a czy da się to gdzieś odczytać jaki typ silnika?
Diagnostyka
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
AWARIA!
Diagnostyka
Wreszcie zrobiłem diagnostykę u Masters`a i ku mojemu miłemu zaskoczeniu stan silnika po prawie 220 tys km jest w bardzo przyzwoitym stanie co znaczy, że można go śmiało wirusować
Do roboty pozostaje jednak turbinka, która niestety przepompowuje i w rezultacie przy przekraczaniu ok 140 km/h silnik wchodzi w stan awaryjny. Przyczyną są "zapieczone" kierownice sprężarki.
I tu pojawia się dylemat : naprawiać turbinę jak zasugerował Master`s czy może poszukać nowszej większej z silnika 130KM?
P.S Podziękowania dla p. Marka za profesjonalną diagnostykę
-
Jak na seryjna turbinke ta ma juz troche przejechane. Na wszelki wypadek mozna ja zawsze wymienic na wieksza, a obecna sprzedac. Na pewno znajdzie wlasciciela. Najtaniej wyjdzie naprawic (zreanimowac ) a podczas wirusowania na pewno zostanie sprawdzona czy nic jej sie nie stanie.
Czy wymieniales juz sprzeglo czy ciagle oryginalne??
Komentarz
-
-
AWARIA!
wymieniłem owszem NIE jak na taki przebieg "łapie" nadal bardzo ladnie zapewne po wirusie zdechnie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
AWARIA!
-
AWARIA!
Komentarz