Zamieszczone przez MisiekWAW
Krótkie sprawozdanie z podróży
Zwiń
X
-
Krótkie sprawozdanie z podróży
Witam,
6.03 około 12 wyjechałem z Warszawy w kierunku Świecka. Wiało strasznie, ale droga nie była śliska lub podmarznięta. Większość z nas zna drogę W-wa - Poznań. Porobiły się tak straszne dziury, że koleiny to mały pikuś. Ale drogowcy strasznie popracowali i postawili znaki "uwaga koleiny". Autko do m. Brójce spaliło średnio 4.8 l/100km. Skorzystałem z autostrady... :shock: 33 złote za dziadowską drogę. Piorun niech to trzaśnie.
No ale w Niemczech.... 200 km/h też było, aż się chce jeździć. 6.3 l/100km przy bardzo silnym czołowym wietrze wydawało się niedużo i V średniej 112 km/h. Wirusik przydał się bardzo bo przy 160 km/h jeszcze można nacisnąć i auto jechało.
Wracałem 12.03 od razu z Kalkar do Warszawy. I dopiero wtedy było małe zużycie 4.8 l/100km z całej trasy i V śr. 97 km/h.
Skoda jest czuła na wiatr boczny i trochę nosi przy dużych V - nawet mimo opon 205/16. Przy 160-180 km/h nie jest za głośno w środku. Muzyki i tak nie słucham bo nie mam radia.
Jest dobrze z tym autkiem, choć jeszcze kilka KM by się przydało bo mnie Merce AMG wyprzedzały :shock:
-
-
Re: Krótkie sprawozdanie z podróży
Zamieszczone przez karpecik33 złote za dziadowską drogę. Piorun niech to trzaśnie.
Jechałem A-2 10.03 i też pod silny przedni wiatr - powyżej 170 km/h na odcinku Konin - Września trochę bujało - ale ten kawałek budowano jeszcze w PRL a remont wyłącznie nawierzchni a nie podbudowy drogi w 2001 r. robiło państwo, później od Wrześni do N.Tomyśla gdzie autostradę budowano od podstaw jechało się jak po stole.
Może trochę drogo ale jak się tamtędy jeździ raz na jakiś czas to chyba mimo wszystko warto - choćby dla dużego zaoszczędzenia czasu.
Pozdr.
Komentarz
-
-
33 zeta za ten odcinek to jest maksymalne przegiecie paly.
Tym bardziej, ze ta autostrada to tam byla od wielu-wielu lat.
Poza tym caly ruch napieprza bokami, a autostrada jest pusta, wiec imho cos jest nie teges. Wlascicielowi autostrady najwyrazniej oplaca sie miec na niej maly ruch i wszystko fajnie tylko dlaczego tak jest jesli 75% tej autostrady bylo wybudowane za pieniadze podatnikow?
To jest pytanie retoryczne ofkoz.TDI 205PS
Komentarz
-
-
AWARIA!
Widzicie....Kulczyk ma to do siebie, że potrafi niewiele zainwestować, reszta z naszej kieszeni i nadal nas okrada zgarniając te 33 zł.......barbarzyństwo
Komentarz
-
danielpoz
sama autostrada jest lepszej jakosci niz nie jedna w niemczech!!! a ze droga to juz inny temat ale mysle ze i tak sie oplaca nia jezdzic bo jazda stara 2 jest makabryczna
Jurek: 50 minut? :wink:
Mikrus: od wielu lat to byl odcinek niecale 50km kiepskiego asfaltu
Komentarz
-
AWARIA!
No i własnie oni wychodzą z takiego założenia aby rwać od kierowców tyle ile się da, bo i tak będą woleli zapłacić niż tłuc się dużo gorszą drogą...
Komentarz
-
Zamieszczone przez danielpozMikrus: od wielu lat to byl odcinek niecale 50km kiepskiego asfaltu
Nie pamietam dokladnie stany nawierzchni, ale nie przypominam sobie, zeby byla jakas nadzwyczaj zuzyta, czy cos.
W kazdym razie zupelnie inne sa koszty wybudowania autostrady od zera a inne adaptacji istniejacej drogi dwupasmowej.
Az strach pomyslec ile kasowaliby, gdyby wybudowali ja od zera.
Fakt jest faktem, ze ta autostrada jest pusta - ilekroc bym nia nie jechal, niezaleznie od pory samochodow jest na niej bardzo malo. Z Wawy do Konina ruch jak cholera a od Konina pustka. :roll:
Jest za drogo - proste.TDI 205PS
Komentarz
-
-
To moze jednak wprowadza kiedys winiety i bedzie w miare sensownie. Bo w paliwie juz na drogi placimy chociaz u nas co za problem zaplacic drugi raz albo i trzeci. W sumie mozemy placic osobny podatek na wszystkie kategorie drog nie wylaczajac drog gruntowych wtedy cena paliwa przy cenie na stacji do podatkow bedzie 1:10.
O.T. Nasza A4 w okolicy tez nie jest zbyt wspaniala. Jak wymienili gdzies asfalt to cala cime nie sypali bo podobno wykonawca zabronil. No i byl dzwon za dzwonem. W polowie roku moze otworza juz caly odcinek Wroclaw-Krakow tylko ciekaw jestem jaka bedzie cena. :x
Komentarz
-
-
No i dla kogo te autostrady budują? Jeśli analitycy, mini, vicemini itp udają że nie potrafią odpowiedzieć sobie na pytania na które odpowiedzi udzieli każdy "Kowalski" wyrwany z najgłębszego snu, to należy ich traktować jako okupantów a nie "naszych"...
Liczyłem sobie rozrywkowo niedawno i wyszło że wpływy roczne z obciążeń osobówek podatkami w paliwie to jakieś 7-8 miliardów dolarów. Co przy średniej gęstości dróg w Polsce - 79km/100km kw przekracza bieżące możliwości wydawania tych pieniędzy na unowocześnianie, naprawę itp.
Co do autostrad - jest z nimi jak z każdym biznesem - inwestycja "niczyjej" kasy sprawia że "inwestor" zadowoli się każdym zyskiem.
Ale niech budują, któregoś dnia będą mieli którędy błyskawicznie spierrr.... ))
--
E--
sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RnestNo i dla kogo te autostrady budują? Jeśli analitycy, mini, vicemini itp udają że nie potrafią odpowiedzieć sobie na pytania na które odpowiedzi udzieli każdy "Kowalski" wyrwany z najgłębszego snu, to należy ich traktować jako okupantów a nie "naszych"...With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
danielpoz
Mikrus: konin -wrzesnia to byla autostrada za komuny a z wrzesni do poznania jest nadal 2 pasmowka za darmo!!! a A2 wrzesnia-poznan to zupelnie nowa droga w nowym miejscu
co do ilosci aut to faktycznie malo ale jest coraz wiecej i nawet ja czesto jade z poznania do n.tomysla autostrada bo zaplace 11zl a nie musze sie tluc z tymi tirami w drodze do swiecka
mysle ze jak bedze zrobiona od samego swiecka to ruch sie znacznie zwiekszy bo choc dpsyc droga to jest to jakas alternatywa szybkiego i bezpiecznego powrotu do domu
Komentarz
Komentarz