[O1] ZIMNE LUTY licznik OI AHF 2000 r 1,9 tdi 110 kM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majk-i
    Ambiente
    • 2008
    • 101

    [O1] ZIMNE LUTY licznik OI AHF 2000 r 1,9 tdi 110 kM

    Speedy83, witaj zielonkawy
    djczas, to będzie jakieś szaleństwo...
  • szuwar
    Drive
    • 2007
    • 47

    #2
    [O1] ZIMNE LUTY licznik OI AHF 2000 r 1,9 tdi 110 kM

    Witam wszystkich
    ZIMNE LUTY licznik OI AHF 2000 r 1,9 tdi 110 kM
    Temat juz znany na forum ale do konca nie uzyskałem odpowiedzi:
    jesli wszystkim znikają dokładnie 4 zegary oraz górny rząd kontrolek oraz dwie z lewej
    gdzie dokłądnie tkwi problem ???
    musi to byc standardowa usterka !!!
    U mnie zegary tańczą raz działa raz nie POMOCY !!!
    moze jakis znajomy elektronik mi pomoże z Lublina ??
    prosze o kontakt

    pozdrawiam szuwar

    ps szufladę juz sam wyciągnołem ale w środku załamka tyle elektroniki
    po włozeniu do środka zaczeło działać ok jednak nie na długo
    1.9 TDI 110 KM SLX 2000 AHF

    Komentarz

    • phrix
      L&K
      • 2007
      • 1000
      • Audi
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Troche nie rozumiem pytania ... chodzi Ci o to gdzie poprawić lut żeby działało ??
      Mysle , że zabawa niezbyt ciekawa bo jak sam stwierdziles punktow jest tam dosyc sporo. Ja kupilem nowy licznik za 90 zl i mysle ze to jest dobre rozwiazanie . Kumpel bawi sie w naprawe i cofanie licznikow zapytam co "standardowo pada " .

      PS: W mojej Oci objawy byly identyczne ...
      Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

      _

      Komentarz

      • szuwar
        Drive
        • 2007
        • 47

        #4
        Troche nie rozumiem pytania ... chodzi Ci o to gdzie poprawić lut żeby działało ??
        Mysle , że zabawa niezbyt ciekawa bo jak sam stwierdziles punktow jest tam dosyc sporo. Ja kupilem nowy licznik za 90 zl i mysle ze to jest dobre rozwiazanie . Kumpel bawi sie w naprawe i cofanie licznikow zapytam co "standardowo pada " .

        PS: W mojej Oci objawy byly identyczne .
        dokładnie o to mi chodzi skoro wszystkim wywala identycznie te zegary musi to byc standardowa usterka !!!
        Poszukuję elektronika z Lublina coby się podjął naprawy
        jak nie znajdę to poszukam dopiero wtedy licznika na allegro do wymiany
        pozdrawiam szuwar

        pz prosze o kontakt na emajla bądź pomoc w rozwiązaniu problemu

        [ Dodano: Wto 26 Cze, 07 10:21 ]
        Rozmawiałem dzisiaj z kilkoma zakładami elektroniki samochodowej i w jednym klient miał podobny problem jednak przez to ze elektronika raz działa raz nie nie był w stanie okreslic co padło dodam że elektronik bawił sie w poprawianie lutów i stwierdził na 98 % że problem tkwi w jakiejś części jendak usterki nie znalazł

        MOZE KTOŚ POMOŻE KTO TO MOŻE NAPRAWIĆ ??

        [ Dodano: Wto 26 Cze, 07 22:42 ]
        No i znalazłem elektronika niestety prawie 300 Km od Lublina nawet nie musiałem mu mówić co nie działa . W rozmowie telefonicznej powiedział mi wszystko jak zachowują się moje zegary i wymiana to ok 1 godzina moze zrobic na miejscu . Niestety nie moge teraz wysłać licznika ani tam podjechac ale jak mi siądzie na amen to pewnie to zrobię.

