Za duzo plynu chlodniczego...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piotr_Car
    Drive
    • 2007
    • 52

    Za duzo plynu chlodniczego...

    Zamieszczone przez chester121
    myslalem ze moze swiece bo przebieg 135kkm i swiece nadal oryginalne
    ...to sprawdziles te swiece czy nie?

    Jaka temp. byla wcoraj a jaka dzisiaj?
    Wskaznikiem spalania sie nie przejmoj.
    Jakies bledy w kompie zapamietal? (Vagcom)
    Moze w serwisie rozrzad byl robiony? (Kat wtrysku sprawdzic- Vagcom)
    Powietrze w wezyku wiecej niz 1cm? (uszczelki filtra paliwa byly nowe?)

    Darek

    [ Dodano: Pon 26 Lis, 07 12:35 ]
    ...w jakim stanie masz akumulator, nie siada napiecie za bardzo przy rozruchu?
  • Piotr_T
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 479

    #2
    Za duzo plynu chlodniczego...

    Witam,
    Bylo tak, poziom plynu chlodniczego na zimnym aucie byl ponizej min - tak odebralem z salonu i generalnie to troche olalem, bo jak sie auto rozgrzalo to poziom dojezdzal 0.5cm ponizej max - wiec bylo ok. wedle sprzedawcy. Jednak stwierdzilem, ze kupie butelke tego "soku truskawkowego" i doleje, dolewalem na raty - dolalem, pojedzilem, poczekalem do ostygniecia, dolalem itd. Ale przez "omylke" dolalem na zimnym do polowy zbiorniczka (do tego laczenia) - tak mialem w poprzednim aucie i mnie jakas zla sila do tego namowila. Na rozgrzanym silniku poziom skacze do 1cm powyzej zgrzewu. Czyli jest znacznie powyzej maks. Czy to czyms grozi czy mozna to olac i spokojnie z tym jezdzic ? Wydaje mi sie, ze gejzer raczej mi nie grozi, ale moze ktos cos wie na ten temat wiecej ?

    Komentarz


    • #3
      Piotr_T, nic się nie stanie, nadmiar płynu zostanie wywalony na zewnątrz i tyle, najwyżej będzie mokra plama pod autem i nic się nie stanie,

      Komentarz

      • Piotr_T
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 479

        #4
        Sigma_74, przez korek w zbiorniczku czy jest jakas inna droga ?

        Komentarz


        • #5
          Piotr_T, nie mam pojecia, ale zrobiłęm to samo jakis czas temu ze było max i duzo ponad i mechanik powiedział ze wyleci i wyleciało samo.

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #6
            jakis wezyk powinien byc gdzies wyprowadzony z ujsciem.

            Choc szczerze mowiac to nie wiem jak jest w Skodzie.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Adrian
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 662
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Ja mam ponad max już od zimy, w ASO na przeglądzie prosiłem żeby mi troszkę go spuścili to powiedział że jak będzie za dużo to się wyleje pod autko, ale jeśli chce to mogą to zrobić. Więc zostawiłem tak jak było i nic się nie dzieje złego.
              PerfectService by DGW
              Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
              Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
              Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

              Komentarz

              • Purchawa
                Admin
                S_OCP Member
                • 2004
                • 8007

                #8
                Zamieszczone przez Piotr_T
                Sigma_74, przez korek w zbiorniczku czy jest jakas inna droga ?
                Zbiorniczek wyrownawczy ma zaworek/ujscie.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz

                • -Piotr-
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1018
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  Piotr_T, spoko na zimnym silniku u siebie mam lekko poniżej połowy stanu. W cieplejsze dni faktycznie stan się podnosi sporo ponad kreskę max. Tak też jest, że ciecz zwiększa swoją objętości po rozgrzaniu, dlatego producent to przewidział i umieścił na zbiorniczku wyrównawczym podziałkę gwarantującą właściwy jego poziom "na ciepło".
                  O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
                  KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
                  O III czarna liftback - reaktywacja

                  Komentarz

                  Pracuję...