Zamieszczone przez djczas
[O1] Niby AGR a jednak ALH
Zwiń
X
-
[O1] Niby AGR a jednak ALH
Czołem!!
Miesiąc temu zakupiłem OI('99/00 SLX) z Niemiec od kolesia, który sprowadza auta. No i po prostu przyjąłem do wiadomości, że mam silnik ALH. Nieco się zdziwiłem jakiś czas temu, gdy ETKA pokazała, że powinienem mieć AGR, ale w sumie zapomniałem o tym. Wczoraj grzebałem w bagażniku i patrzę - a tu na naklejce AGR. No i oczywiste pytanie - jak to możliwe Chyba nie pomylili się w fabryce? Zakładam, że silnik był wymieniany - być może na gwarancji..? Macie jakieś pomysły o co chodzi? (w ASO nie ma historii serwisu mojego autka).Była:
ASV + chip
HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
Teraz: S2C fiolet amethyst
-
-
Heh, zapomniałem wspomnieć, że założyłem, że mam ALH nie na podstawie opinii sprzedawcy, tylko na podst. kodu silnika ale spojrzę jeszcze raz i drugi dla pewności Generalnie nie narzekałbym,gdybym miał ALH- pytanie jak to się stałoByła:
ASV + chip
HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
Teraz: S2C fiolet amethyst
Komentarz
-
-
I AGR i ALH ma swoje zalet i wady. ALH ma spokoj z podcisnieniem jak byś chciał większa turbawke ale kiepskie sprzegło. W AGR masz zmiane podcisnienia jak chcesz większą turbine ale za to sprzegło pancerne.
Nawiasem mowiąc zmiana podcisnienia to ok 400zl a sprzegła duuuuzo większa Tak, że chyba AGR-ek by był lepszawszy :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
Komentarz