Witam sedecznie - problem z obrotami 1,6 AKL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zirael
    Classic
    • 2008
    • 4

    Witam sedecznie - problem z obrotami 1,6 AKL

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
  • rzaluzja
    Classic
    • 2007
    • 3

    #2
    Witam sedecznie - problem z obrotami 1,6 AKL

    Witam wszystkich bardzo sedecznie i proszę o porade.
    Kilka tygodni temu jak to bywa w silniczku 1,6 AKL przybrudziła się przepustnica i obroty zaczeły szaleć .Przepustnica została wyczyszczona wprowadzone zostały nowe nastawy i po kilku dniach autko sie zaadoptowało czyli jest ok - prawie ok .
    Od kilku dni i obroty nie zchodzą równomiernie to znaczy nie falują i za każdym razem zchodzą do 900 ale za każdym razem dzieje się to w inny sposób to znaczy raz zchodzą równomiernie , raz sie zawieszają na 1000 i po 2 sekundach zchodzą do 900 raz zejdą do 900 podskoczą do 1000 i spadną na 900 . po przegazownaiu go tak do 4000 obr wszystko wraca do normy. Do tego VAG pokazuje błąd 00557. ???.
    I jeszcze jedno pytanie jakie macie obroty po uruchomieniu zimnego silnika.
    Dziękuje i pozdrawim

    Komentarz

    • Wacek.pl
      Drive
      • 2007
      • 99

      #3
      Witaj.
      U mnie obroty zimnego silnika to około 1000.
      Bardzo szybko zwłaszcza w te gorące dni silnik się nagrzewa już po około 500 m mimo że temperatura jeszcze się nie " dźwiga" obrotu spadają do około 800-900.
      Też mi obroty falowały,jest to gdzieś tu na forum opisane,prucz czyszczenia przepustnicy walnięty był czujnik temperatury wody.
      Po wymianie i czyszczeniu w ASO na Kocmyrzowskiej wszystko jest OK :lol:
      1.6i ICE 2002


      www.czystegroby.za.pl

      Komentarz

      • mroko
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 659
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Takie wieszanie obrotów jest spowodowane tym że psuje Ci się nastawnik przepustnicy. To jest taki potencjometr i tam poprostu wyciera się ścieżka.
        Poszukaj na forum bo taki temat już był wałkowany.
        Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

        Komentarz

        • rzaluzja
          Classic
          • 2007
          • 3

          #5
          A z kąd bląd 00557

          Komentarz

          • Maciek830
            Classic
            • 2013
            • 1

            #6
            Hej,

            odświeże troche temat....

            Jakiś czas temu pojawił mi się błąd 00557 i w związku z tym chciałem najpierw sprawdzić bezpiecznik.

            Możecie napisać, który bezpiecznik jest odpowiedzialny z ten czujnik?

            Z góry dzięki!

            Komentarz

            Pracuję...