bo oni jedna strone kurtyny licza jako 3 poduszki czyli lewa plus prawa kurtyna daja 6 poduszek plusz w siedzeniach 2 i kieronica plus deska przed pasażerem daja razem 10
Plusy minusy OI i OII
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez GRUBEERale duzo jest takich octavi co sa opisane ze maja 10x air
+
1 dla passengera z przodu
+
1 w fotelu kierowcy
+
1 w fotelu passengera
+
1 kurtyna lewa
+
1 kurtyna prawa
=
jak nic 10 szt.
Następne dodatkowe to chyba rogale promocyjne z BP :lol:O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NEOrADEkWeź o2 i będzie Ci miło!
GRUBEER, mam nadzieje, ze nie opierasz sie jedynie na wirtualnych opiniach - idź do salonu, pojezdzij jedym, drugim, cos ci sie bardziej spodoba :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodano jednak kasa nie jest bez znaczenia.O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz
-
-
tez bym chcial i nie mial bym problemu ale niestety jeszcze przez jakis czas nie bedzie mnie stac na OII(chyba ze raty i to na maxymalny okres 96 miesiecy) a teraz mam tak zabitego cwieka ze to poprostu dramat jakis bo nie mam skad pomocy wziasc poprostu nie znam sie na samochodach to bedzie pierwsze moje auto i nawet nie wiem na co zwracac uwage bo dla mnie niektore sprawy moga byc normalne a dla starych wyjadaczy takich jak wy to bulka z maslem popatrzycie na autko i juz wiecie czy bylo cos przy nim robione czy nie posluchacie silnika i tez wiecie co nieco o nim...
Sorki ale... troche mnie bezradnosc wziela i mega strach oblatuje, jak by nie bylo to nie male pieniadze przynajmniej dla mnie a jednak odpowiedzialnosc duza
[ Dodano: Pią 13 Lip, 07 23:38 ]
"SZKODA" nie dosc ze mnie ta cala sytuacja rozwala to jesio narazie nic nie moge zrobic nic sprawdzic bo 24 h chodze w tym piprzonym stabilizatorze kolana od pachfiny do samej kostki i to mnie tez chyba najbardziej zniecheca do wszystkiegoPozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
-
cięzko tak skoro ty sam nie wiesz dokladnie czego chcesz\potrzebujesz.
spróbuj pzynajmniej zrobic jakąś żelazną listę preferencji dotyczącą tego auta, wyposażenia, zakładanych wydatków na paliwo itd.
potem jak coś wyszukasz i wstepnie odsiejesz śmieci można pomysleć o poproszenie kogoś kumatego o "ogląd".
zwróć tylko uwage na to, że dużo łatwiej jest auto odradzić niż polecić, na pewno nikt nie jest w stanie wziąć na siebie takiej odpowiedzialności, żeby powiedzieć "to auto jest ok, możesz spokojnie je brać", to są niestety tylko urządzenia, które po pierwsze zawsze mogą się zepsuć a po drugie niestety bardzo cięzko jest trafić coś naprawdę dobrego na rynku używanych, jestesmy zalani mnóstwem chłamu :?
nie wiem, czy dede_adam nie przymierza się czasem do sprzedaży swojej zielonej strzały, uderz do niego, ale jak mówię - nie jestem pewien :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Generalnie tak jak napisał piotrekwawa bedzie Ci bardzo trudno znalezc auto w naprawde dobrym stanie :roll: Kumpel szukał TDI od listopada :roll:
Ja oglądałem dla niego pare szrotów w Wawie, Maicrofta w BB zatrudniłem, Tymona w Mikołowie (dzieki chłopaki jeszcze razk). Oczywiscie wedlug ogloszen to byly super auta a jedna jak w Wawie ogladalem to az mi jej zal bylo :roll:
"130tki" z bebnami z tylu to standard w tych ogłoszeniach :? - możesz nie wiedzieć, więc tłumaczę, że bębny z tyłu w TDI byly tylko w wersji 90KM. widzisz w ogloszeniu 130KM TDI ideal, przyjezdzasz do komisu a tu 90tka albo max 110tka i jeszcze klepana na odwal sie w stodole :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GRUBEERpiotrekwawa - a jaki jest final znalazles cos ???
Za 40k zł mozna cos znalezc w tdi ale ja doszedłem do wnisku, ze za troszkę ponad 30k zł to moge kupic mondeo z tego samego rocznika tylko, ze w benzynie. Przy moich aktualnych przebiegach 10k zł to kupa kasy na paliwo.
[ Dodano: Sob 14 Lip, 07 19:29 ]
Zamieszczone przez GRUBEERtroche odbiegamy od tematu podsumowujac jak na razie zostane chyba przy OI takiej do 40000 pln i co teraz jaka wersje najlepiej wybrac ???
to link do jednej z nich
i nastepne
ja ich nie ogladalem bo nie chca wystawic fakturyOctavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
Myśle, że lepiej nie pakować się w benzynę. Za 40 to kupisz calkiem nowy samochód, na lata a nie wiesz jakie bedziesz miał potrzeby. paliwo nie będzie tańsze.
Ja wyszukałem ogłoszeniae na www.autoscout24.de i pojechałem sam. Jestem po rejestracji a wiec udało się. Jezeli kupujesz w Polsce to nie żałuj pieniedzy na porządną diagnostykę w warsztacie. Jesli sprzedawca nie chce się na nią zgodzić to wycofuj się od razu. Samochody sprzedawane w Polsce mają historie napraw w ASO. Prawdopodobnie za zgodą własciciela ASO ci to udostępni.
Fordy maja kłopoty z korozją i uważaj na diesle tdci - common rail, wrażliwe i drogie w naprawach.
Alek
Komentarz
-
-
Powiem Ci tak, ja własnie mogłem pojeździć moją długo oczekiwaną Octavią II 1.6 MPI EleganceWcześniej jeździłem Renault Lagunę 1.8 16V (120 KM). Też myslałem że te 102 KM w Octavii II to będzie mało ale ... wcale nie :!: Silnik ma co prawda nie wysoką moc ale za to spory max. moment obrotowy (148 Nm) dostępny od niskich prędkości obrotowych (zaleta 8V 8) ), a na trasie głównie jedziesz momentem a nie mocą. Pewnie ze diesel bije go na głowę ale znów MPI bije diesla na głowę ceną
Przy przebiegach rzędu 12-15 tys km rocznie nie opłaca sie przepłacać za diesla.
Podsumowując, pewnie, że auto nie idzie tak ja Laguna z 1.8 16V ale już w porówaniu z np. Megane II 1.6 16V (115 KM) nie czuć żadnej róznicy. Przyśpiesza ładnie (zwłaszcza po wyłaczeniu ASR), na trasie też da się swobodnie wyprzedzić kolumę aut. Także jak narazie dla mnie to wystarczyCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigPrzy przebiegach rzędu 12-15 tys km rocznie nie opłaca sie przepłacać za diesla.
Komentarz
-
-
Każdy szuka jak namłodszej i jak najtańszej to wtedy wiadomo że super fury nie kupi. Czasem warto dać więcej za starszą ale potem nie mieć problemów. Wkurzają najbardziej mnie ludzie którzy mówią że za ten rocznik nie mogą tyle dać bo średnia cena tego rocznika jest niższa pomimo że samochód jest o niebo w lepszym stanie niż rok młodszy :evil:
ta miała robioną klapę w nieASO http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2830306
Komentarz
-
-
Hmmm ze mna jest taki problem ze bedzie to moj pierwszy samochodzik heh i tak jak wszyscy chcial bym zeby byl jak najlepiej wypasiony i jak najmlodszy, ale powoli zaczynam mierzyc sily na zamiary to forum potrafi dac takiego zaje......stego kopa na otrzezwienie umyslui dzieki chlopaki za to, ale teraz nurtuje mnie jeszcze jedna zagadka czy brac na raty samochodzik czy raczej za gotowke.
[ Dodano: Wto 17 Lip, 07 21:29 ]
duzo znajomych poleca mi raczej zeby brac roczne max 2-3 letnie ale na raty a gotowke trzymac sobie na koncie i niech sobie tam pracuje, a jakie sa wasze odczucia ???Pozdrawiam Kuba vel GRUBEER.
Gejsza 6
Komentarz
-
Komentarz