1,8T +noPB91

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ArekBinek
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 447

    1,8T +noPB91

    Panowie, można podejść do tematu tak, jeżeli ktoś robi około 30tyś rocznie lub więcej zostaje sobie przy QG1 i leje olej long life (system QG1 jest właśnie dla kierowców robiących ponad 30tyś km rocznie). Jeżeli ktoś robi około 15tyś÷20 tyś rocznie robi sobie przeglądy co 15 tyś i zalewa olejem syntetycznym dla przeglądów krótszych.
    Temat już był wałkowany i wszystko opierało się i tak, że każdy robi wg uznania.
    Ja osobiście robię około 24 tyś.km. rocznie i będę zalewał silnik olejem long life i przegląd będę robił co rok- czyli coś wypośrodkowane. Samochód będzie przejrzany raz w roku przez serwis i jest dobry olejem zalany.
  • Marian
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2006
    • 225

    #2
    1,8T +noPB91

    w PL 91 jest niedostępna. W manualu do auta piszą że można lać. Ale jakoś nie mam przekonania - a zawsze trochą tańsza jest (za granicą).
    Testował ktoś ten specyfik na dłuższą metę?
    20v

    Komentarz

    • jlupino
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 362

      #3
      Nie polecam.Mnie kilkukrotnie nawet na Pb95 silnik przerywal i szarpał.Po zalaniu Pb98 juz wiecej sie to nie powtórzyło.Wole stracic 10 zeta na drozsze paliwo niz sie wkurzac,ze wóz nie chce jeździc.
      Jaro

      Komentarz

      • esjot
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2005
        • 152

        #4
        Witam

        Zawsze jeżdziłem na Pb 95 i nie było problemu ( oczywiście nie tankowałem gdzie popadnie) , a za granicą tylko na Pb91 i tu dopiero zobaczysz róznicę na korzyść

        PZDR
        Superb - 2 Kombi

        Komentarz

        • Marian
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2006
          • 225

          #5
          czyli spoko :szeroki_usmiech Zatankowałem ostatnio na próbę 15l. ale miałem jeszcze 95 w zbiorniku. Ale powiem wam, że jeżdżąc wylącznie na firmowym paliwie ze sprawdzonych stacji (shell, BP, Orlen)nie zauważyłem żadnej różnicy: polskie, niemieckie, austryjackie, czeskie chorwackie, słoweńskie ... Jeden pies :szeroki_usmiech
          20v

          Komentarz

          • HEX
            Drive
            • 2007
            • 59

            #6
            Re: 1,8T +noPB91

            Zamieszczone przez Marian
            w PL 91 jest niedostępna. W manualu do auta piszą że można lać. Ale jakoś nie mam przekonania - a zawsze trochą tańsza jest (za granicą).
            Testował ktoś ten specyfik na dłuższą metę?
            Można lać.
            Pb91 kupione za granicą jest lepsze niż Pb95 kupione u nas w kraju. Sam to sprawdziłem.
            Mapy seryjnie są przystosowane do prawdziwego paliwa Pb91.

            [ Dodano: Sob 14 Lip, 07 10:15 ]
            PS
            Jeżeli chcemy w pełni wykorzystać paliwa shell V-power czy jakieś inne np. "108" dobrze jest odpowiednio przeprogramować mapy.
            RS6

            Komentarz

            • karmel
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1363

              #7
              ja w poprzedniej octavi czesto w niemczech tankowałem 91 i efekt był taki ze spalanie szło w góre i wychodziło drożej niż zalanie 95
              TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

              Zobacz fotoblog

              Komentarz

              Pracuję...