        Fakt jest taki że ktos ma rozpracowane dokałdnie co się psuje, bo na usługe daje gwarancje 24 m-ce a mowi ze po wymianie tego elementu (tak się wyraził ) nie ma już problemu z opadającymi zegarami. Gdyby nie odległośc napewno bym naprawił od reki . Narazie szukam jakiegoś innego magika co rozpracował juz problem tyle że w Lublinie pozdro szuw
        1.9 TDI 110 KM SLX 2000 AHF

        Komentarz

        • philips
          Drive
          • 2007
          • 40

          #5
          Szuwar ja jestem z Bialej Podlaskiej i mam ten sam problem z licznikami co ty. I nie znalazlem nikogo kto by sie podjal naprawy tego w okolicach Bialej. Czy moglbys mi podac namiary na tego goscia co znalazles go??? Jak znajdziesz kogos w okolicach Lublina bylbym bardzo wdzieczny gdybys mi adres. Moj emaile [email protected]. Pozdrawiam

          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #6
            Panowie najlepiej mieć lutownice z dmuchawą ciepłego powietrza wtedy centralnie walisz pokoleji po układach i dział to najlepsze wyjście i juz przerabiane przezemnie.
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • DWoźniak
              Classic
              • 2007
              • 12

              #7
              Mialem ten sam problem (Octavia 1,6 1999r), wskazówki od temperatury, poziomu paliwa prędkościomierza i obrotomierza nie wskazywały, czasami podczas jazdy na chwile się załaczały. Wszystkiemu winien zimny lut przy stabilizatorze +5V. (taka mala czarna kostka z tyłu licznika z 5 nóżkami (chociaż koles mówił ze widział tez kośc tylko z 3 nóżkami), tam tkwi przyczyna tego problemu (trzeba je przelutowac). całośc zajmuje kilkanaście minut (max. pół godziny). Jak wyjąc licznik bylo juz pare razy poruszane na forum
              np.

              pozdrawiam
              Uwaga:
              ostrożnie obchodzić sie z wyświetlaczem, bo można niechcący go uszkodzić...

              Komentarz

              • darwin33
                Classic
                • 2007
                • 7

                #8
                witam serdecznie wszystkich, a szczególnie Ciebie DWoźniak i chciałbym podziękować za to że kierując się Twoimi wskazówkami naprawiłem swoje FRUWAJĄCE ZEGARY w swojej octawii, faktycznie przyczyną był wskazany przez Ciebie stabilizator +5V serdecznie dziękuję i pozdrawiam

                Komentarz

                • Octan
                  Rider
                  • 2006
                  • 653

                  #9
                  Niestety u mnie rzeczywistość nie była tak łaskawa. Rozebrałem szafę dotarłem do czarnej kostki + 5 V , przelutowałem a wskazówki nadal jak im się chce to się podnoszą , ale są chyba leniwe bo robią to rzadko. Myślę że rozbiorę jeszcze raz liczniki ( to już 3 raz a więc pójdzie mi szybko) i pojadę kolba po wszystkich lutach.Tylko żeby u mnie to zimny lut był przyczyną a nie co innego. A może macie inne sugestie.

                  Komentarz

                  • DWoźniak
                    Classic
                    • 2007
                    • 12

                    #10
                    Witam Octan. A moze zamiast kolbą spróbuj nagrzać całą płytę (np. dobrą dmuchawą z nagrzewaniem), gdzieś na forum widziałem taka podpowiedź - masz wtedy duże szanse na rozgrzanie wszystkich lutów... Powodzenia

                    Komentarz

                    • koja86
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 3178

                      #11
                      Zamieszczone przez DWoźniak
                      Witam Octan. A moze zamiast kolbą spróbuj nagrzać całą płytę (np. dobrą dmuchawą z nagrzewaniem), gdzieś na forum widziałem taka podpowiedź - masz wtedy duże szanse na rozgrzanie wszystkich lutów... Powodzenia

                      to rozwiązanie nie pomoże na zimny lut wręcz zaszkodzi licznikowi :wink:
                      Takie zwykłe Ambiente

                      Komentarz

                      • Krzych
                        Rider
                        • 2005
                        • 671

                        #12
                        Zamieszczone przez DWoźniak
                        masz wtedy duże szanse na rozgrzanie wszystkich lutów...
                        Dostałem już taki licznik do naprawy który został potraktowany gorącym powietrzem,
                        za gorącym. W liczniku płytka drukowana jest warstwowa i po solidnym podgrzaniu laminat "spuchł" przerywając przy okazji połączenia ścieżek między warstwami płytki.
                        Tym samym licznik nadawał się na śmietnik.
                        DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                        www.chiptuning.katowice.pl
                        DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                        Komentarz

