Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dobór amortyzatorów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dobór amortyzatorów

    Zamieszczone przez MiKruS
    ops: fakt juz ogladalem ,ale bylo to juz tak dawno ,ze myslalem ze moze jakis nowy jest teraz :wink:

  • #2
    Dobór amortyzatorów

    Witam!
    W związku z tym że amorki w Skodzie Tatiego są do bani, postanowiliśmy je wymienieć, z ciekawych ofert w internecie znalazłem następujące kompleciki :

    1) BILSTEIN B6 SPORT w cenie 1450zł
    2) SACHS Gazowe w cenie 730zł
    3) MONROE Reflex w cenie 984zł

    Ja do swojego samochodu oczywiście postawił bym na BILSTEIN no ale moj leciwy Tati troche potrzebuje komfortu a z drógij strony przydało by sie zeby auto tak nie nurkowalo przy hamwoaniu i nie unosilo sie tak przy starcie - bo wtedy następuje zupełny brak trakcji...

    Jaka jest wasza opinia ?

    Komentarz


    • #3
      ja bym stawial na Bilsteina....jest regulowany i mozesz sobie zrobić ustawienia bardzo miekkie albo bardzo twarde........jak kto woli.....sporo osob tu na takich jezdzi i sobie chwalą...ja u siebie mam Weiteca zestaw ze sprezynami ....jest całkiem OK ...koszt niecałe 2 tys zł.


      Tata jezdzi Octavią Combi z kratka? :wink:

      Komentarz


      • #4
        Bez kratki Tati przejął ją okazyjcie po moim starszym bracie...

        Komentarz


        • #5
          Bilstein.

          Ewentualnie Al-ko.

          Tanie, trwałe i twarde :diabelski_usmiech
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz


          • #6
            Ja założyłem przy 90000km Sachsy i nie jestem zadowolony. Szybko sie poddały.
            Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
            teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
            czarna AR 156 1.8 T.Spark

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Martinez
              Ja założyłem przy 90000km Sachsy i nie jestem zadowolony. Szybko sie poddały.
              Potwierdzam
              Piotruś
              AGR(RIP) + ALH

              Komentarz


              • #8
                reasumująć SACHSY najtańsze i do bani...

                Musze teraz poszukać ofert tych Al-ko.

                Ew. mam kolesia przez któego chlopaką z mojego nissanpolska.pl klubu przeprowazał regeneracje amortyzatorów z opcja utwardzania i skracania.
                Brał 70zł od sztuki...

                Komentarz


                • #9
                  Nie montuj kombinowanych.

                  Załóż nowe.

                  Masz za dobry samochód na półśrodki.
                  www.soft-car.pl
                  www.chiptuning-gdansk.pl


                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                  - Wyłączanie DPF
                  - Hamownia Obciążeniowa

                  Komentarz


                  • #10
                    dogadałem się z firma Mtsbilstein no i bede miec komplecik B6 sport za 1450zł razem z wysyłka - jest to jakaś sensowna w miare cena czy drogo ?

                    Komentarz


                    • #11
                      Dobra cena. Tyle samo zaplacilem ...

                      A jazda bedzie o wiele lepsza - bez nurkowania , przechylow i podskokow :diabelski_usmiech

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Zoltar
                        Nie montuj kombinowanych.

                        Załóż nowe.

                        Masz za dobry samochód na półśrodki.
                        mam kit supersporta i tam walsnie byly alko ktore padly po krotkim czasie i teraz mam walsnie dorabiany z 1.8T i jest swietnie!!! zrobilem na tym okolo 35tys

                        gosc co to robi szykuje auta do sportu i wie co robi a jesli ktos szuka klamizerow po garazach to potem sa problemy

                        "Masz za dobry samochód na półśrodki" hahaha dobre sobie, myslalem ze mowa o nowej S klasie-a to tylko octavia

                        Komentarz


                        • #13
                          Kto z was ma B6??
                          I jakie wrażenia??


                          Pozdrawiam
                          Tymon
                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Tymon
                            Kto z was ma B6??
                            I jakie wrażenia??


                            Pozdrawiam
                            Tymon
                            ja mam :roll: leff i dedzio też... o jakie wrażenie pytasz ? jest zajebiscie, chociaż mogłoby być jeszcze troszkę twardziej k
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz


                            • #15
                              Na wiosnę będę miał i ja :twisted: Nie wiem tylko czy nie będę musiał kupić B8 bo mam krótsze sprężyny (Eibach'y po Aturze). :roll:
                              Piotruś
                              AGR(RIP) + ALH

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez MisiekWAW
                                Zamieszczone przez Tymon
                                Kto z was ma B6??
                                I jakie wrażenia??


