No to juz sie cos zaczyna kleic fajnego - deespe, jakies konkrety?
numery silnika
Zwiń
X
-
geo022, Sory za OT, ale wydaje mi się że masz auto od nowości, więc jak to możliwe z tymi numerami? Ostatnio zbiornik spryskiwaczy mniejszy chyba odkryłeś, teraz to. Toż to szok. :shock:A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Podczepię się pod temat, ażeby nie pisać znowu czegoś podobnego.
Jakimi literami powinien zaczynać się silnik 1.9TDI 130KM (w aucie z 2003 r. jeżeli to ma znaczenie)?
Bo przyznam, że ostatnio zgłupiałem. Octavia z 2003r. 1.9TDI 130KM, 6-biegowa, natomiast na fakturze i na silniku nr chyba taki jaki powinien być w 90KM silnikach. :shock:
Wcześniej miałem przypadek, Octavia RS, na fakturze zakupu człowiek miał nr silnika AUM, tymczasem RS to chyba AUQ powinien być, nie? Do nr silnika nie zaglądałem niestety. Oczywiście reszta danych na fakturze się zgadza, czyli model RS, moc - 180KM.
Czy to producent stukał na silniku nr jak popadnie :lol: , czy może takich "wystawiaczy" faktur mamy (ale to możliwe tylko w drugim przypadku, przy RS, np błąd na fakturze, bo nie przy pierwszym)?
Gdyby ktoś mnie uświadomił byłbym wdzięczny.Życzę miłego dnia!
Komentarz
-
-
Brooklyn,Zamieszczone przez Brooklynakimi literami powinien zaczynać się silnik 1.9TDI 130KM (w aucie z 2003 r. jeżeli to ma znaczenie)?
Bo przyznam, że ostatnio zgłupiałem. Octavia z 2003r. 1.9TDI 130KM, 6-biegowa, natomiast na fakturze i na silniku nr chyba taki jaki powinien być w 90KM silnikach.wocek
Komentarz
-
-
Sprawdzałeś czy nr. VIN w liczniku i sterowniku silnika jest zgodny z tym co masz w dokumentach?DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz