sekwencja LPG dla silników FSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jczajk1
    Classic
    • 2006
    • 26

    sekwencja LPG dla silników FSI

    1. MiKruS
    2. szkoda
    3. Loru
    4. MisiekWAW
    5. paf
    6. Lukasso
    7. pleban
    8. neck99
    9. Adamu
    10. bernardo
    11. Garret
    12. Emil
    13. bendi
    14. koja86
    15. daneczek76
    16. piotr_s
    17. oksana
    18. Andrzej Z
    19. Bulikowy
    20. krzynol
    21. palioza
    22. Kowal 2002
    23. Samiec
    24. Hycek
    25. brudnyhary
    26. jas191
    27. PCet
    28. Gachul
    29. mariobros
    30. Marcin STECZKO
    31. Sigma_74
    32.hankasz7
    33.m_chrusciel
    34. hubert78
    35. octikombi
    36. GooRALL vrs
    37.JanuszSz.
    38. 2pac
    39.Arek
    40.Wielkibongo

    Pomysł szczytny,ja też się dołączę,pieniążki powinny być jutro na koncie
  • huwe
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2005
    • 976

    #2
    sekwencja LPG dla silników FSI

    Może lekko spóźniona wiadomość, ale kolega miał zakład nieczynny przez 2 tygodnie. BRC wprowadza właśnie na rynek nowy typ sekwencji przeznaczony tylko do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny - czyli FSI, GDI, JTS. nazywa się to coś BRC SEQUENT DIRECT INJECTION - w skrócie SDI. w porównaniu do - S24: pojawia się czujnik MAP , sygnał z TPS, oraz wraca na listwę wtryskiwaczy czujnik temp. gazu. mapy mają być pisane pod konkretne marki i typy pojazdu( silnika), i dostarczana razem z kitem montażowym ( brak programowania jak przy S24 czy innych sekwencjach). podstawowa różnica w działaniu w porównaniu do tradycyjnych sekwencji to chwilowe uruchamianie wtryskiwaczy benzynowych w celu ich schłodzenia, przy pracy na gazie. Jeśli ktoś zainteresowany montażem LPG w najbliższym czasie i posiada silnik FSI to pytać w zakładach montujących. cena...hmmm wiadomo, że tą ustala ostatecznie zakład.
    Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Zamieszczone przez huwe
      w porównaniu do tradycyjnych sekwencji to chwilowe uruchamianie wtryskiwaczy benzynowych w celu ich schłodzenia, przy pracy na gazie.
      Kwestia co ile minut takie trysniecie bedzie nastepowac. Bo generalnie kropla do kropli i troche tej benzyny bedzie schodzic.

      A jakie sa orientacyjne koszty takiej instalacji dla silnika 2.0FSI :?:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • cieq
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 745
        • Octavia I (1U2)
        • AGU 1.8 20VT 150 KM
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Pasuje do 2.0 TFSI?
        www.pinkbike.com

        Komentarz

        • karmel
          L&K
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1363

          #5
          w niemczech do FSI montuja tylko CNG i jest bez problemowe użytkowanie ale niestety cena matażu zabujacza, natomiast oszczednosc wieka litr gazu CNG kosztuje w krakowie 86 groszy a spalanie na takim samym poziemie co benzyny wiec sie opłaca
          TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

          Zobacz fotoblog

          Komentarz

          • oldwin
            Drive
            • 2005
            • 61

            #6
            no już nie długo.. akcyza na CNG w planach.. i to taka że zrówna się z ceną ON

            Komentarz

            • karmel
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1363

              #7
              ja mam przyjemnosc jeżdzić samochodem z CNG nie swoim i nie benzyna tylko dislem i gdyby nie cena matarzu i pomniejszenie bagażnika sam bym sobie zamontował CNG a jesli nawet było by w cenie ON to i tak sie opłacało by go tankować w silnikach FSi zatankowanie 95 jest wyraźnie odczuwalne po przez zwiekszenie spalania i gorsze osiagi silnika a co dopiero przy LPG
              TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

              Zobacz fotoblog

              Komentarz

              • oldwin
                Drive
                • 2005
                • 61

                #8
                ja bym sie już mocno zastanawiał.. przy cenie instalki i cenach jakie będą na CNG jak wejdzie ta akcyza.. a druga sprawa ze i tak mało stacji CNG.. a po wejściu akcyzy to juz widzę jak rosną kolejne

                Komentarz

                • karmel
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1363

                  #9
                  koszt instalacji do silnika FSI w standarcie LPG w niemczech to około 2500 euro natomiast koszt CNG to koszt około 3000 euro wiec jakiejś gigantycznej różnicy nie widze a jakosć jazdy jet zasadnicza. co do cen na CNG bedziemy sie martwic jak podskocza narazie sa śmiesznie niskie a o LPG od 2 lat słysze że bedzie w cenie Pb albo ON i jakos nie jest
                  TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                  Zobacz fotoblog

                  Komentarz

                  • huwe
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 976

                    #10
                    Maicroft, nie dotarłem jeszcze do szczegółowej specyfikacji co ile, i na jak długo będzie załączał wtryski benzynowe.
                    cieq, czakram chce to sprzedawać następująco : Klient uderza do zakładu, podaje dane samochodu - VIN, i do 5 dni roboczych otrzymuje odpowiedź : czy jest możliwy montaż. myślę ,że chodzi im oto, że jest to nowy produkt, i tak jak pisałem : mapy są dostarczane wraz z kitem montażowym. ten czas, to zapewne sprawdzenie, czy mają do tego konkretnego pojazdu mapy. - zatem znajdujesz zakład BRC - pytasz i masz. w Lublinie chyba na Rowerowej jest zakład montujący BRC.
                    co do kosztu - tak jak u nas - to ok. 4500 zł ( na razie szacunkowe)
                    Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                    Komentarz

                    • tomek
                      L&K
                      • 2005
                      • 1078

                      #11
                      Dobre wiesci. Jak jeszcze wsadza do rs'a tfsi automata, to bede mial nowego faworyta na nastepna furke. Tez ze swoich zrodel slyszalem ze pojawila sie instalacja do fsi, ale jak to uslyszalem "jest ale nikt jeszcze nie widzial".
                      Zuzyciem benzyny w takim przypadku raczej nie ma sie co przejnowac, pewnie bedzie to jakis maly procent, albo i promil. nawet jakby to palilo w stosunku 1:x, gdzie 5 < x < 10, to i tak bedzie super
                      O2FL RS | S2 | F2

                      Komentarz

                      • tomekjmopl
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1187
                        • Opel
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        Jakoś mam takie wrażenie, że do zagazowania nadaje się najlepiej stary, ale jary, sprawdzony silniczek 1.6 MPI .... :tunning

                        Komentarz

                        • misiek^wro
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 8321

                          #13
                          Zamieszczone przez karmel
                          pomniejszenie bagażnika sam bym sobie zamontował CNG
                          Ja slyszalem o butlach podwieszanych pod auto, w ktoryms nawet niemieckim programie jakis spec to pokazywal
                          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                          Komentarz

                          • chrzan84
                            Classic
                            • 2011
                            • 10

                            #14
                            podobno

                            Podobno te instalacje będą spalać około 10l pb - 100l lpg . Podobno montują to w Jarnutach pod Łomża. Podobno po 6000zł. sam gdzieś to przeczytałem wiec PODOBNO :P

                            Komentarz

                            Pracuję...