? (w ASO nie ma historii serwisu mojego autka).
    Była:
    ASV + chip
    HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
    Teraz: S2C fiolet amethyst

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Na obudowie rozrzadu masz oznaczenie silnika i jeszcze w paru innych miejscach.

      Jak masz 99 rok produkcji to na 99% bedzie to AGR bo ALH generalnie zaczeto montowac po lifcie.

      Zobacz czy pod czarna obudowa silnika masz taka gruche
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Rapist
        Drive
        S_OCP Member
        • 2007
        • 99

        #4
        Heh, zapomniałem wspomnieć, że założyłem, że mam ALH nie na podstawie opinii sprzedawcy, tylko na podst. kodu silnika ale spojrzę jeszcze raz i drugi dla pewności Generalnie nie narzekałbym,gdybym miał ALH- pytanie jak to się stało
        Była:
        ASV + chip
        HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
        Teraz: S2C fiolet amethyst

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #5
          I AGR i ALH ma swoje zalet i wady. ALH ma spokoj z podcisnieniem jak byś chciał większa turbawke ale kiepskie sprzegło. W AGR masz zmiane podcisnienia jak chcesz większą turbine ale za to sprzegło pancerne.
          Nawiasem mowiąc zmiana podcisnienia to ok 400zl a sprzegła duuuuzo większa Tak, że chyba AGR-ek by był lepszawszy :szeroki_usmiech
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          Pracuję...