bagnet olejowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kelok1
    Ambiente
    • 2008
    • 102
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    bagnet olejowy

    Maicroft, czyli nie ma szans zebym zajumal kratki np z mojego zderzaka rs?

    No i wytlumacz mi, jak to jest ze jak ktos ma dostawe zderzakow od rs'a to ma juz je pomalowane w kolory, w jakich rs wystepowal :twisted: :?:
  • janusz_007
    Rider
    • 2007
    • 473

    #2
    bagnet olejowy

    witajcie.
    szukałem na forum ale nie znalazlem takiego czegos. powiedzcie mi jak na bagnecie powinien wygladac prawidlowy stan oleju silnikowego? bagnet na dole ma takie zagiecie, na tym zagieciu jest takie wykreskowane pole (troche wiecej niz polowa tego zagiecia). czy to pole to jest obszar na którym jest pełny stan oleju? czy to cale zagiecie okresla stan oleju? bo mnie sie wydaje ze to wykreskowane pole okresla full stan
    co o tym sądzicie?

    dzieki za odp
    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

    Komentarz

    • mar33
      Classic
      • 2007
      • 28

      #3
      Na dole bagnetu masz Masz płaskie pokreskowane pole i w tym obrębie ma być
      poziom oleju, a najlepiej ciut powyżej połowy.
      mar33

      Komentarz

      • janusz_007
        Rider
        • 2007
        • 473

        #4
        czyli to pokreskowane okresla stan oleju, a nie całe zagiecie ktoro jest na dole bagnetu
        VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

        Komentarz

        • uwe
          Ambiente
          • 2007
          • 120

          #5
          a tak przy okazji tematu "bagnet oleju" czy ktoś ma jakiś złoty sposób aby wypatrzeć ślady najczęściej ciemnego oleju na czarnym bagnecie ?? Czy wszystkie bagnety są tak beznadziejne z czarnego plastiku że nic na nich nie widać, czy może można gdzieś dokupić z metalowy tak jak w większości innych aut, na którym bez problemu widać poziom oleju.
          OII COMBI 2.0 TDI

          Komentarz

          • janusz_007
            Rider
            • 2007
            • 473

            #6
            napiszcie jak to w koncu jest z tym stanem bo slyszałem sprzeczne wersje: zakreskowane pole czy całe zagięcie?
            VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

            Komentarz

            • kristo
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 266

              #7
              janusz_007, przeciez mar33 już Ci odpowiedział ma być dokładnie tak jak ON napisał - ile potwierdzeń potrzebujesz? :shock:
              Pink Floyd fan.

              Komentarz

              • mar33
                Classic
                • 2007
                • 28

                #8
                Poziom oleju powinien być w obrębie tego ZAKRESKOWANEGO pola w zagięciu, jednak to zagięcie oznacza punkty krańcowe max-góra, min-dół.
                mar33

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  uwe, TAK :twisted: Popisali sie jak cholera. A ja Ci powiem jak to sie robi. Musisz patrzec gdzie jest mokry, ale oczywiscie nie da sie tego zrobic jak jest juz ciemno, tak jak to sie zawsze dawalo zrobic. Zaszaleli po calosci z tym bagnetem w OII, do tego jest okragly co doskonale utrudnia ogladanie :evil:


                  janusz_007, Patrzysz na zakreskowany obszar. Jak oleju masz ponizej dolnego zagiecia, albo go wcale na bagnecie nie widzisz, to jest masakra :twisted:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • janusz_007
                    Rider
                    • 2007
                    • 473

                    #10
                    czyli jak mam olej równo z zakreskowanym polem to mam pelny stan i tak jest dobrze tak?
                    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                    Komentarz

                    • Adamu
                      L&K
                      • 2006
                      • 1384

                      #11
                      tak, generalnie jak bedziesz miał poniżej zagięcia to sie zaczniesz martwic bo wtedy kłopoty blisko [/scroll]

                      Komentarz

                      • mar33
                        Classic
                        • 2007
                        • 28

                        #12
                        Zaczniesz się martwić Ty i stan Twojego konta, ale jeśli masz tak jak piszesz to jest ok.
                        mar33

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3773
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #13
                          panowie, nie należy się tak mocno stresować z ewentualnym minimalnym wskazaniem poziomu oleju na bagnecie, jednak po to są odpowiednie wskazania na nim aby ich przestrzegać. Znam przypadek w silniku AGR, że gościu jeździł w spokojnej eksploatacji na 3,5 litrach oleju w silniku przez 10 tyś km. A stało się tak z niewiedzy specjalisty z warsztatu wymiany oleju i smarowania. W trakcie eksploatacji nie było problemów z ciśnieniem oleju. Ważne jest to aby smok pompy oleju cały czas był zanurzony w nim aby nie ciagnął powietrza. Dlatego producenci silników określają optymalną ilość oleju w silniku ze względu na możliwość ekstremalnej eksploatacji pojazdu przez osoby nie mające pojęcia technicznego.
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • Kshem
                            Classic
                            • 2006
                            • 39

                            #14
                            haha ...przypomniało mi się jak znajoma miała egzamin na prawko rok temu. Egzaminator kazał jej właśnie sprawdzić poziom oleju. Wyciągnęła bagnet, odkreciła wlew oleju włożyła bagnet na siłe ile dało rade....i powiedziała że jest OK :lol:
                            Za drugim razem zdała
                            Była Octavia I ( zaje**li w Harrachovie)
                            Jest Octavia II DSG

                            Komentarz

                            Pracuję...