Moja L@K jest z 02r.i też niema czujnika.Na tylnych tarczach są pęknięcia chyba też musze myśleć o wymianie,mają przelatane 132kkm i raz tylko zmieniałem klocki.
brak mocy na wysokich obrotach - silnk 1.9TDI ASV
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
AWARIA!
brak mocy na wysokich obrotach - silnk 1.9TDI ASV
Dzisiaj podczas jazdy na dłuższej trasie (300km) samochód w pewnym momncie stracił 'kopa' na wyższych obrotach. Po niezłej konsternacji i zastosowaniu informatycznej zasady zgaś, zapal sprawa wróciła do normy.
W sumie to zdarzyło mi się to drugi raz. Za pierwszym zlekceważyłem sprawę myśląc, że to może wina paliwa, bo brudne albo co. Wygląda na to, że to zdarza się po długiej trasie. Może coś się przegrzewa...
Czy ktoś wie co to może być? Martwi mnie to, że może coś z turbiną. Auto ma dopiero rok i 21tyś przejechane. Przymierzam się do wirusowania, ale takie historie mnie studzą. W sumie to nie powinno być problemu z gwarancją, ale trochę to wkurza w rocznym samochodzie... Czy to może być słynny przepływomierz?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Bogon
-
ooojjjj Martinez... wirus wirusem, a tu jest notlauf.... podejzewalbym ze zaciol sie mieszek podcisnieniowy od turbinki... Przeplywomierz nie naprawia sie od resetu ( wlacz/wylacz silnik).bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jackalooojjjj Martinez... wirus wirusem, a tu jest notlauf.... podejzewalbym ze zaciol sie mieszek podcisnieniowy od turbinki... Przeplywomierz nie naprawia sie od resetu ( wlacz/wylacz silnik).Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW,
budze sie.... nie bij :wink:
a co do tematu mieszka, mialem dokladnie tak samo w zeszlym miesiacu zacial sie dwa razy, turbina przepompowala i NOTLAUF... nie wiem od czego to zalezy, bo od miesiaca mam spokoj...
Master's stwierdzil ze zwyczajnie mogl sie zasyfic i sie przyciac...bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Jackal, Bo za duzy PSJ uskuteczniasz widocznie :P
BioBogon, Jak, te problemy beda sie powtarzac cyklicznie, to wtedy mozna na przegladzie zglosic ze cos takiego sie dzialo. Przy okazji wiusowania auto tez bedzie dobrze sprawdzone przed i po modzie, nikt auta ktore niedomaga nie zawirusuje - nie biore pod uwage dziwnych ofert z Allegro.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJackal, Bo za duzy PSJ uskuteczniasz widocznie :P
ostrzegaj chłopaku zanim tak walniesz :lol: :lol: :lol: :jajaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
AWARIA!
Dzięki za informacje. Umówilem się już do serwisu w poniedziałek. Zobaczymy co powiedzą/wybadają.
Co to za mieszek podciśnieniowy? Czemu on się może zaciąć? Jakaś wada wrodzona turbiny czy np. jakiś brud się wciągnął? Jak myślicie?
Komentarz
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez MaicroftJackal, Bo za duzy PSJ uskuteczniasz widocznie :P
ostrzegaj chłopaku zanim tak walniesz :lol: :lol: :lol: :jaja
Wiem o tym, ze autko po wirusie zadko jezdzi spokojnie, bo o moc trzeba dbac i z niej korzystac bo sie kunie rozbiegna :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalZamieszczone przez MaicroftJackal, Bo za duzy PSJ uskuteczniasz widocznie :PTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalMisiekWAW, thx man :twisted:
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2005 13:10 ]
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez MisiekWAWPizdowaty Styl Jazdy :jajaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
AWARIA!
Zamieszczone przez BioBogonDzięki za informacje. Umówilem się już do serwisu w poniedziałek. Zobaczymy co powiedzą/wybadają.
Co to za mieszek podciśnieniowy? Czemu on się może zaciąć? Jakaś wada wrodzona turbiny czy np. jakiś brud się wciągnął? Jak myślicie?
Autko masz na gwarancji zapewne więc niech się ASO martwi :wink:
Komentarz
-
Też jestem zdania , że to PSJ a mieszek się na pewno nie przycina. Naprawdę nie wiem po co ludzie kupują TDI i później jeżdżą 50 km/h albo całe życie po mieście. Problem leży w nie przestawiających sie kierownicach turbiny a dokładniej tam gdzie jest krzywka sterująca jest tyle sadzy itp. że mieszek nie jest w stanie nimi płynnie poryszać.
Komentarz
-
-
AWARIA!
Nie wydaje mi się, żebym jeździł jakoś szczególnie PSJ :x
Nie ma to jak wjechać na ambicje...
Może faktycznie więcej jeżdzę po mieście niż na trasie, ale kurna przy takim przebiegu nie powinno się nic psuć w samochodzie!
Komentarz
-
Zamieszczone przez BioBogonNie wydaje mi się, żebym jeździł jakoś szczególnie PSJ
Nie ma to jak wjechać na ambicje...
Moja rada, gdy bedziesz na przegladzie, zglosc ze stalo sie tak kilka razy i co oni wtedy powiedza.
P.S. Czy jezdzac stosujesz zasade ze np. po jakies szybszej jezdzie miejskiej lub autostradowej przed wylaczniem silnika dajesz mu chwile poprawac na wolnych obrotach. Dla niektorych jest to oczywiste, inni pierwsze slysza - oczywiscie nie mam tu na mysli nic do Twojej osoby, pytam z ciekawosci szukac przyczyny tego problemu.
Zapraszam do dyskuscji na Forum, mam nadzieje, ze nie uciekniesz po tych pierwszych zlych, jak sadze ze to odebrales slowach.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
coco
Re: brak mocy na wysokich obrotach - silnk 1.9TDI ASV
Zamieszczone przez BioBogonDzisiaj podczas jazdy na dłuższej trasie (300km) samochód w pewnym momncie stracił 'kopa' na wyższych obrotach. Po niezłej konsternacji i zastosowaniu informatycznej zasady zgaś, zapal sprawa wróciła do normy
Podczas ostatniego przeglądu w ASO powiedziano mi że może to być, cytuję ..."Moduł sterujący turbiny"...
W tym tygodniu wybieram się do prawdziwych fachowców, którzy polecani są na naszym forum :diabelski_usmiech
Komentarz
-
AWARIA!
Spox, nie uciekne 8) k
Jeśli chodzi o szacunek dla turbiny to naczytałem się o tym strasznie na necie i po każdej jeździe daję odpocząć turbinie zostawiając samochód jeszcze na chwile. Może z tym przesadzam, bo znajomi się ze mnie śmieją, że ja to musze zawsze posłuchać jak silnik się studzi. No sram się z dieslem najlepiej jak umiem i wkurza mnie, że się coś tam sypie.
Co do oleju to nalali mi Castrola SLX na przedlądzie 15kkm i nie wygląda mi na kiepski olej. W zimie dość mocno brał olej tzn. 0.5l, ktore na dolewke wziąłem już wlałem. Jak tylko mrozy znikły jakoś się ustabilizował.
Pozdrawiam,
Komentarz
-
Zamieszczone przez BioBogonpo każdej jeździe daję odpocząć turbinie zostawiając samochód jeszcze na chwile. Może z tym przesadzam, bo znajomi się ze mnie śmieją, że ja to musze zawsze posłuchać jak silnik się studzi.
Co do oleju to nalali mi Castrola SLX na przedlądzie 15kkm i nie wygląda mi na kiepski olej. W zimie dość mocno brał olej tzn. 0.5l, ktore na dolewke wziąłem już wlałem. Jak tylko mrozy znikły jakoś się ustabilizował.
Pozdrawiam,
A co do notlaufu to nie przejmuj sie, póki co auto na gwarancji. Niech podepną VAG'a w ASO i do roboty.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
Komentarz