...musisz szukac zimnych lutow lub zasniedzialych kontaktow, jezeli nic nie znajdziesz to mama taki liczni z mojego ASV 2002 95kkm( z malym komputerem) do sprzedania.
Info na priva.
Od niedawna jestem [nie]szcześliwym posiadaczem Skody Octavi TDI 1,9 (z grudnia 2004r) i mam problemy z:
1. Napełnieniem baku do pełna (da się zatankować niecałe 2/3 baku)
2. Z rozruchem (czasem pali czasem nie, raz silnik zgasł w trakcie jazdy i nie chciał już zapalić - tankowany był kilka dni wcześniej)
Podpięcie komputera i wizyta w ASO w obu tematach nic nie pomogły. Może ktoś spotkał się z podobnymi problemami?
witaj,
ad1. po lewej stronie wlewu masz odpowietrznik, przydus go pistoletem to ropki wejdzie wiecej
ad2 tego nie wiem, ale moze diagnoza w MT?
pozdrawiam
a gdzie ty ją kupowałeś?
ja jak nie umiałem zapalać swojej to musiałem nauczyć się obsługi mojego alarmu z 2000 roku z odcięciem zapłonu, potem doszły jeszcze zimne luty przy centralce alarmu i dopiero byla jazda, sama sie otwierala jakis czas po zamknieciu.
Oby to był powód, bo jezeli to cos innego to moga byc koszty.
Jezeli chodzi o tankowanie to tak na luzie dolejesz jeszcze ze 11 litrow do tego co teraz potrafisz zatankować, jedz na taką stacje gdzie tankuje obsługa to ci pokażą jak to sie robi i wszystko bedzie jasne. Wchodzi około 54 litrów, zależy od tego co zostało na spodziew baku.
piotrW, ze zbiornikiem to prawdopodobnie zapchany masz odpowietrznik od zbiornika co do niezapalania to spróbuj nie zakręcać korka wlewu paliwa i sprawdź wtedy czy wszysko oki jeśli tak to wyczyść odpowietrzenie zbiornika i oki.
Komentarz