                        • Misiekoctavia
                          Elegance
                          • 2005
                          • 891

                          #13
                          Oddajcie licznik do elektryka. Mi naprawil za 150zl a licznik jest ori. Dodatkowo dostalem gwarancje na ta usluge wiec jak padnie znowu to oddam i niech sie martwia Wprawdzie pierwszy elektryk schrzanil misje i polegl ale drugi naprawil Mi tez zdawalo sie ze jakos inaczej sie kontrolki swieca wiec to pewnie standardowa usterka. Fahowcy naprawia

                          Komentarz

                          • yoschua
                            Rider
                            • 2006
                            • 339

                            #14
                            Panowie czytając dyskusje widać że na elektronice nie za bardzo się znacie, więc jak pisze Misiekoctavia, oddajcie licznik w ręce prawdziwych elektroników, bo domowe sposoby grzania liczników lub wszelkiej elektroniki doprowadza do tego co opisuje Krzych, a wtedy to tylko wymiana pozostaje i coś co mogło być tanie staje się drogie.

                            Osoba która się zna i ma odpowiedni sprzęt zrobi to szybko i sprawnie. Na allegro widziałem kilka ofert od różnych osób które to oferują. Owszem minus taki że trzeba im wysłać licznik i przez ten czas auto stoi, ale coś za coś.
                            Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                            HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                            Komentarz

                            • adam_was
                              Drive
                              • 2005
                              • 63

                              #15
                              Miałem to samo. Juz sie wybierałem do elektronika.... Ale na razie pomogło wietrzenie auta.
                              Pewnie nazbierało się gdzies wilgoci i było jakies zwarcie.
                              Niestety nie mam garażu.
                              Nagrzałem autko na maksa jadąc z pracy i zostawiłem uchyloną szybę, a była akurat mroźna (sucha) noc. Od tego czasu jak reka odjął, zegarki działaja bez zarzutu.

                              Komentarz

                              • Misiekoctavia
                                Elegance
                                • 2005
                                • 891

                                #16
                                Ja akurat bylem w komfortowej sytuacji, ze w mojej miejscowosci jest taki sklep gdzie zakladaja car-audio, sprzedaja ori radia samochodowe, navi itp.itd. I dali rade. Wiec kolegom z pomorza i kaszub polecam chlopakow z Kartuz Jak znajde adres to wrzuce do polecanych warsztatow ale to troszke OT robie. Sorry

                                Komentarz

                                • chopinnn
                                  Drive
                                  • 2007
                                  • 60

                                  #17
                                  Zamieszczone przez adam_was
                                  Miałem to samo. Juz sie wybierałem do elektronika.... Ale na razie pomogło wietrzenie auta.
                                  Pewnie nazbierało się gdzies wilgoci i było jakies zwarcie.
                                  Niestety nie mam garażu.
                                  Nagrzałem autko na maksa jadąc z pracy i zostawiłem uchyloną szybę, a była akurat mroźna (sucha) noc. Od tego czasu jak reka odjął, zegarki działaja bez zarzutu.
                                  Tak nieśmiało powiem że problem może wrócić po paru miesiącach z autopsji: umówiłem się wizytę w poniedziałek we wtorek się naprawiło i działało przez trzy miesiące.... potem jednak padło.

                                  Komentarz

                                  • dczarniawski
                                    Classic
                                    • 2008
                                    • 5

                                    #18
                                    Niestety ale grzanie lutów (również stabilizatora) ani innych podejrzanych punktów nie pomogło. Wskazówki dalej na zerze.
                                    Przyczyny trzeba szukać gdzie indziej .

                                    owiesic

                                    Mam w zanadrzu cały komplet : zegarki+ ecu + stacyjkę - jadę jutro do magika.
                                    Ps. Najśmieszniejsze jest w to , że jak odpaliłem auto po naprawie to wskaźniki działały (byłem dumny i blady)ale jak żona trzasnęła drzwiami to .............................. 0.

