wyzerowane zegary.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marian72
    Classic
    • 2008
    • 13

    wyzerowane zegary.

    ASO musi z czegos zyc -> turbina BKD 7000zl :twisted:

    Powinno pasowac, jak nie to mozna kupic komplet tych podrobek, albo cos podrutowac i tez bedzie sie trzymac
  • philips
    Drive
    • 2007
    • 40

    #2
    wyzerowane zegary.

    Jakis czs temu pisalem posty o latajacych licznikach





    Nadal mam problem z licznikiem a co ciekawe. Dzis i wczoraj przy odpalaniu silnika, gdzie nigdy nie mialem problemu
    z rozruchem, wlasnie teraz sie "zachlysnal".Przy tym odpaleniu nastapilo wyzerowanie
    zeraga z czasem i wyzerowanie aktualnego stanu licznika. Wygladalo to tak jak przy odlaczaniu klem od akumulatora.
    Czy ktos wie co bylo tego przyczyna?? Bo zdarzylo mi sie to juz dwa razy i to dzien po dniu.
    Czy to jest wina ECU a gorzej moze oznacza ze wlasnie pada.

    Komentarz

    • ida.mac
      Ambiente
      • 2005
      • 141

      #3
      Czy jesteś pewiem, ze Twój akumulator jest w pełni sprawny?
      I te klemy o których wspomniałeś są takie, jakie powinny być? (właściwy, prawidłowy kontakt klem z zaciskiem aku)

      pozdr
      ciężko jest lekko żyć,

      Komentarz

      • philips
        Drive
        • 2007
        • 40

        #4
        Jestem pewien ze akumulator jest ok. I klemy tez sa dobrze przymocowane.Wydaje mi sie ze akumulator nie padl by od tak z dnia na dzien.Gdzie caly czas wszystko jest ok. Czy takie moga bys objawy padania akumulatora???

        Komentarz

        • janusz_007
          Rider
          • 2007
          • 473

          #5
          jezeli jezdzisz autem na krótkich odcinkach, to alternator nie zdązy doładowac akumulatora, i jezdzac z dnia na dzien spada jego moc, az w koncu pewnego dnia odmówi posłuszenstwa. ja mysle ze to akumulator, spróbuj załozyc inny albo podepnij go pod prostownik i podładuj.
          ps
          a nie masz kontrolki stanu naładowania akumulatora? u mnie jest i jest cały czas zielona a jak masz czarna to juz akumulator ma policzone swoje dni :diabelski_usmiech
          VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

          Komentarz

          • philips
            Drive
            • 2007
            • 40

            #6
            Masz racje co do jazdy na krotkich odcinkach.A jezdze codzienne min 50 km. Wiec nie jest to malo. Nie mam wlasnie takowej kontrolki. Bede musial chyba zaryzykowac i kupic nowy akumulator.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              To sie tak zawsze zdaje, ja tez kiedys wrocilem do domu po przejechaniu 300km a na drugi dzien rano, nawet lampki sie nie zaswiecily, no ale akumulator mial juz te 7 lat.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • marekzu
                L&K
                • 2007
                • 1412
                • Superb II combi (3V5)

                #8
                sprawdz dodatkowo punkty masowe na aucie - byc moze sa podokorodowane przez co masz takie problemy

                Komentarz

                • Rudi
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 195
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                  • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                  #9
                  a nie masz kontrolki stanu naładowania akumulatora? u mnie jest i jest cały czas zielona a jak masz czarna to juz akumulator ma policzone swoje dni :diabelski_usmiech[/quote]

                  Kontrolka sygnalizuje sprawność/niesprawność tylko w jednej celi i zazwyczaj ta właśnie cela ma najdłuższą żywotność :P . Wystarczy że padnie któraś z cel sąsiednich i już będzie po zawodach, a kontrolka nadal może świecić na zielono. Najpewniej jest przemierzyć napięcie na słupkach akusa . Książkowo powinno być 13,2 V na cały akus bo o pomiarze napięcia w poszczególnych celach można zapomnieć .
                  Pzdr
                  W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.

                  Komentarz

                  • esjot
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 152

                    #10
                    Witam

                    Dokładnie tak, stawiam na aku 100%.
                    Miałem taki sam problem szukali dziury w całym , a to był tylko akumulator.
                    Sprawdź aku na obciążenie i wszystko jasne

                    PZDR
                    Superb - 2 Kombi

                    Komentarz

                    • Krzych
                      Rider
                      • 2005
                      • 671

                      #11
                      Typowy objaw kończącego sie akumulatora.
                      Jeśli ma już słaby prąd rozruchu to w momencie zapalania jeśli napięcie w instalacji na chwile spadnie poniżej 8V, to licznik się zresetuje.
                      Natomiast nie działające wskaźniki nie są powodem słabego akumulatora, to jest typowa usterka licznika jeśli jest z auta do 1999r.
                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                      www.chiptuning.katowice.pl
                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                      Komentarz

                      • Alberto
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 202

                        #12
                        ja przed świętami miałem tak że chce odpalić po normalnym odpalaniu z dnia wczorajszego a tu z rana ani nie zakręci (miernikiem 10,5 V) po przekręcaniu kluczykiem wyświetlanie na zegarach ginęło ale po powrocie wyświetlało tak jak zawsze.

                        Komentarz

                        • philips
                          Drive
                          • 2007
                          • 40

                          #13
                          Krzych powiedz mi czy wiesz moze dokladnie gdzie lezy problem z tymi licznikami. Czy jest to wina moze stabilizatora??? Czy musze szukac drugiego licznika?? Mam Octavke z poczatku 2000 roku i chyba zalapalem sie na ta usterke. Wczoraj powtorzyl mi sie problem z wyzerowaniem zegrow. Nie bede dluzej czekal ide kupic nowy akumulator. Pozniej odpowiem czy wszystko gra :lol:

                          [ Dodano: Czw 10 Maj, 07 01:52 ]
                          Wymienilem akumulator i zniknal problem wyzerowanych zegarow. A w sobote bede mogl rozebrac caly licznik i spr co w nim jest nie tak. Czy czeka mnie wymiana licznika?? Dzieki wielkie za pomoc

                          Komentarz

                          Pracuję...