Blad 00812

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cikczak
    Classic
    • 2007
    • 5

    Blad 00812

    nic niewiem na ten temat plasiki bralem z allegro za fajnie pieniadze zobaczymy jak przyjda wtedy sie oceni zakup do konca.


    a tak panowie czy wiecie ze jeden znas znalazl sie w szpitalu i nie bedzie go na spocie bo ja wiem kto to taki a wy??
  • team-am
    Classic
    • 2006
    • 33

    #2
    Blad 00812

    Witam
    Dzisiaj w czasie jazdy zaczęła mrygac kontrolka od swiec zarowych przez kilkanascie minut, po pewnym czasie zapalila sie kontrolka od ESP.
    Po podlaczeniu do VAGa wyszedl blad "00812- Switch for Break Pressure (F84)"

    Moglby ktos wyjasnic czego dotyczy blad i jak go rozwiazac?

    Pozdr
    VW Golf V 193KM 413NM

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No przeciez pisze. Wlacznik hamulca, czyli czujnik nad pedalem hamulca. Najczesciej objawia sie to tez brakiem, lub ciagle swiecacymi stopami
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Adamu
        L&K
        • 2006
        • 1384

        #4
        sprawdz pedal hamulca. jest tam włacznik swiateł stopu.

        [ Dodano: Czw 17 Maj, 07 21:30 ]
        o Maicroft, byles szybszy

        Komentarz

        • marnik79
          Drive
          • 2006
          • 76

          #5
          Swoją droga kiepskie są te pierdółki, miałem niedawno to samo. Dobrze ze komp pokazuje usterkę, bo "można zapłacić albo dupe stracić"! Cacko za 20 PLN.
          Teraz Laguna II 2,0 dci 150KM ...
          Octavia II kombi 1,9 TDI również w stajni w rodzinie

          Komentarz

          • team-am
            Classic
            • 2006
            • 33

            #6
            Dzieki za pomoc, tak tez myslalem, chociaz dziwne poniewaz zmieniany byl w wakacje :roll:
            VW Golf V 193KM 413NM

            Komentarz

            • Adrian
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 662
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              team-am, jeśli robiłeś to w ASO to masz dwa lata gwarancji więc niech wymieniają.
              PerfectService by DGW
              Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
              Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
              Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

              Komentarz

              • team-am
                Classic
                • 2006
                • 33

                #8
                Zamieszczone przez Adrian
                team-am, jeśli robiłeś to w ASO to masz dwa lata gwarancji więc niech wymieniają.
                Czujnik wymienialem we własnym zakresie ale kupiony w ASO, jutro poszukam faktury. Tylko czy nie bedzie tak ze oddam na gwarancji i bede czekac iles tam czasu i bede miał uziemiony samochod?
                VW Golf V 193KM 413NM

                Komentarz


                • #9
                  team-am, mi to zrobili od reki, 150 zł skasowali i mam zbanki czekałem może pól godziny, dłużej kiblowałem żeby załatwic formalności niż sama robota.

                  Komentarz

                  • daneczek76
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3642
                    • Toyota

                    #10
                    Ja to sobie sam zrobiłem czujnik kupiłem za 35 zł i sam wymieniłem trwało to 5 min.PZDR
                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                    Komentarz

                    • koleś
                      RS
                      • 2009
                      • 2832
                      • Fabia combi (6Y5)
                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Czy błąd
                      00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

                      można powiązać z niedziałającym tempomatem?

                      Manetka i wiązka są sprawne. Czujnik na sprzęgle OK.

                      Światła STOP są więc ten na hamulcu też jest sprawny choć ma on 4 styki i to może te dwa od tempo są uszkodzone?

                      Auto to Alhambra, około 2000 r.

                      Tempo nie działa. Po naciśnięciu RES, silnik szarpnie jakby tempomat chciał się załączyć ale nie trzyma prędkości.

                      Błędów w silniku nie ma.

                      W VCDSie manetka reaguje poprawnie i czujniki też.
                      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                      Komentarz

                      Pracuję...