Zamieszczone przez Lashlo
Planuje zakup Skody Octawii II
Zwiń
X
-
Interesuje mnie nowy model z silnikiem 1,8 TFSI, wersja Ambiente z kilkoma dodatkami, radia z mp3, ESP, i tp. Zastanawia mnie faktyczne spalanie, czy występuje tu koło dwumasowe ( mam z tym problem w obecnym samochodzie )?, czy zawieszenie jest trwałe? koszty przegłądów w ASO.
Pozdrawiam
b
[ Dodano: Nie 19 Sie, 07 21:43 ]
Zamieszczone przez plebanW tym dziale ???
Poza tym szukajka odpowie Ci na prawie wszystko - pytaj tylko o resztę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GodzioInteresuje mnie nowy model z silnikiem 1,8 TFSI, wersja Ambiente z kilkoma dodatkami, radia z mp3, ESP, i tp. Zastanawia mnie faktyczne spalanie, czy występuje tu koło dwumasowe ( mam z tym problem w obecnym samochodzie )?, czy zawieszenie jest trwałe? koszty przegłądów w ASO.
Pozdrawiam
b
jakichs rewelecji odnośnie spalania bym raczej nie oczekiwał, proponuję poczytać wątki o spalaniu 1,8T, IMHO powinno dac to jakis obraz...
zawieszenie IMHO trwałe, amortyzatory po jakichś 60kkm, reszta na razie ok przy 72kkm (diesel)
nie wiem jakie są koszty przeglądów benzinerów.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
koszta przeglądu to około 500-600zł są koła dwumasowe nie ma z nimi problemu powyżej 2000obr. daje się po kicie i można wtedy na nich wykręcić 180kkm co do spalania to sceptycznie do tego pocchodzę wolałbym RSa w TDi czyli 170kM a spalanie o wiele mniejsze a potencjał tego silnika ehhh Radia nie warto kupować na forum kupisz za około 2000zł navigację MDF2 z MP3 SD dyskiem twardym etc nie warto navi też jest fabryczna
Jak chcesz nowe auto to napisz pw. do Djczasa powinien załatwić w ASO dużo dużo taniejTakie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
Sigma_74
Godzio, jakbyś troszkę poczytał forum to byś wszystko wiedział co i jak.
jaka kasę chcesz wydac, to chyba jest bardzo istotna informacja nie sądzisz?
Komentarz
-
Sigma_74
-
Sigma_74, sorry nie obrażaj sie kolega Godzio, napisał posta o 21:40 a ty go z beształeś po kilku postach o 21:57 mam takie wrażenie że czasem sie zapędzasz i nie czytasz czegoś co jest powyżej oraz piszesz za szybko lub klawiatura sie zacina bo strasznie dużo literówek robisz tak więc pokojowo cię proszę jak już coś to poświęć tematowi trochę czasu i pisz wolniej bo czasem nie idzie zrozumieć co piszesz PEACE
Godzio, o dolegliwościach innych niż mechaniczne silnika dowiesz sie z naszego forum dokładnie z tego tematu
krytyczne głosy też sie zdarzają wiec wklejam
oraz pechowy egzemplarz naszego kolegi ze śląska NICO
resztę odpowiedzi znajdziesz używając opcji szukaj
co do samego silnika 1.8 tfsi jest podobny do starszej konstrukcji 1.8t a te silniki cieszyły sie dobrą opinią i cieszą nadal, co do spalania nie wiem(y) ponieważ nikt z nas nie miał do czynienia z tym silnikiem, ale nie powinno być problemów wiec mogę spokojnie polecić ten silnik jak na razie
Komentarz
-
-
Sigma_74
-
cieq, jak tylko znajdę ponownie to wkleję opis silnika z tego co mi mówiono jest o jednostka 16v gdzie 4zawory są dwa wlotowe daw wylotowe a w miejsce 5 wstawiono bezpośredni wtrysk paliwa, gdzieś jeszcze czytałem że jest to mix 2.0 tfsi z 1.8t ale muszę to potwierdzić jak tylko dorwę etke bo podobno blok jest z 1.8t
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Godzioczy występuje tu koło dwumasowe ( mam z tym problem w obecnym samochodzie )Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cartel1serwis olejowy co 15 tyś jak nie masz " longlajfa" około 500zł
Ciekawe skad bierze sie ta roznica w cenie miedzy 30 a 60kkm. Czyzby filtr paliwa mial kosztowac 200zl wg ASO bo tam nic wiecej sie nie zmienia, chyba ze to automat, ale to wtedy kwota jest troche wyzsza.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCiekawe skad bierze sie ta roznica w cenie miedzy 30 a 60kkmsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz