Tarcze jakie???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Brembo na miejscu za niecale 240 (moge miec nawet za 220), lub wysylka TRW 208 zl, a Ate 260 zl.
    Ktore wybrac, wiem Ate bardzo kusza, ale zaczalem sie powaznie zastanawiac nad TRW mysle ze jak dla mnie spokojnie starcza. Wiec brac te TRW czy Brembo?

    Ps. podaje ceny za tarcze kpl + klocki

    Komentarz

    • Luk@s
      Ambiente
      • 2010
      • 212

      #27
      bierz TRW do cywilnej jazdy na pewno będziesz zadowolony z ATE to przecież nie wiadomo kto je wyprodukował a ostatnio sporo złych opinii o nich słychać.
      service by Auto Tar

      Komentarz

      • seba84ldz
        Classic
        • 2010
        • 16

        #28
        Tarcze jakie?

        Jaki rozmiar mogą mieć tarcze w mojej Oktawce I z 2002 roku pojemność 1.6 moc silnika 75 KM? Pomógłby mi ktoś? Bo z tego co się zorientowałem są dwie różne średnice tarcz do Octavi

        Komentarz

        • money555
          Ambiente
          • 2012
          • 135

          #29

          Tutaj można posprawdzać jakie tarcze powinno się założyć.

          Przeczytałem kilka tematów tutaj na forum i mam mieszane odczucia.
          Aktualnie jeżdżę na tarczach, które założył "Niemiec", a ja kupiłem do nich klocki ATE. Po 15 tys. km. klocków zostało jeszcze z 70%, ale za to udało mi się wykrzywić tarcze przednią (pewnie wjeżdżając w bajoro, które mam na drodze dojazdowej do garażu, zaraz po długiej jeździe po mieście)...

          I teraz ogromna prośba do Was, aby jak najwięcej dać opinii z użytkowania tarcz + klocków , na których Wy jeździcie.

          U mnie ATE są dużo droższe niż np. TRW, ale podobno TRW to już nie ta jakość co kiedyś, chociaż niektórzy piszą, że na co dzień są ok. Ostatnio czytałem dobre opinie o "polskich" tarczach Mikoda. Są tanie i robione (chyba) w Polsce. Warto nad nimi się zastanowić??? Z kolei sprzedawcy polecają w fajnej cenie Textar, ale dla mnie jest to zupełnie obca firma, więc chyba sobie podaruję.

          Osobiście, jeżdżę dużo po mieście, a na trasie nie jeżdżę szybko więc nie potrzebuję super tarcz, nawiercanych itp., a, z klocków ATE jestem zadowolony (hamują bdb), ale minus za czasami głośne piszczenie.

          Proszę o opinie, z jakimi tarczami nie będę miał problemów (samoistne wykrzywianie się tarcz, czy słaba siła hamowania) i jakie możecie mi polecić???
          Auto benzynowe 1.8 AGN 125 KM i waży chyba mniej jak diesel (1360 kg).
          Skoda Octavia I 1.8 20V & Seat Toledo 1.8 20V - JAK BRACIA BLIŹNIAKI !!! Pozdrawiam!

          Komentarz

          • mirek_p11
            RS
            • 2010
            • 6630
            • Volkswagen
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #30
            Zamieszczone przez money555
            Proszę o opinie, z jakimi tarczami nie będę miał problemów (samoistne wykrzywianie się tarcz, czy słaba siła hamowania) i jakie możecie mi polecić
            IMO wszystkie trzy firmy są bardzo dobre i idą na pierwszy montaż.

            ATE - Grupa VW-Audi
            Textar - Mercedes Benz
            Zimmermann - Porsche

            Jakość tych firm nie podlega dyskusji i kupując tarcze tych producentów nie będziesz miał problemów.

            Seat Leon ST FR by mirek_p11

            Fotki
            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
            Fotki

            Komentarz

            • samtech84
              Elegance
              • 2008
              • 988
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #31
              Miałem kilka kompletów ATE i na każdym był problem z biciem. Jeśli chodzi o mikodę, to miałem wersję GT i przez cały swój żywot pozostały proste.

