Ostatnie kilka dni forum działa jak mały żółwik.Czy to problem mojego łącza,czy coś się dzieje?Inne odwiedzane strony śmigają bardzo dobrze.
autopoziomowanie swiateł w O2
Zwiń
X
-
autopoziomowanie swiateł w O2
Mam problem, przed zmiana zawieszenia (bylo na bezdroza jest normalne), wszystko bylo ok, tzn autopoziomowanie dzialalo prawidlowo. Teraz niby tez dziala ale tylko do poewnego poziomu tzn jesli napakuje duzo do tylu to tak jakby mu sie konczyla skala i niechce nizej lamp ustawic co w efekcie powoduje ze oslepiam. Zastanawiam sie czy moze to byc sprawa tych czujników ktore moze są inne w wersji na bezdroża czy moze nalezy cos ustawic vagiem (np zmienic im zakres). Z gory dzieki za wszelkie sugestie bo na aso nie licze1,9 TDI Octavia II DSG
-
-
albo mi sie wydaje albo auto idzie proporcjonalnie w dol (tzn przod i tyl) wiec zakres nie powinien sie zmienic,
polecam podjechac do diagnosty z urzadzeniem do ustawiania swiatel (mechanicznie za pomoca dlugiego klucza ampulowego - a nie zadne wymyslane przez ASO ustawianie VAGiem) z zaladowanym na maksa tylem - niech wtedy ustawi poziom - powinno byc ok.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
No a jak kolega mysli
Trzeba bylo zostawic XC i nie byloby problemu, a teraz do rzeczy.
Trzeba wlaczyc adaptacje lamp, one maja taki caly cykl 'uczenia' i potem recznie ustawic je na przyrzadzie, tak jak ustawia sie zwykle lampy. Po tym konczy sie ich programowanie i powinny zaczac pracowac normalnie. Przy wyzszym zawieszeniu one troche nizej jakby patrza. W tej chwili na pusto lampy powinny swiecic slabiej.
Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.
Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.
Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
► Pojazd musi stać na równym podłożu
► Hamulec ręczny musi być zwolniony
► Zapłon musi być włączony
► Światła wyłączone
► Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów
Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:
[Wybór]
[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "001"
[Idź!]
Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.
Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.
[Gotowe, powrót]
Komentarz
-
Komentarz