widziałem w telewizji tvn turbo w szkole jazdy skody jak pokazywał gość dziewczynie fabię i miała taki bajerek żę za jednym dotknięciem wajchy migacza migało 3 razy . wiecie coś o tym
, na trasie to dobra rzecz . była to fabia po liftingu . a może mi sie przewidziało od winka ale chyba nie . pewnie takie cosik dało by się założyć w octavii .
widziałem w telewizji tvn turbo w szkole jazdy skody jak pokazywał gość dziewczynie fabię i miała taki bajerek żę za jednym dotknięciem wajchy migacza migało 3 razy . wiecie coś o tym
, na trasie to dobra rzecz . była to fabia po liftingu . a może mi sie przewidziało od winka ale chyba nie . pewnie takie cosik dało by się założyć w octavii .
jest to w Fabii po lifcie i w Octavii II, zapewne jest to funkcja przekaźnika kierunków, ale czy da się go przełożyć tego nie wiem. BTW mnie to strasznie wkurza :evil:
Misiek PeeSJotem i tak wszystko pobiłeś :diabelski_usmiech
to nie ja :szeroki_usmiech :P :lol:
Jak nie Ty, to Kto?? Ja tylko go uzylem a Ty odszyfrowales :twisted:
leszekmw Jakis czas temu, tez zastanawialem sie nad tym jak to dziala, gdzies na forum pewnie bedzie, i doszlismy do tego ze to albo ten przerywacz albo cos w kompie jest dodatkowo robione. Ja autem z czyms takim jezdzilem tylko kilkanascie minut i mi sie to podobalo, ale zeby o wadach i zaletach tego bajeru wypowiedziec sie w pelni, to trzeby by bylo dluzej pojezdzic.
jak mi się skończy sezon :lol: , oby trwał i trwał :twisted: , to się tym zajmę bo chyba chciałbym to mieć ponieważ jeżdżę głównie w trasie i czasami uda mi się kogoś wyprzedzić :wink: a elektryk w skodzie w lublinie to troszke znajomy jest więc zadzwonię lub podjadę a potem zdam relację
Przynajmniej u mnie w ustawieniach komputera jest taka opcja.
Osobiscie uwazam to za super sprawe i odejda w zapomnienie te takie klikniecia migaczami przy zmianie pasow jak niektorzy odwalaja.
w oplu vectrze jest to samo, i o ile pamietam, byl to dość nieźle krytykowany `bajer`... `misie` wydaje ze to nie jest wcale takie fuj :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
w oplu vectrze jest to samo, i o ile pamietam, byl to dość nieźle krytykowany `bajer`... `misie` wydaje ze to nie jest wcale takie fuj :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
w Vectrze jest jeszcze gorzej:
- lekkie odchylenie dzwigienki - 3 mignięcia
- mocne odchylenie dzwigienki - miga aż.... komp zdecyduje że starczy,
bo w obu wypadkach dzwignia wraca do pozycji wyjściowej.
Opel jest inny....
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Poniewaz juz pisalem o swoim podejsciu do "trzech blysniec", wiec pozwole sobie jedynie wkleic:
Zamieszczone przez MiKruS
Zamieszczone przez Mach
bardzo irytujace ale przez pierwszy tydzien... pozniej mi sie spodobalo, trzeba sie przyzwycaic, teraz uwazam ze jest to bardzo wygodne k
Czy ja wiem - w sumie jak dluzej pojezdzilem to tez sie do tego przyzwyczailem, ale w takim sensie, ze nauczylem sie sobie z tym radzic. Irytujace bylo nadal...
Najgorzej jest jak sie gdzies spieszysz i skaczes po pasach. Szybki myk w bok, a kierunek jeszcze miga przez jakis czas... :roll: :x
Poza tym kilka razy doprowadzilo to do niebezpiecznej sytucji - np. kogos chcesz ominac dajesz kierunek w lewo mijasz goscia "jednym blysnieciem" a inny samochod, ktory czeka zeby wlaczyc sie do ruchu z podporzadkowanej, widzac, ze kierunek caly czas miga mysli, ze bedzie sie skrecac i nam wyjezdza przed nos...
Juz ze 2-3 razy mialem taka sytuacje... Moja mama malo nie przydzwonila w goscia, ktory jej wtargnal przez to na droge.
Komentarz