Kolejna prawa to Maxi-Dot. Zawsze po przekęceniu kluczyka w stacyjce pojawiał siew j. angielskim napis "prosze zapiąc pasy" a dopieo po ich zapięciu wyświetlały sie inne funkcje kompa np. średnie spalanie. Od wczoraj nie wyświetle sie inf. o pasach tylko od razu funkcje kompa. Co mogło to spowodowac?
Czyli komp widzi ,że pas masz zapięty . Do menu maxi dota nie wchodziłeś tak przypadkiem?
Mozna tam trochę zamieszać ja kiedyś przez nie uwagę wyłączyłem całkowicie maxi dota po uruchomieniu silnika gasł .
Chcialem zaptac czy mieliscie podobne doswiadczenie: a mianowicie glosna praca wtryskiwaczy benzynowych (dzwiek narasta przy wdepnieciu w pedal gazu i maleje gdy odpuszczony)? Dziwek dochodzi z okolic "zza" schowka pasazera.
Silnik na dotarciu.
Dzieki za info.
--- Mówi się, że tylko 5% kierowców to [...], ale dlaczego jadą właśnie przede mną??!! ---
A to nie jest przypadkiem dźwięk zaworka od recyrkulacji spalin ? Nie pytam o inst. LPG ( masz czy nie? ), bo piszesz, że "wtryskiwaczy benzynowych"...
Po wsadzeniu glowy do komory silnika musze doprecyzowac, ze dzwiek ten pojawia sie tylko podczas jazdy - na biegu jalowym nie wystepuje. Co wiecej - w okolicy, z ktorej dochodzi (dzwiek) absolutnie nie widac centralki wtryskow (myslalem, ze moze to dzwiek przekaznikow sterujacych wtryskiwaczami) - natomiast faktycznie jest cos na ksztalt zaworu(?) na aluminiowej rurce... hmmm
Czy to moze byc ten wlasnie zawor pochlaniacza oparow paliwa?? I czy on sie tak zachowuje?? (wyrazne cykanie w momencie przyspieszania i wyciszenie w chwili odpuszczenia pedalu gazu)
I druga sprawa czy to tzw objaw TTTM??
K.
--- Mówi się, że tylko 5% kierowców to [...], ale dlaczego jadą właśnie przede mną??!! ---
Dużo zależy od tego jak ucho kierowcy filtruje dźwięki dochodzące z komory silnikowej. U mnie owszem również coś tam cyka, ale w połączeniu z innymi odgłosami od silnika brzmi to normalnie.
Pochłaniacz oparów paliwa wygląda mniej więcej tak;
Komentarz