Witam!
W związku z tym że amorki w Skodzie Tatiego są do bani, postanowiliśmy je wymienieć, z ciekawych ofert w internecie znalazłem następujące kompleciki :
1) BILSTEIN B6 SPORT w cenie 1450zł
2) SACHS Gazowe w cenie 730zł
3) MONROE Reflex w cenie 984zł
Ja do swojego samochodu oczywiście postawił bym na BILSTEIN no ale moj leciwy Tati troche potrzebuje komfortu a z drógij strony przydało by sie zeby auto tak nie nurkowalo przy hamwoaniu i nie unosilo sie tak przy starcie - bo wtedy następuje zupełny brak trakcji...
ja bym stawial na Bilsteina....jest regulowany i mozesz sobie zrobić ustawienia bardzo miekkie albo bardzo twarde........jak kto woli.....sporo osob tu na takich jezdzi i sobie chwalą...ja u siebie mam Weiteca zestaw ze sprezynami ....jest całkiem OK ...koszt niecałe 2 tys zł.
Ew. mam kolesia przez któego chlopaką z mojego nissanpolska.pl klubu przeprowazał regeneracje amortyzatorów z opcja utwardzania i skracania.
Brał 70zł od sztuki...
mam kit supersporta i tam walsnie byly alko ktore padly po krotkim czasie i teraz mam walsnie dorabiany z 1.8T i jest swietnie!!! zrobilem na tym okolo 35tys
gosc co to robi szykuje auta do sportu i wie co robi a jesli ktos szuka klamizerow po garazach to potem sa problemy
"Masz za dobry samochód na półśrodki" hahaha dobre sobie, myslalem ze mowa o nowej S klasie-a to tylko octavia
ja mam :roll: leff i dedzio też... o jakie wrażenie pytasz ? jest zajebiscie, chociaż mogłoby być jeszcze troszkę twardziej k
Wiesz pytam dlatego, bo mam znajomego co ma B6 w golfie IVi w Golfie III i mu buda pęka, auta nie bite :!:
Robią przebieg rzędu 50-60 tyś km rocznie.
Dlatego pytam :!:
Pozdrawiam
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Wiesz pytam dlatego, bo mam znajomego co ma B6 w golfie IVi w Golfie III i mu buda pęka, auta nie bite :!:
Robią przebieg rzędu 50-60 tyś km rocznie.
Dlatego pytam :!:
Pozdrawiam
za mało na nich przejechałem, zeby odpowiedzieć od tej strony :roll: patrząc na to z drugiej strony to w Felicji na czeskim treningowym zawieszeniu rajdowym przejechałem ponad 50 tyś km i absolutnie NIC się nie działo :!: a to było zawieszenie dla którego "ugięcie" to było pojęcie nieznane, a komfort to kompletna abstrakcja :diabelski_usmiech
zresztą KarolZ miał przyjemność :szeroki_usmiech ze mną jeździć i może potwierdzić, że ta zawiecha to był hardcore :twisted:
Wiesz pytam dlatego, bo mam znajomego co ma B6 w golfie IVi w Golfie III i mu buda pęka, auta nie bite :!:
Robią przebieg rzędu 50-60 tyś km rocznie.
Dlatego pytam :!:
Pozdrawiam
za mało na nich przejechałem, zeby odpowiedzieć od tej strony :roll: patrząc na to z drugiej strony to w Felicji na czeskim treningowym zawieszeniu rajdowym przejechałem ponad 50 tyś km i absolutnie NIC się nie działo :!: a to było zawieszenie dla którego "ugięcie" to było pojęcie nieznane, a komfort to kompletna abstrakcja :diabelski_usmiech
zresztą KarolZ miał przyjemność :szeroki_usmiech ze mną jeździć i może potwierdzić, że ta zawiecha to był hardcore :twisted:
Wiesz tak się składa, że czasem mam przyjemność, jeździć Golfem III z obspawaną budą TDi z silnikem ze 130 zrobionym na 176, który służy do nauki jazdy itp...
To tam jest total hard core, ale cały czas mi chodzi o to jak będą się spisywać przy dużych przebiagach, Octa którą śmigam robi 70-80 tyś rocznie, po naszym pięknym kraju i nie tylko...(notabene jest to Octa Luki :szeroki_usmiech )
I właśnie czas zmienić amorki i jest dylemat....(sprężynki Eibach są założone)
Pozdrawiam
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Ale w sumie to w każdym samochodze może się to zdarzyć bez względu na zawieszenie, budy naszych samochodów nie lubią dalekich skoków skoków, bokowania o krawęrzniki i tluczenia się po po lasach gdzie jak waidomo roi się od wystających korzeni na które się najerzdza nie kiedy z prędkościami powyzej 140 km/h...
No ale taki sport do tego celu wzmacnia się bude po przez klatki bezpieczęństwa i rozporki
Ale w sumie to w każdym samochodze może się to zdarzyć bez względu na zawieszenie, budy naszych samochodów nie lubią dalekich skoków skoków, bokowania o krawęrzniki i tluczenia się po po lasach gdzie jak waidomo roi się od wystających korzeni na które się najerzdza nie kiedy z prędkościami powyzej 140 km/h...
No ale taki sport do tego celu wzmacnia się bude po przez klatki bezpieczęństwa i rozporki
Właśnie pęka w seryjnym golfie IV i w III
W obspawanej III nie pęka.....
Stąd moje pytanie co do B6..
Pozdrawiam
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Niedawno zapytałem experta na temat różnicy pomiędzy gazowymi al-ko a gazowymi sachsami, powiedział tak : Jak przejedziesz na sachsach 100 tys km to będą się zachowywały jak nowe al-ko.....wydawałoby się no comments a co Wy o tym sądzicie? :twisted:
Niedawno zapytałem experta na temat różnicy pomiędzy gazowymi al-ko a gazowymi sachsami, powiedział tak : Jak przejedziesz na sachsach 100 tys km to będą się zachowywały jak nowe al-ko.....wydawałoby się no comments a co Wy o tym sądzicie? :twisted:
myślę, że Twój "ekspert" nigdy w zyciu nie miał w ręku Al-KO :x
No tak i tu się dziś okazało, że ten "ekspert" ma ciche przedstawicielstwo sachsa....więc kij mu w d...i kawałek szkła, biorę al-ko za jedyne 670 zł komplet
Komentarz