Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czy parownik klimy z Golfa4 pasuje do Octavii???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czy parownik klimy z Golfa4 pasuje do Octavii???

    Jesli nie ma to negatywnego wplywu na dzialanie serwera i forum to mysle, ze jest to dobry pomysl.

    EDIT: spoznilem sie

  • #2
    Czy parownik klimy z Golfa4 pasuje do Octavii???

    znalazłem w końcu używany parownik za 300 zł tyle, że pochodzi z golfa4. Podobnież to jest to samo co w octavii ale wolę się upewnić. Za wymianę parownika na górczewskiej liczą sobie 850 zł!!! - sama robocizna + napełnienie!!...chyba ich pogibało

    Komentarz


    • #3
      Znasz numer katalogowy tej czesci?
      TDI 205PS

      Komentarz


      • #4
        no właśnie nie znam :?

        [ Dodano: Sro 06 Kwi, 05 15:50 ]
        Zamieszczone przez MiKruS
        Znasz numer katalogowy tej czesci?
        podali mi w ASO taki nr : 1J1819031B

        Komentarz


        • #5
          Bedzie pasowal.
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez MiKruS
            Bedzie pasowal.
            Dzięki :wink:

            Komentarz


            • #7
              Re: Czy parownik klimy z Golfa4 pasuje do Octavii???

              Zamieszczone przez Emil
              znalazłem w końcu używany parownik za 300 zł tyle, że pochodzi z golfa4. Podobnież to jest to samo co w octavii ale wolę się upewnić. Za wymianę parownika na górczewskiej liczą sobie 850 zł!!! - sama robocizna + napełnienie!!...chyba ich pogibało
              Zrób to sam - trzeba jedynie rozebrać całą deskę rozdzielczą, wytargać obudowę dmuchawy, wymienić parownik i poskładać wszystko do kupy.
              Piotruś
              AGR(RIP) + ALH

              Komentarz


              • #8
                nigdy nie rozbierałem więc pewnie zajęło by mi to ze 3 dni :wink: a poza tym parownik jak się domyslam trzba lutować i to dokładnie

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Emil
                  nigdy nie rozbierałem więc pewnie zajęło by mi to ze 3 dni :wink: a poza tym parownik jak się domyslam trzba lutować i to dokładnie
                  Wydaje mi się że nic się nie lutuje - rozbierasz obudowę w której jest parownik i go wymieniasz.
                  Jest jeszcze opcja że klima w aucie była dokładana - wtedy czasem zamiast wymieniać całą obudowę na wersje od klimy montażyści wycinają otwór i wklejają w jakiś sposób parownik.Późniejsza wymiana może być trochę pracochłonna :lol:
                  Piotruś
                  AGR(RIP) + ALH

                  Komentarz


                  • #10
                    klima była fabryczna. jeśli parownika nie lutuje się do rurek to w jaki inny sposób cały obieg zachowuje szczelność?

                    Komentarz


                    • #11
                      O ile dobrze pamiętam to pomiędzy parownikiem (a dokładnie rurkami które z niego wychodzą) a zaworem rozprężnym sa o-ringi któe całość uszczelniają. Pozatym w parowniku nie ma już wysokiego ciśnienia - wysokie jest pomiędzy kompresorem a zaworem rozprężnym.

                      Mogę się mylić bo swoją klimę miałem w rękach 3 lata temu :wink:
                      Piotruś
                      AGR(RIP) + ALH

                      Komentarz


                      • #12
                        aaaaa widzisz :wink: jeśli się wtym dłubałeś to z pwnością się nie mylisz k a dużo jest tego dłubania przy rozkręcaniu deski????

                        Komentarz


                        • #13
                          Montaż robił gostek który pracuje w ASO - ja sam bym się wtedy tego nie podjął ale z dzisiejszą wiedzą to już co innego :wink: .
                          Rozebranie i złożenie deski to jest cały dzień roboty - najgorzej że przy niedokładnym montażu zaczyna coś trzeszczeć i cię wkurza :?
                          Piotruś
                          AGR(RIP) + ALH

                          Komentarz


                          • #14
                            Muszę poszukać jakiegoś schematu, bo nic gorszego jak szukanie właściwych śrub do odkręcenia a potem pamiętanie o wkręceniu ich wszystkich

                            Komentarz


                            • #15
                              A sama gora deski nie schodzi w jakis latwy sposob, i wtedy do tego sie dobrac bo obudowa dmuchawy to chyba tak jak w Fabii jest za schowkiem. Tylko poduszka bedzie przeszkadzac. Roboty na pewno troche jest.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X