              Komentarz

              • money555
                Ambiente
                • 2012
                • 135

                #32
                Czyli co Polskie Mikody są dobre? Czy ktoś ma jeszcze podobna opinie. Ja myślę, że ATE są już trochę przereklamowane, u mnie teraz jak jest ciepło to strasznie piszczą... Trochę wstyd, a te Textar są naprawdę w fajnej cenie... więc chyba znalazłem najlepsza opcję.
                Skoda Octavia I 1.8 20V & Seat Toledo 1.8 20V - JAK BRACIA BLIŹNIAKI !!! Pozdrawiam!

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2487
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  #33
                  Ja mam Mikoda GT na obu osiach i hample z RS. Jest ostro i prosto :wink:
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • money555
                    Ambiente
                    • 2012
                    • 135

                    #34
                    Napiszę tak. U mnie w mieście Mikoda kosztuje 95 zł. + do tego jakieś klocki...(pytanie czy Mikody też dostanę). Za to Textar mam już za 115 zł. + klocki za 100 zł. i myślę, że bym miał fajny zestaw jednego producenta. ATF piszczą makabrycznie więc narazie podziękuję, a o TRW czytałem, że potrafią same się wyginać (ludzie wtedy reklamują itd., a jak jak robię sam to nie mam tyle czasu, żeby ciągle montować/demontować tarcze). Także myślę, że na placu boju pozostaje Mikoda + właśnie nie wiadomo jakie klocki lub zestaw od Textar (jeżeli jest on na I montaż to chyba powinien być dobry)???
                    Skoda Octavia I 1.8 20V & Seat Toledo 1.8 20V - JAK BRACIA BLIŹNIAKI !!! Pozdrawiam!

                    Komentarz

                    • b-bar01
                      Elegance
                      • 2007
                      • 985
                      • Octavia I (1U2)
                      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                      #35
                      money555,
                      u mnie na pierwszy montaż był kpl. Lockheed, po nich założyłem kpl. Boscha i nie mam zastrzeżeń, właśnie przedwczoraj zaswieciła sie kontrolka od klocków a od wczoraj docieram kolejne klocki Boscha (FSIII) do tego ATE typ 200 na zmianę z Racing Blue.
                      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                      Komentarz

                      • mariush19
                        Rider
                        • 2009
                        • 634
                        • Octavia III (5E3)
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #36
                        Mikoda 280mm zaczęła bić po 3kkm, przetoczyłem i po następnych 2-3kkm znów bije, to już nie ta Mikoda co kiedyś, sprowadzają odlewy z chin a może i całe tarcze gotowe.

                        Komentarz

                        • money555
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 135

                          #37
                          Dzięki za odp. mariush19, w takim razie Mikodę sobie odpuszczę, bo też nie miałem z nimi wcześniej styczności.

                          Podobno Bosch to też już nie tak jakość co kiedyś, a ATE w moim przypadku od prawie nowości piszczą, a teraz przy krzywych tarczach to już w ogóle masakra.

                          Kupię TEXTAR, bo są w fajnej cenie i również montowane fabrycznie, więc jakość powinni trzymać wysoką.
                          Skoda Octavia I 1.8 20V & Seat Toledo 1.8 20V - JAK BRACIA BLIŹNIAKI !!! Pozdrawiam!

                          Komentarz

                          • b-bar01
                            Elegance
                            • 2007
                            • 985
                            • Octavia I (1U2)
                            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez money555
                            Podobno Bosch to też już nie tak jakość co kiedyś
                            podobno ?? sprawdziłem namacalnie u siebie, na pewno Bosch lepiej hamuje niż fabryczny Lockheed/Delphi
                            Zamieszczone przez money555
                            Kupię TEXTAR, bo są w fajnej cenie i również montowane fabrycznie, więc jakość powinni trzymać wysoką
                            jak myslisz..., dlaczego ta cena jest fajna. części fabryczne na pierwszy montaż(droższe) są nieco inne niż części zamienne(tańsze).
                            swego czasu mozna było przeczytać, jak to pewien importer dostawczych mercedesów montował je w oparciu o części zamienne zamiast fabryczne 8)
                            *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                            Komentarz

                            Pracuję...