zalezy u kogo, ja znam stawki od 150 do 300 zl za godzine.... ale pamietam ze MT W-wa bral jakies masakryczne pieniadze za to...
problem ze wspomaganiem kierownicy
Zwiń
X
-
problem ze wspomaganiem kierownicy
Witam
Mam problem z którym nie potrafie sobie poradzić. Właśnie założyłem sobie tempomat w o2 poprzez zamianę drążka kierunkowskazów na drożek z funkcją tempomatu. Wiązało się to z demontażem plastików za kierownicą (górnego i dolnego), wyjęciem kierownicy demontażem płytki drukowej pod kierownicą. Po zamontowaniu wszystkiego z powrotem z nowym lewarkiem mam dziwny objaw. Świeci się żółta lampka układu wspomagania i poduszek (zapomniałem zdjąć klemy z akumulatora - błąd się skasuje i będzie ok)Największy problem w tym, że po odpaleniu samochodu podczas maksymalnego wychylenia kierownicy słychać stuk tak jakby pojawiał się opór na drążkach kierowniczych a nie na układzie wspomagania. Dziwne uczucie... Ten stuk jest zarówno przy skręcaniu w prawo jak i w lewo. Tak jakby komputer nie wiedział że jest koniec możliwego zakresu do kręcenia i nie blokował dalszego ruchu wspomaganiem tylko pozwalał kręcić dalej aż do blokady w układnie kierowniczym. Macie pojęcie co to może być i jak to naprawić?
Pozdrawiam
-
-
najpierw wykasowac bledy VAGiem (powinno pomoc na poduszke conajmniej), pozniej zobaczyc jak bedzie dalej. Jak to nie pomoze to rozebralbym to jeszcze raz i zlozyl ponownie, moze pomoze.Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
palioza, wojti, a dobrali ci manetkę w serwisie czy kupowałeś na allegro bo w o2 są chece z dokładaniem niektóre części nie chcą współpracować z danym rocznikiem objawia sie to czasem brakiem wspomagania tak było z tego co pamiętam u kolegi oorsoo z tego co mi mówił elektryk który sie zajmował autem i nie tylko u niego SAP zapytany dlaczego tak jest nie umiał odpowiedzieć
Komentarz
-
-
Dzięki panowie Za informacje. Problem na szczęście rozwiązał się... sam. Po kilkunastu minutach jazdy lampka wspomagania zgasła i wszystko wróciło do normy. Dowiadywałem się jak to jest z tempomatami. Nie ma reguły podobno jak ma się szczęście to wystarczy podpiąć aktywować w komputerze i sprawa załatwiona. W innym przypadku wiąże się to z wymianą jakiegoś modułu komputera , który kosztuje podobno 2000zł Podobno nie zależy to od wersji ani daty produkcji. W moim wypadku mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze. Płytka drukowana w moim aucie ma ,z tego co pamiętam, 7 pinów - tyle samo co wtyczka tempomatu (wersja przełacznika bez tempomatu wykorzystuje 4 piny. Oczywiście czy zadziała dowiem się dopiero po aktywacji) Dam znać jak poszło.
Przy okazji szukam na Śląsku kogoś kto mógłby mi aktywować tempomat i usunąć błędy. Odwdzięczę się zimnym piffkiem. Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz