Analiza loga

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bareq
    Rider
    • 2006
    • 272

    Analiza loga

    nastepnym razem juz napewno nie u tego faceta bo to nie ma sensu.Dal dupy po calosci.
    Koszulki juz wszystkie dzisiaj beda wyslane zostal jeszcze jeden kolega
    dede_adam ktorego koszulki jednej brakuje ale ma byc juz dzisiaj do odbioru takze mysle ze kazdy na swieta bedzie mial koszulki swoje
    Planujesz wakacje w Ustce?
    zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/
  • gstan
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2005
    • 106

    #2
    Analiza loga

    Mam prośbę o wypowiedzenie się kogoś bardziej kumatego.
    Miłem standardowy problem z notlaufem. Po przedmuchaniu na trasie problem jakby zniknął. Przy ponownym depnięciu (przy 110-120 km/h) nie było spadków mocy. Prawdziwego kopa auto dostawało jednak od ok 2500-2600 obrotów, poniżej jakby coś ją trzymało. Sprawdziłem mieszek, stał na amen. Dwu dniowe zabiegi z WD40 nie pomagały więc go wyjełem o oczyściłem. Skasowałem błąd 17964 Charge Pressure Control Negative Deviation i wszytko wruciło do normy. Octavka na 1 i 2 biegu przyspieszała praktycznie od 1000 obr. Odczucia jak program zrobiony na nowo.
    Niestety po trzech dniach znowu pojawiło sie opóźnienie, po wciśnieciu gazu nic i dostaje wyraźnego kopa od ok. 2000-2100 obr. Podejrzenie padło znowu na mieszek (zaznaczę że kierownice po zdjęciu cięgna od mieszka chodzą luźno). Wymontowałem mieszek wczoraj znowu i chodzi normalnie bez zacięć.
    Prośba jest więc o analizę loga i określenie czy turbina powinna tak pompować. Wydaje mi się że jakoś powoli sie rozpędza. Sprawdzaliśmy u Francy i wygląda to podobnie jak u mnie. U Lukasso jednak przy 2000 tyś obrotów turbina pompuje to co ma zadane i jakby lepiej reaguje na niższych obrotach.

    Group A: '010
    MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle
    TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle
    STAMP mg/R mbar mbar %
    0.36 290.0 989.4 999.6 14.5
    1.16 465.0 999.6 1009.8 100.0
    1.96 510.0 999.6 1091.4 100.0
    2.76 560.0 999.6 1193.4 100.0
    3.56 670.0 999.6 1366.8 100.0
    4.36 890.0 989.4 1723.8 100.0
    5.16 940.0 999.6 1938.0 100.0
    5.96 950.0 999.6 2019.6 100.0
    6.76 935.0 989.4 2050.2 100.0
    7.56 950.0 989.4 2131.8 100.0
    8.39 960.0 999.6 2203.2 100.0
    9.22 940.0 999.6 2233.8 100.0
    10.02 920.0 999.6 2223.6 100.0
    10.82 880.0 999.6 2203.2 100.0
    11.62 850.0 999.6 2182.8 100.0
    12.42 795.0 999.6 2111.4 16.9

    '011
    Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
    TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
    STAMP /min mbar mbar %
    0.76 1428 1683.0 999.6 24.7
    1.56 1491 1815.6 1050.6 25.1
    2.36 1617 1887.0 1142.4 24.7
    3.16 1764 1978.8 1264.8 24.7
    3.96 1953 2080.8 1509.6 29.5
    4.76 2205 2182.8 1917.6 46.6
    5.56 2457 2193.0 1968.6 47.4
    6.36 2730 2193.0 2040.0 47.8
    7.16 2982 2193.0 2080.8 47.8
    7.97 3234 2193.0 2172.6 49.4
    8.81 3507 2193.0 2233.8 51.4
    9.62 3759 2193.0 2233.8 53.0
    10.42 3969 2193.0 2213.4 54.2
    11.22 4179 2193.0 2193.0 55.4
    12.02 4368 2111.4 2162.4 59.4
    Grzesiek
    Octavia 2 Elegance

    Komentarz

    • Paweł T
      Elegance
      • 2006
      • 784

      #3
      jakbym widział swojego loga. U mnie też pompowała dopiero od 2500rpm, później 3000rpm. Teraz czekam na regenerację bo już nie pompuje wcale, kierownice chodzą, mieszek chyba dziurawy.
      TDI ASV 140KM 300Nm

      Komentarz

      • Czader
        Ambiente
        • 2005
        • 145

        #4
        Jest kicha - przy silniku co ma turbine z VTG przy 2000 musi byc juz cisnienie rowne zadanemu - jakbys mial narysowany wykres z tego to jest to prawie wnoszaca sie pod katem 45 stopni linia prosta do ok. 2200(przecina cisnienie zadane przy ok. 2000 ) potem szczyt i w dol i taka amplituda coraz mniejsza i pod koniec obrotow pokrywa sie z zadanym. To jest typowy wykres - mam troche aut pomierzonych i widac ze tak powinno byc....

        A co moze byc to trudno powiedziec - moze mieszek puszcza , sztanga zle wyregulowana, lub po prostu turbina juz powoli pada ...
        Czader

        OCTA COMBI 2003 ALH

        Komentarz

        Pracuję...