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Przeciez wystarczy zmienic sam licznik, nie ma sensu walic calej stacyjki i ECU.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • Tomo
                                        Classic
                                        • 2007
                                        • 3

                                        #20
                                        Witam, podłacze sie pod temat, zeby nie zakładc nowego o liczniku. U mnie wszytstkie wskazówki dobrze działaja, ale jak odłacze akumulator to licznik przebiegu całkowitego sie kasuje i zaczynam od zerowego przebiegu. Strasznie mnie to denerwuje. Możecie polecic jakiegos elektronika co bedzie wiedzial o co chodzi w okolicach płocka.
                                        Samochod to VW Bora

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Tomo
                                          mnie wszytstkie wskazówki dobrze działaja, ale jak odłacze akumulator to licznik przebiegu całkowitego sie kasuje i zaczynam od zerowego przebiegu.
                                          Ktory niby sie kasuje?? Glowny?? Moze dzienny :| Tamten jest zapisany w kilku miejscach i nie ma prawa sie skasowac.

                                          A po co odlaczac akumulator :roll:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • Tomo
                                            Classic
                                            • 2007
                                            • 3

                                            #22
                                            Moj chyba nie wie o tym ze nie ma prawa, bo sie kasuje, a z ilu miejsc się kasuje to nie wiem, w kazdym badz razie mam przebieg 0 km. A po co, zeby naladować bo padł raz drugi i w koncu kupiłem nowy, wiec tez musiałem odłaczyc.

                                            Komentarz

                                            • dj_lawa23
                                              Ambiente
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 127

                                              #23
                                              Miałem problem z kontrolkami świateł. Różne były opinie, że to przełącznik, potem słaba masa itp. Troszkę zaczeło mnie to denerwować, więc wyjąłem licznik rozebrałem i grzanko niestety nic nie dało. Pozostało szukanie przerwy w obwodzie... Znalazła się jedna, szczególnie wrażliwe na przepalenie są przelotki w płycie licznika (takie miejsca gdzie ścieżka z jednej strony płyty przechodzi na drugą ). Po naprawie czyli naprawieniu przelotki polegającym na odtworzeniu licznik wrócił do dawnej sprawności, elektronik nie był potrzebny... Tylko wkrętaki typu torx, lutownica, cyna, linka miedziana i trochę czasu. Pozdro

                                              Komentarz

                                              • dczarniawski
                                                Classic
                                                • 2008
                                                • 5

                                                #24
                                                No i teraz nie uwierzycie !
                                                Se wsiadam dzisiaj rano do auta (do roboty ) i co !!!!
                                                Wskazówki działają!
                                                Trzepałem, waliłem w deskę, drzwi (te co żona trzasnęła) też trzasnąłem.
                                                Odpalałem auto, gazowałem, gwałtownie hamowałem, ze cztery razy w robocie odpalałem.
                                                Wieczorem pojechałem do mechaniora - facet się po łysej głowie drapał - powiedział "zostaw to, jak działa to nie psuj" ( zobaczymy jak długo?).

                                                Ludzie : ja w zawodzie elektryka już 18 lat pracuję ale takiego dziadostwa co skoda ( lub vw) wyprawia to nie widziałem - z całym szacunkiem - bo auto( 1.9 tdi) jest ładne i udane.
                                                Zamówili druki lichej jakości i to jest przyczyna nieszczęścia.

                                                Spotkałem się w swojej karierze zawodowej z przypadkami obniżania kosztów produkcji kosztem jakości ale to się odbija na marce.
                                                Dzięki serdeczne wszystkim za rady : 3 tygodnie mordęgi.
                                                W przyszłym tygodniu jadę na przegląd : ciekawe czy nie padły liczniki. :jump:
                                                pozdrawiam
                                                dczarniawski :drive:

                                                Komentarz

                                                • Mlynek
                                                  Classic
                                                  • 2008
                                                  • 11

                                                  #25
                                                  Witam,

                                                  Posiadam Octavie Kombi 99 i mam ten sam problem z licznikami – raz działają raz nie, już przylutowałem ścieżki licznika, sprawdzałem i przelutowałem stabilizator +5V i nadal to samo, zero poprawnych reakcji, czy ktoś wie który element na płytce drukowanej licznika może być za to odpowiedzialny?
                                                  Co ciekawe błąd ten jest ym błędem, który występuje w modelach 1999, 2000, dużo ogłoszeń osób naprawiających te liczniki jest na allegro. Czy ktoś wie, co te osoby naprawiające wymieniają, naprawiają??

                                                  Pozdrawiam
                                                  Wirus by http://soft-car.pl/

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...