                                Pozdrawiam
                                Tymon
                                ja mam :roll: leff i dedzio też... o jakie wrażenie pytasz ? jest zajebiscie, chociaż mogłoby być jeszcze troszkę twardziej k
                                Wiesz pytam dlatego, bo mam znajomego co ma B6 w golfie IVi w Golfie III i mu buda pęka, auta nie bite :!:
                                Robią przebieg rzędu 50-60 tyś km rocznie.
                                Dlatego pytam :!:
                                Pozdrawiam
                                Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Tymon
                                  Wiesz pytam dlatego, bo mam znajomego co ma B6 w golfie IVi w Golfie III i mu buda pęka, auta nie bite :!:
                                  Robią przebieg rzędu 50-60 tyś km rocznie.
                                  Dlatego pytam :!:
                                  Pozdrawiam
                                  za mało na nich przejechałem, zeby odpowiedzieć od tej strony :roll: patrząc na to z drugiej strony to w Felicji na czeskim treningowym zawieszeniu rajdowym przejechałem ponad 50 tyś km i absolutnie NIC się nie działo :!: a to było zawieszenie dla którego "ugięcie" to było pojęcie nieznane, a komfort to kompletna abstrakcja :diabelski_usmiech

                                  zresztą KarolZ miał przyjemność :szeroki_usmiech ze mną jeździć i może potwierdzić, że ta zawiecha to był hardcore :twisted:
                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                  http://www.disi-tune.pl
                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                  Był WRX
                                  Była Octa

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Piotrus
                                    Na wiosnę będę miał i ja :twisted: Nie wiem tylko czy nie będę musiał kupić B8 bo mam krótsze sprężyny (Eibach'y po Aturze). :roll:

                                    Włąsńe do Ciebie odpowiednie będa B8 sąchyba w tej samej cenie co B6...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                                      Zamieszczone przez Tymon
                                      Wiesz pytam dlatego, bo mam znajomego co ma B6 w golfie IVi w Golfie III i mu buda pęka, auta nie bite :!:
                                      Robią przebieg rzędu 50-60 tyś km rocznie.
                                      Dlatego pytam :!:
                                      Pozdrawiam
                                      za mało na nich przejechałem, zeby odpowiedzieć od tej strony :roll: patrząc na to z drugiej strony to w Felicji na czeskim treningowym zawieszeniu rajdowym przejechałem ponad 50 tyś km i absolutnie NIC się nie działo :!: a to było zawieszenie dla którego "ugięcie" to było pojęcie nieznane, a komfort to kompletna abstrakcja :diabelski_usmiech

                                      zresztą KarolZ miał przyjemność :szeroki_usmiech ze mną jeździć i może potwierdzić, że ta zawiecha to był hardcore :twisted:
                                      Wiesz tak się składa, że czasem mam przyjemność, jeździć Golfem III z obspawaną budą TDi z silnikem ze 130 zrobionym na 176, który służy do nauki jazdy itp...
                                      To tam jest total hard core, ale cały czas mi chodzi o to jak będą się spisywać przy dużych przebiagach, Octa którą śmigam robi 70-80 tyś rocznie, po naszym pięknym kraju i nie tylko...(notabene jest to Octa Luki :szeroki_usmiech )
                                      I właśnie czas zmienić amorki i jest dylemat....(sprężynki Eibach są założone)

                                      Pozdrawiam
                                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        DZiwny przypadek że buda pęka...

                                        Ale w sumie to w każdym samochodze może się to zdarzyć bez względu na zawieszenie, budy naszych samochodów nie lubią dalekich skoków skoków, bokowania o krawęrzniki i tluczenia się po po lasach gdzie jak waidomo roi się od wystających korzeni na które się najerzdza nie kiedy z prędkościami powyzej 140 km/h...

                                        No ale taki sport do tego celu wzmacnia się bude po przez klatki bezpieczęństwa i rozporki

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez coobcio
                                          DZiwny przypadek że buda pęka...

                                          Ale w sumie to w każdym samochodze może się to zdarzyć bez względu na zawieszenie, budy naszych samochodów nie lubią dalekich skoków skoków, bokowania o krawęrzniki i tluczenia się po po lasach gdzie jak waidomo roi się od wystających korzeni na które się najerzdza nie kiedy z prędkościami powyzej 140 km/h...

                                          No ale taki sport do tego celu wzmacnia się bude po przez klatki bezpieczęństwa i rozporki
                                          Właśnie pęka w seryjnym golfie IV i w III
                                          W obspawanej III nie pęka.....
                                          Stąd moje pytanie co do B6..
                                          Pozdrawiam
                                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Niedawno zapytałem experta na temat różnicy pomiędzy gazowymi al-ko a gazowymi sachsami, powiedział tak : Jak przejedziesz na sachsach 100 tys km to będą się zachowywały jak nowe al-ko.....wydawałoby się no comments a co Wy o tym sądzicie? :twisted:

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ja już postanowilem będą zamontowane Bilstany 8)

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Emil
                                                Niedawno zapytałem experta na temat różnicy pomiędzy gazowymi al-ko a gazowymi sachsami, powiedział tak : Jak przejedziesz na sachsach 100 tys km to będą się zachowywały jak nowe al-ko.....wydawałoby się no comments a co Wy o tym sądzicie? :twisted:
                                                myślę, że Twój "ekspert" nigdy w zyciu nie miał w ręku Al-KO :x
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  No tak i tu się dziś okazało, że ten "ekspert" ma ciche przedstawicielstwo sachsa....więc kij mu w d...i kawałek szkła, biorę al-ko za jedyne 670 zł komplet

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X